Het zijn toppers

Vriendelijk, behulpzaam, meedenkend, ik zou iedereen deze garage aanraden.

Super top

Service naar de klant is prima en blijf zeker klant

Top service, ik ben heel erg tevreden en kom zeker een volgende keer weer.

Hele goede service en prettig personeel.

Wat een super service. Onze camper werd opgehaald uit de stalling, APK gekeurd en weer netjes teruggebracht naar de stalling. Wij zijn erg blij met deze mogelijkheid. De APK is netjes uitgevoerd. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

eerlijk en goed werk geleverd

al jaren klant, ze helpen goed en geven eerlijk advies. voor reparaties krijg je een prijsopgave zodat je weet waar je aan toe bent.

Prima garage.

Prima plek om je auto voor reparatie te brengen. Niet te vergeten , hun vakmanschap en vriendelijke monteurs.

Snel en correct

De accu van onze camper was kapot en is snel en correct vervangen.

een vakkundig team dat klantvriendelijk werkt.

een vakkundig team dat klantvriendelijk werkt.

Zeer goed bedrijf zeker een aanrader

Kom er al jaren vakmensen aan het werk en zoeken altijd na een goede oplossing .

Geweldige garage

Behulpzaam, klantgericht en goede balans in ervaring, kwaliteit en prijs.

Vakmensen met een glimlach!!!!

Super goed geholpen met goede uitleg en een redelijke prijs je gaat weg met een goed gevoel!

Super goed geholpen

Super goede klantenservice altijd even tijd en behulpzaam ook als ze druk zijn altijd de tijd voor de klant super fijn bedrijf

Al jaren bij apk dat zegt genoeg.

Zeer tevreden bij apk, denken mee en dat scheelt in je portemonnee. En altijd vriendelijk.

Geweldig goed.

Geweldig goed.

Topbedrijf

Eerlijk bedrijf die met de klanten meedenkt. Niet duur in reparatie en voeren geen reparaties uit die nodig zijn,je word gebeld wat er aan dr auto mankeert en een prijsindicatie. Echt een aanrader!!

Mijn ervaring is er een van kennis van zaken van een airco specifiek van een Volvo!!

Impact van airco storing

In de week waarin het erg warm, was begaf mijn airconditioning het. Al snel werd er gereageerd vanuit APK om het voor mijn vakantie te maken. Toppers!!

Zeer goede service

Je hoeft maar wat te hebben en apk kampen staat gelijk voor je klaar Goede service en zeer fijne jongens

een zeer geweldige en professionele garage.

geweldig personeel, Zeer vriendelijk en werken altijd zeer professioneel. als er wat aan de auto mankeert dan laten ze je het altijd eerst weten voordat ze reparaties gaan uitvoeren.

Ze staan altijd voor je klaar. En niets is hun te veel.

Betrouwbaar klantvriendelijk

Alles altijd goed geregeld , keurig telefoontje vooraf bij bijkomende werkzaamheden. Fijne vriendelijke mensen .

Service gericht

Na bijna elke garage in kampen gehad te hebben is apk kampen het beste. Waarbij andere garages geen vakkennis hebben en of je dingen aanpraten en duur uitbent heb ik in apk meer vertrouwen en weet men beter de diagnose te stellen.

Fijn bedrijf!

Goede communicatie en fijne service altijd duidelijke prijsopgaaf

Duidelijk en eerlijk!!!!

Er werd goed meegedacht en geluisterd. Fijne en duidelijke uitleg mbt de materiaalkosten ed.

Geweldige garage, super service !

Onlangs voor een kleine beurt en apk geweest. Zag op de factuur dat ze de airco service wel gedaan hadden maar niet berekend. Hun hierop gewezen en desondanks niet gecorrigeerd op de factuur. Geluk bij een ongeluk en dit zou wel gebeurd zijn bij andere garages. Verder supergoede sfeer en erg klantgericht.

Industrieweg 15 B

8263 AA Kampen