Geweldige service

Duidelijke en fijne communicatie, snel geholpen en last minute zelfs nog plek om naast de APK ook een kleine beurt te regelen! Zeker een aanrader!

Hoge onvoorziene kosten

Ik had een schurend geluid gehoord. Auto afgegeven en er werd gezegd dat het om een plaatje ging dat wat in contact kwam. Zou geen kwaad kunnen. Werd gebracht als een kleinigheid. Telefoon na een aantal uren, dat er nieuwe remblokken en schijven in moesten. Kosten 400 euro. Een aantal weken ervoor auto voor apk, en daar had ik ook al meer dan 1100 euro kosten. Bijzonder dat dit toen niet is opgemerkt. Neem aan dat rennen getest worden bij een apk. Het is logisch dat je naar verloop van tijd kosten aan een 2e hands auto hebt, maar de verhoudingen zijn zoek. En dan werd bij betaling gezegd; ik verdien hier bijna niets aan. Ben al jaren klant. Laatste tijd heb ik vaak meer technische problemen als de auto terug is van reparatie. Mijn ruitenwisser rubber vervangen maar er niet goed ingeklikt, daarvoor heel de arm verboog. Alle vloeistoffen bijvullen? Staat op de rekening maar kort daarna bleek niets bijgevuld. Heb te weinig vertrouwen om nog door te gaan bij deze garage en zal een nieuwe zoeken.

Klantvriendelijk en vakkundige team.

Online een APK afspraak gemaakt, een gebruiksvriendelijke web site. Ik laat al jaren de auto hier keuren naar volle tevredenheid. Er word met je mee gedacht en je word klantvriendelijk geholpen.

Goed contact over reparatie.

Helemaal top

Fijne mensen met hart voor de zaak en klant als er iets is wordt je keurig gebeld en wordt er overlegd wat de beste optie is Kortom wij zijn zeer tevreden

Helemaal top niks op an te merken

Zoals hierboven niks op aan te merken super fijn bedrijf met goeie vak mensen.

Goed garage met veel service op onderhoud.

Na zoek opdracht mooie Peugeot partner gevonden en gekocht. Na beurt en 6 maanden Bovag garantie. Mooie deal. Dank aan Chris :o).

Zeer professioneel te werk gegaan en de volgende dag de auto weer kunnen ophalen.

Super service

Zoals altijd weer snel en vakkundig geholpen. Ook al was ik al een tijd niet geweest en heb ik tussendoor mijn auto ergens anders gebracht voor de keuring. Zodra ik vertelde over de storing in de auto en de geluiden die ik hoorde, kon ik langskomen en werd er een leenauto voor me geregeld. Ik ben netjes op de hoogte gehouden over wat ze hadden gevonden en de vorderingen in de reparatie. Ik ga nooit meer ergens anders heen!

Prima geholpen. Waar het goed is komt men terug.

Goede garage geen commentaar

Service was weer snel en top

Alles goed nagekeken voor een goede prijs. Ook een mankement genoemd.

Vriendelijk en goed.

Service van de zaak

Super netjes opgelost, viel onder de garantie

Prima en snel geholpen zoals ik gewend ben

Goede ervaring, bellen altijd netjes als de auto klaar is, snelle reparatie

keurig en correct behandelt

Ik ben goed en correct behandeld betreffende de defecte airco er is duidelijk en eerlijk door uw medewerker over de reparatie prijs gesproken.

Hoop dat mijn camper volgend jaar weer bij jullie staat dan kom ik zeker terug

Altijd een topservice.

Kom al jaren bij Apk Kampen. Doen altijd wat ze beloven en informeren je goed over wat ze doen

Fijne service, klant is hier koning!

Ik had spoed bij een bandenwissel, er wad eigenlijk geen plek voor. Toen werd er gezegd zet hem maar neer we regelen gewoon dat hij klaar staat. Waar kom zie je dat nog tegenwoordig? Gewoon goede garage met eerlijke prijzen!!

Klantverwachting overtroffen

Toffe kerels bij APK. Altijd vriendelijk en klantgericht. Denken mee. Top service. Zeer tevreden over de geleverde APK en onderhoud aan de auto. Verkoop ook een dikke vette voldoende. Trots op de op handen zijnde uitbreiding en overname van ATK. Kanjers zijn het.

Super service!!

Heel fijn personeel en je word snel geholpen!

Goede communicatie en perfecte service!

Goede en vriendelijke servicebalie

Monteurs zijn erg behulpzaam en vriendelijk.

snel en deskundig met een superservice

Na schademelding is de auto vlot opgehaald, ik werd gebeld over de te verwachte kosten, daarna minder dan een dag hoeven wachten, auto werd weer keurig teruggebracht.

Industrieweg 15 B

8263 AA Kampen