top geholpen!

Kon meteen terecht en ben heel goed en prettig geholpen. Heel blij mee!

Netjes alles gedaan volgens afspraak.

Goede service en zeer vriendelijk

Blij dat ik hier een auto'tje heb aangeschaft! Mijn ervaring was zeer positief. Kan het iedereen aanbevelen

Geweldig bedrijf

Wat ze zeggen doen ze ook. Snelle service. Kunnen snel schakelen. Denken mee met de klant. Wij zijn zeer tevreden met apk kampen.

Al jaren klant

Ik breng al jaren met tevredenheid mijn auto naar APK voor onderhoud en reparaties.

Zoals altijd weer goed

Prima geholpen bij APK en goed geïnformeerd.

Vriendelijke service en schappelijke prijs

Groot onderhoud en APK gedaan. netjes van te voren gebeld welke punten er aangepakt moest worden. Verder is de service en de vriendelijke personeel daar top. Thnx voor de goeie service heren. Top.

Toppers

Klantvriendelijk, staan ten alle tijden voor je klaar!!! Hele fijne communicatie zeker een aanrader!

Prima...

Gisteren gebeld...kon gelijk vandaag terecht. Dat is wat men noemt...snelle service... Super vriendelijke mensen. Kom hier zeker terug!

Snelle en vakkundige service

Houden je goed op de hoogte over de reparaties die gedaan moeten worden en de kosten hiervan. Tevens ook een leenauto meegekregen in de tijd dat de auto bij de garage stond.

Super goede service

Afspraken worden goed nagekomen en alles gaat in goed overleg .

Telefonisch gebeld over de prijsopgaaf en doordat ik niet zelf kon rijden, werd de auto keurig thuis afgeleverd

Goed geholpen. Duidelijke uitleg. Prettige mensen.

Prima garage

Vriendelijke mensen houden zich aan de afspraak en ik kom er al 10jaar bij deze garage top jongens

No nonsense, eerlijk en betrouwbaar

Zowel garage (onderhoud ed) als verkoop een eerlijk en betrouwbaar bedrijf. Eerlijke prijzen, garantie, onderhoud, kennis van zaken en vriendelijk. Een aanrader

Naar gevoel aan overgehouden

Vanwege spoed ben ik bij deze garage terechtgekomen voor een APK-keuring. Ik heb een auto uit 2016, waarvan ik kort geleden nog een grote beurt heb gehad. Daardoor weet ik dat de auto verder niets mankeerde. Uiteindelijk na inspectie blijkt alleen de rechter achterband niet in orde te zijn. Ik wilde de band bij een bandenboer vervangen waar ik vaker kom, echter zeiden ze dat de band in orde was. Je zou denken de bandenboer praat in het straatje van de APK-meester om nieuwe banden te verkopen, maar nee hij was er heilig van overtuigd en vond het doodzonde om de banden te wisselen. Zodoende teruggereden met dat verhaal van de bandenboer. Maar de APK meester houdt voet bij stuk en wilde de auto afkeuren. Uiteindelijk een creatieve oplossing gevonden en 2 tijdelijke banden&velgen eronder gezet en de keuring binnengehaald. Ik ga de band bij een onafhankelijke bandenboer laten inspecteren en indien de band echt niet goed genoeg is voor APK, zal ik mijn slechte review intrekken. Vandaar mijn slechte recensie, ik heb er een onzeker en naar gevoel aan overgehouden.

Snel, professioneel en goed.

Zeer plezierig en goed

Even gezellig langs 'de jongens'

Ik voel me altijd welkom bij APK Kampen. De jongens zijn vriendelijk, behulpzaam en denken mee. Snelle service met goed contact en leuke communicatie. Mijn autootje rijdt nog steeds dankzij deze kanjers!

Snel en eerlijk service.

Ik werd goed op de hoogte gebracht van wat ze gingen doen en kreeg een goede prijsindicatie.

Mijn ervaring zijn zeer goede kwaliteiten en klantenservice.

Mijn ervaring zijn zeer goede kwaliteiten en klantenservice.

Bandenwisel

weer snel geregeld onder het genot van een goede espresso

De de beste

Tevreden klant!

Weer topservice en snelle afhandeling

Prima garage

Goede en vlotte service binnen 2 uur weer de weg op .

Kunnen moeilijk vervoer missen bij APK snel weer naar de klus.

Industrieweg 15 B

8263 AA Kampen