Snel en goed geholpen

Auto naar de APK en wat extra schoonheidsingrepen. Goed en snel geholpen en een leenauto mee om mobiel te blijven!

Niemand doet het beter als deze jongens! Ze hebben hart voor de zaak maar vooral voor de klant en de auto. Toppers zijn het!

Goede service, erg klantgericht.

Goeie service, goed volk.

Weer snel top geholpen

Geweldige service !

Goede service, meedenkend en vriendelijk personeel!

Klantvriendelijk en goede service.

Goede garage kom er al jaren. Auto gekocht en camper in onderhoud. Alleen jammer dat de camperstalling de mist in ging.

Altijd goede service

Eerlijke prijs voor zowel auto's als service. Meerdere malen geprobeerd om op goedkope maar vakkundige wijzen problemen op te lossen. Ik ga nergens anders meer heen.

Top service!!

Vakkundige en vriendelijke monteurs en denken goed met je mee voor een goede, snelle en voordelige oplossing. Echt een aanrader!!

Altijd weer goede service

Fors dalende klantbeleving tov half jaar geleden.

Ik ken het bedrijf al jaren. Altijd met warm en een betrokken en correcte dienstverlening . De telefonische contacten zijn nu standaard. Technisch oké. In het persoonlijke contact bij bv ophalen auto, is dit nu kort, zakelijk en geen enkele betrokkenheid meer. Ook het, bij het ontvangen van de nota, nog specifiek vragen of deze betaald gaat worden, spreekt niet van vertrouwen. Helaas, blijkbaar gaat professionalisering niet altijd samen met het oude vertrouwde traject.

Snelle en goede service

Service is goed

Eerlijk transparant en vakmensen

Elke keer weer een prettig contact en fijn bedrijf die zorgdragen voor mijn auto

Geweldig!!

Belde vandaag dat ik een mankement hadt aan de auto. Hebben hem meteen uitgelezen eb een gaatje gevonden om hem diezelfde middag te maken!!!!

normaal , goed klantvriendelijk , meegaand

er wordt naar je geluisterd en dat is veel waard in deze tijd

De mannen van de garage doen echt hun best om je zo goed mogelijk te helpen. Houden je goed op de hoogte en je kunt met een gerust hart je auto bij ze achterlaten

Top bedrijf

Reparatie gaat altijd in goed overleg en zeer klant vriendelijk

Top service weer snel geregeld

Zaterdag de afspraak voor een kleine beurt ingepland en kon dinsdag direct terecht. Mooie leen fiets meegekregen en dezelfde dag weer klaar. Wordt altijd netjes gebeld om vooraf alle werkzaamheden te bespreken. Weer super geregeld

Prima vakmensen

Diverse problemen met mijn auto gehad, maar alle medewerkers denken proactief mee!

Alles goed geregeld

Super fijn bedrijf

Vriedelijke, duidelijk en al jaren betrouwbaar..

Deze garage beveel ik iedereen aan. Super goede service en niet te duur

Perfecte service, hartelijk, meedenken

Ze denken echt met je mee. Zo mocht ik een leenauto meenemen en vertellen ze wat er nog meer mis is, maar niet onder de apk valt. Verder heel hartelijk en gezellig. Het wachten vloog voorbij!

Goed.

Goede service, en altijd snel geholpen.

Super garage!

Ik wordt hier altijd geholpen met een vriendelijke lach. Is er echt een probleem ook heel snel kortom ik ben een tevreden klant! Zal APK bij iedereen aanraden .

Industrieweg 15 B

8263 AA Kampen