Keurige aflevering

Onze 2e auto geleverd, zelfs uit voorzorg nog de accu vervangen.

Vriendelijke personeel.

Goede en snelle af handeling, Vriendelijke personeel.

Prettige ervaring

Ondanks een twijfelgeval wel of geen garantie, toch erg goed geholpen door vriendelijk personeel.

Wat een service bedrijf!

Zeer klantvriendelijk en deskundig garagebedrijf!

Super goed geholpen

Prettig

top, snel en vriendelijk geholpen. Zoals altijd

Geïnformeerd naar bandenwissel, snel kunnen plannen ondanks kerstvakantie periode. Auto was snel weer klaar en kon opgehaald worden. Personeel is vriendelijk en helpt/denkt graag mee

Top team met top service

Vriendelijk personeel, communiceren goed met je als er evt iets gemaakt moet worden oid. Hangt ook een fijne gemoedelijke sfeer.

Fijne betrouwbare garage

Vriendelijk personeel die je voed adviseren en helpen

Klantvriendelijk, professioneel, eerlijk

Vanaf het eerste contact vriendelijk geholpen. De garage wil meedenken in oplossingen en is eerlijk over prijzen.

Super fijn geholpen

Alles is netjes gedaan en houden hun aan hun woord zoals afgesproken

Super vriendelijk

Denken altijd met je mee. En het personeel is erg vriendelijk.

Topbedrijf

Klantgericht.ervaren personeel en prijsbewust.hebben service op een zeer hoog nivo.

Zeer goede ervaring

Ze zijn heel vriendelijk mee denkend en willen je altijd helpen

Duidelijke afspraken en keurige terugkoppeling. Super bedrijf

Zeer prettig

Goed geholpen ,door meedenkend personeel ,weer voor een jaar apk en onderhoudsbeurt ook duidelijke uitleg voor wat er nodig was zowel voor de apk als onderhoud ,top !!

Alles was goed geregeld

Heldere afspraken en goede service.

Sinds een aantal jaren klant en de apk's en eventuele reparaties altijd perfect verlopen.

Duidelijke en transparante service. Ik kom terug!

Ik kwam hier voor mijn apk na slechte ervaringen met mijn vorige garage. Snelle service. Duidelijke uitleg over de reparaties en kosten.

Klant vriendelijk en servicegericht.

een kleine vergissing in de afspraak. Dit werd snel opgelost. Vervangend vervoer werd voor mij geregeld. En mijn auto is betaalbaar en snel van een apk voorzien. Klantvriendelijkheid op zijn best. Zoals ik al jaren gewend ben eigenlijk.

Perfecte service!

Helder, transparant, meedenkende en men doet wat ze beloven... top!

Goede service en snelle afhandeling

Wij zijn al jaren klant. Ik heb zelfs mijn laatste auto er gekocht. Worden altijd accuraat en netjes geholpen. Ze verlenen goede service door mee te denken en snel te handelen.

Snelle service en goede communicatie

Ik kon direct terecht. Er werd goed overlegd over de reparatie en duidelijke afspraken gemaakt.

Vriendelijke eerlijke service

Patrick( de eigenaar) heeft voor ons de halve dag de tijd genomen. We hebben een prachtige audi A4 gekocht als nieuw. heel tevreden over deze koop.

Voorheen goede monteurs en vriendelijk

Nu zijn ze groter , minder persoonlijk en commerciëler ingesteld dan voorheen. Monteurs zijn prima vaklui . Maar jammer is het minder persoonlijk en nu meer een grote garage dat met een administratie receptie werkt het gemoedelijke is verdwenen . Al jaren lang mijn favoriete garage geweest . Nu is het een doorsnee garage is zonder dat gemoedelijke contact . Jammer .

Industrieweg 15 B

8263 AA Kampen