Goed geregeld

Goede informatie over de te verrichten reparatie, evt telefonische over verloop reparatie

Helemaal goed

Zoals altijd fijne communicatie, uitleg over de reparaties en kosten. En een fijne leenfiets mee tijdens het onderhoud. Ik ben tevreden.

Prettig

Naast prettig ook sprake van goede service en communicatie

Sneller reactie en goede service

Mijn auto werd tegen een keurige prijs opgehaald toen ik met pech stond, er werd netjes overlegd wat de kosten zouden zijn. Deze kwamen ook overeen op de factuur. De ervaring bij de garage is voor mij de beste geweest in alle garages waar ik ben geweest!

De service was uitstekend

Ik kan goed met de mensen om

Deze mensen staan altijd voor je klaar bij pech en bij vragen!

Auto voor apk gebracht, snelle en transparante service. Ook uitstekend contact

Altijd een goede vriendelijke service

Super vriendelijk en vakkundig

Een klantvriendelijk en betrouwbaar bedrijf

Na het inruilen van mijn toyota ayco heb ik als nieuwe klant bij apk dit bedrijf als zeer prettig ervaren! Goede service, super klantvriendelijk en eerlijk en betrouwbaar. Ik beveel apk dan ook van harte aan!

Top garage

Erg vriendelijk ontvangst bij de receptie. Monteurs doen alles wat er in hun macht ligt om de klant tevreden te stellen.goede communicatie over de kosten.goede service tegen normale prijzen.

Zeer goede service.

Mee denkend, auto wordt gehaald en gebracht. En niet duur en dat in deze tijd.

Super bedrijf

Duidelijke afspraken, goeie prijs en keurige service.

Het is een super goeie garage

Vriendelijk personeel Haal en breng service Goed overleg reparatie ivm vaststelling problematiek Snelle service Goede bereikbaarheid Denken met de klant mee Betrouwbaar en behulpzaam

Goede service, vriendelijke mensen, denken graag mee! Hele fijne garage.

Goede communicatie en betrouwbare indruk

Positief, fijne garage om klant bij te zijn.

geweldige service

Altijd vriendelijke en geweldige service

Goede service .

Vriendelijke personeel .

Gewoon super

Een goeie garage en vriendelijke monteurs

Goed en vriendelijk

Goede service. Je krijgt een leenauto mee dus je kunt gewoon door met werken

Super bedrijf

1 jaar geleden hier een Fiat Punto gekocht. Vandaag was deze voor de Apk en wat klein onderhoud. Er wordt super duidelijk en snel gecommuniceerd. Erg schappelijke tarieven.

Prettig en deskundig!

Bij de aankoop van een auto prettig en deskundig geholpen.

Service ten top

Ik ben al wel een aantal jaartjes klant! Zeer tevreden over het werk wat ze leveren en de service die ze bieden!

Prima garage

Voeren uit wat gevraagd word

prima garage gevonden!

ik ben een nieuwe klant. de service is prima, heel fijn dat er even gebeld wordt als er iets aan de auto mankeert. Maar ook fijn dat er opgemerkt wordt hoe de staat van de auto is. Dan weet je waar je aan toe bent. Leenfiets is ook prima service.

Industrieweg 15 B

8263 AA Kampen