Altijd prettig contact met de mannen in de werkplaats. Ze denken mee en doen geen onnodige dingen.

altijd goed zoals gewoonlijk

je word er altijd vriendelijk behandeld en nooit geen rare fratsen achteraf wat de afgesproken prijs betreft

Heel goed en erg vriendelijk

Prima en snel geholpen

Bellen altijd netjes wat er aan de hand is en dat er er aan te doen is, snelle service

Goed geholpen en prettig contact met medewerkers gehad!

Vriendelijk personeel aan de telefoon en tijdens bezoek aan de werkplaats. Heb het gevoel gehad dat ik eerlijk en oprecht ben geholpen/geadviseerd door de medewerkers. Er is netjes contact opgenomen toen bleek dat ik iets moest laten vervangen. Kon de auto de avond van te voren al op het terrein zetten en na werktijd weer ophalen. Fijne ervaring dus gehad!

om

Vriendelijk hulpvaardig vertrouwend

Keurig geholpen en een mooie auto

Keurig geholpen en een mooie auto

Prettig

Ze nemen de tijd voor een praatje en een goed gevoel voor humor.

Goede behandeling

Duidelijke communicatie

Fijn om van te voren gebeld te worden bij evt reparatie en het bedrag wat er aan hangt. Voelt vertrouwd en een eerlijke prijs Verhouding.

Na meerdere reparatie en de snelle service kunnen wij weer verder.

iedere keer weer fantastisch!

Bij APK Kampen weet men hoe je met je auto en met jou als klant om moet gaan, altijd vriendelijk in de omgang, correct en accuraat als het gaat om wat er met je auto dient te gebeuren. Altijd inzichtelijk qua kosten, geen overbodige kostenberekeningen, maar duidelijkheid.

Super geholpen

Snelle service, correct opgelost

....

Super!!!

Super service en altijd even vriendelijk!!!

Zeer goede en snelle service

Vriendelijk personeel en goede service, met hoge kosten bellen, en bespreken wat mogelijk is.

Personeel is zeer vriendelijk. Komt afspraken na. Prima geholpen.

Snel en goed!!

Vandaag gebeld en morgen apk. Zeer snelle en goede/vriendelijke service. Kom hier zeker terug

Vandaag een bezoek gebracht aan apk Kampen voor een kijkje bij een auto, uiteindelijk mijn oog gevallen op een andere auto die nog niet eens in de verkoop was. Het was geen probleem om een proefrit te maken en dat beviel zo goed dat ik nu de eigenaar ben. Top service!

Een top garage

Goeie service klant vriendelijk ik ben altijd tevreden

Snel geregeld

Dinsdags gebeld dat ik een probleem met de auto had, kon hem gelijk brengen, werd netjes thuis gebracht en woensdag al gemaakt! Vriendelijke mensen en top service!

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Prima auto gekocht. Nette auto voor goede prijs. Ze komen eerlijk en transparant over. Doen niet moeilijk als je de onderhoudshistorie wil weten. Leveren auto netjes af. Zeker aan te raden. Vriendelijk personeel.

Goede service tegen een eerlijke prijs!

Goede service tegen een eerlijke prijs en altijd flexibel.

Fijne ervaring!

Om half 9 mijn auto gebracht. Ik kon mijn auto alweer om half 12 ophalen. Ze belden als er bijzondere dingen waren. Top!

Industrieweg 15 B

8263 AA Kampen