Erg prettige verkopers

De verkopers bij Apk Kampen zijn erg vriendelijk en geven je de tijd om na te denken. Ik had een erg prettige ervaring bij deze garage!

Vakgericht met goede service

Altijd na volle tevredenheid geholpen in goed overleg, niet duur en goede service. Voor mij de perfecte garage

Gewoon de fijnste garage

Leuke spontane vakmannen denken altijd mee voor nette prijs

Koelwater probleem en airco snel en goed verholpen.

Top service!!

Altijd aardig en goed advies en service. Prijs kwaliteit is heel goed!!

Prime service

Goed en vlot geholpen, perfect

Zonder afspraak langs gegaan omdat de boordcomputer een melding gaf. Gelijk geholpen, gastvrij ontvangen. Prima sfeer

Vriendelijke ontvangst en na enige probleem met geld over maken ,gekozen voor soepele regeling waardoor de auto mee kon naar huis TOP Met vrg JRomijn

Goeie service, redelijke prijs, klantvriendelijk.

Vakbekwame kundige mensen, altijd vriendelijk en denken goed mee naar een goede oplossing in prijs kwaliteit verhouding. Goeie service, proffesioneel. Zeker aan te raden om eens langs te gaan.

Betrouwbaar en snel. Super service

Altijd klantvriendelijk en goed. Betrouwbaar en snel

Industrieweg 15 B

8263 AA Kampen