Top bedrijf!

Al jaren zijn wij klant en nog nooit in de steek gelaten, garage en verkoop gewoon top, ga zo door!

Super service

Apk laten uitvoeren. Deze wordt nauwkeurig en serieus uitgevoerd. Kleine reparatie direct gedaan. Fijn weer veilige kilometers maken

Beschreven wat ik graag zou willen en er staat momenteel een bijna splinter nieuwe auto te stralen voor mijn deur! Wat een top service precies wat ik zocht goede communicatie!

Super goed en duidelijk geholpen

Super goed geholpen met duidelijk uitleg. Iedereen neemt ook de tijd voor uitleg maar ook een gezellig praatje zorgt voor een fijne sfeer. Maar ook merk je dat iedereen vol enthousiasme praat over de mogelijkheden van het bedrijf en die zijn verrassend breed. Reserveren ging makkelijk via een app en Kun dus doen op elk tijdstip van de dag/nacht.

geweldig bedrijf

Ze luisteren goed ,doen wat ze beloven en altijd goed overleg voor ze wat doen. in een woord geweldig.

Ervaren, erg vriendelijk, servicegericht

Recent een auto aangeschaft bij APK Kampen. Alles was zoals beschreven, kleine reparaties waren nodig ook dit was geen probleem. Erg vriendelijk en servicegericht. Goed bezig

Zeer goede gerichte service

Een zeer mooie auto gevonden die voldoet aan mijn wensen.

Top service !!

Duidelijke afspraken , Wordt netjes overlegd als er reparatie moet worden uitgevoerd Snelle service !!

Prima geholpen

Prima geholpen. Overleggen eerst even voor een reparatie. De prijs viel weer mee.

Super service !

Wat een verrassing, mijn auto zelfs gewassen na de reparatie!

Klantvriendelijk en behulpzaam!

Wij hebben een oude caravan en vlak voor onze reis kwamen er wat onderhoudsproblemen naar voren. Waar de andere caravan specialisten geen tijd hadden nam APK de tijd om ons te helpen! Via een kundige en (zeer) goedkope oplossing konden wij veilig op vakantie! Namens ons erg bedankt!

geweldig !

Een reparatie waar ik erg tegen op zag, viel ontzettend mee. Ik kreeg daarnaast een zeer goed advies van een van de monteurs en gratis, tijdelijk, iets mee waarmee ik mijn auto kon bewerken. Ook dat pakte heel goed uit !

Keurige service

Wij zijn erg blij met een garage als de APK Kampen. Vak lui die verstand hebben van wat ze doen. Alles wordt keurig overlegd en daardoor valt het nooit tegen! Prijzen zijn fatsoenlijk, ik vind het echt een aanrader!

Goede service, makkelijk contact. Vakmensen.

Zeer tevreden!

Nu een aantal jaar bij APK. Zeer tevreden. Doen wat ze zeggen. Bellen van te voren zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Tussen door een probleem, ze helpen je direct.

Super vriendelijk geholpen en prima service.

Fijn bedrijf

Vriendelijke medewerkers, mijn auto rijdt weer top.

Goede service en klantvriendelijk

Sociaal, vriendelijk, goede service

super garage!

Apk laten doen, netjes gebeld met wat er gedaan moest worden om door de apk te kunnen. fijn dat er van tevoren gebeld en overlegt wordt. Groeten van een tevreden klant

Gast vrij onderneming met kennis van zaken

Bevalt prima deze onderneming Denken prima mee, in oplossingen, voor een betaalbare prijs.

Supper, snelle service met een kwartier weer op pad.

Heel tevreden

Al jaren ben ik apk, mijn ervaring is, dat ze altijd voor mij klaarstaan, als er een reparatie moet gebeuren aan mij Aygo

Jullie hebben ons toch maar snel kunnen helpen onze camper te repareren op zo’n korte termijn dat was super

Goede service.

Mijn probleem met de camper werd super snel opgelost perfect.

Goede communicatie naar de klant toe.

Industrieweg 15 B

8263 AA Kampen