Fijne en goede service!

Ik ben fijn geholpen en ze hebben geen verkooppraatjes, gewoon een fijne en eerlijke zaak!

Snel en flexibel

Na telefonisch contact kon ik direct langskomen

Priima bedrijf goede service

Snelle en goede service

Correct geholpen, iets kleins wordt tussendoor even opgelost.

Snelle service

Snelle service!

Top service!

Top bedrijf! Altijd goede service en tegen mooi tarief! Zeer tevreden klant. Bij problemen doe ik een belletje en kan ik vrijwel direct komen er word meteen gekeken wat het probleem is en zo mogelijk meteen opgelost. Zo blij met apk kampen! Leuk en vriendelijk personeel. Zou dit bedrijf iedereen aanbevelen.

Netjes

Snel en netjes

Prima ervaring, ben goed geholpen, ik kom er terug.

Prima ervaring, ben goed geholpen, ik kom er terug.

Super service !!

Snel , vakbekwaam , duidelijke afspraken zijn er veranderingen nemen ze direct contact op

Vriendelijke en prima service

Goede en ervaren monteurs waar alle vertrouwen in is

Zoals altijd, super geholpen en fijne service!

Altijd goed advies, persoonlijk contact en meedenkend met de klant. Dat zijn zaken waarvoor ik bij iemand terug kom. Het feit dat ik al jaren bij APK Kampen kom zegt wat dat betreft meer dan genoeg!

Helemaal Top !!

Top service ! Auto was binnen no time gefixt!!

Betrouwbaar

Worden altijd goed en snel geholpen. Ze staan altijd voor je klaar en helpen je goed. Reperaties worden eerst met je besproken en het wordt nooit duurder dan men zegt.

Prima bedrijf. Goede prijs-kwaliteit verhouding en ze denken met je mee. Kan ik echt aanbevelen!

goede service

komen altijd afspraken naar denken met de klant mee ( is gewoon top)

Eerlijke informatie en vriendelijke, deskundige medewerkers!

Een fijn, fris bedrijf waar je duidelijke afspraken maakt. Ze bellen eerst met een kostenraming, waardoor je geen gedoe achteraf krijgt. Ze doen het juist heel slim, want de rekening valt altijd een paar tientjes mee! :-)

Zeer goede service en denken actief mee in een goede en betaalbare oplossing

Een prettig en toegankelijk bedrijf waar de werknemers proactief meedenken in betaalbare oplossingen. Ze bellen je eerst om te overleggen en geven eerlijk advies. Voor kleine klusje met een korte wachttijd kun je gebruik maken van de wifi en koffiehoek en voor langere klussen is het fijn dat er een leenauto of leenfiets beschikbaar is.

Goede service en meedenken

Er wordt goed meegedacht.

Altijd goed

Altijd goede service en mocht ik iets met de auto hebben (lees;steenmarters) dan wordt er altijd snel een oplossing geregeld.

Prima service, klantvriendelijk, stipt . Aanrader

Top garage!

Doen wat ze zeggen, en je krijgt een eerlijk advies. Prijs is prijs, je wordt netjes over de kosten geïnformeerd, en bij ophalen is het geen cent meer.

Nemen de tijd voor je!

Ze zijn goed in hun werk, je kan altijd bellen als er iets is, of als er wat aan de hand is. Heel relaxed en allemaal heel vriendelijk! Aanrader!

Helemaal blij mee

Goede informatie waar ze mee bezig zijn.Duidelijke prijsopgave. Geen verrassingen. Top

Vriendelijke mensen.

Ik vond het fijn dat ze ondanks hun drukke schema wel keken wat mogelijk was zodat het niet uitgesteld hoefte te worden.

Ik heb een half jaar geleden mijn auto hier gekocht en nooit problemen mee gehad. Het personeel is erg vriendelijk en meedenkend. Ik ben erg tevreden over de service die ze verlenen, ook na de aankoop van de auto. Zeker een aanrader !

Industrieweg 15 B

8263 AA Kampen