Goede service, denken mee en goedkoop

Kon mijn auto niet brengen, geen probleem , E kwamen hem halen en brengen.

Wordt altijd goed geholpen en meestal ook meteen super tevreden! Top.

Super garage

Mijn ervaring is zeer goed. Ze staan altijd voor je klaar kwa maken van de auto, maar ook voor vragen. Een woord toppers

Top bedrijf

Prettige geholpen top

Goede service. Vriendelijke mensen.

Ik kom al jaren bij APK Kampen en de service is goed. En vriendelijk personeel

Super garage

Echt een goeie garage je wordt netjes geholpen alles gaat in overleg en je krijgt eerlijk advies. Prijzen vallen mee en er werkt vakkundig personeel. Kort om ben erg tevreden en kom zeker terug.

Goeie aardig en eerlijke garage

Goede vakkennis

Prettig ervaring goede uitleg over reparatie

Eerlijke communicatie en nette prijs

Voor APK geweest ivm kleine beurt. Er wordt eerlijk gecommuniceerd zonder te proberen meer te verkopen dan noodzakelijk.

Topservice!

Vriendelijk personeel dat met je meedenkt. Kortom: TOP

Topservice!

Gewoon fantastisch! Transparant in werkzaamheden en kosten. Fijn contact, relaxte communicatie. Service van de bovenste plank, ze gaan door tot het euvel gevonden en verdwenen is. Soms halen ze er zelfs een expert bij als het een specialistische vraag over een onderdeel is.

Snelle service en goede communicatie

Je wordt altijd netjes te woord gestaan en er wordt goed gecommuniceerd met betrekking tot zaken die moeten gebeuren aan de auto. Zo kom je niet voor verassingen te staan als je de auto op haalt. Verder kundige monteurs tot nu toe de auto altijd weer netjes klaar.

Topservice voor een redelijke prijs

Het was mijn eerste ervaring met APK Kampen. Keurige en beleefde mensen. Alhoewel ik er niet om gevraagd had, werd er telefonisch contact met me opgenomen over wat er loos was met mijn auto, met voorstel wat eraan te doen en de te verwachten kosten. Snel klaar en echt super klantenservice. Het leukste was de te gekke leenfiets (elektrisch). Mijn vorige garage gaf een fiets die zo doortrapte dat je op een ritje van een kwartier bijna 3x tegen de grond was gegaan en zo oud was dat hij nauwelijks vooruit te branden was. Levensgevaarlijk. Maar hier kreeg ik een super fiets! Dus ik was blij met alles, de klantenservice, de reparatie, de keuring en de fiets :-)

Vriendelijke medewerkers en snelle goede service

Vriendelijke ontvangst en altijd vlot geholpen. Denken met je mee in oplossingen en zijn flexibel qua ophaaltijden van de auto. Kortom, goede ervaringen!

Super service!!

Vorig jaar mijn auto bij APK Kampen gekocht, vanaf dag 1 super service! Nu ook met mijn eerste APK en vervangen van de koppeling.

Altijd even vriendelijk en behulpzaam

Uitstekend vakmanschap, uitermate vriendelijk en behulpzaam.

Ik kom er een aantal jaar en tot nu toe geen klachten.

Prima, uitstekend.

Best goed,ga zo door.

Prima garage.

Goede garage .eerlijke mensen. Zoeken de voordelige prijzen erbij op. Goedkoper tarief dan de andere garages. En je word klantvriendelijk geholpen.

Prima garage

Goede service aardige vakmensen

Leuke mensen vakbekwaam

Super service.auto werd thuis opgehaald voor een apk keuring.netjes gebelt over de reparatiekosten.mmijn auto werd weer keurig terug gebracht.top service

Vakkundige betrouwbare garage

Vakkundig denken goed mee over kosten reparatie. Duidelijk en zeer betrouwbaar.

Super!!!!!!

Bij binnenkomst al een prettige sfeer, zeer vriendelijk. Alles gaat in goed overleg met de klant en dat is zeer fijn.

Industrieweg 15 B

8263 AA Kampen