Goede service!

Kwamen bij toeval bij dit bedrijf terecht, werden vriendelijk en behulpzaam ontvangen, komen betrouwbaar over, zijn hierna naar een officiële dealer gegaan om een soortgelijke auto te bekijken, maar hebben toch besloten om de auto bij APK Kampen te kopen omdat de gehele indruk hier prima was

Fijne mensen, fijne garage

Fijn om samen met hun te werken als klant

Een goede garage om te komen

Geweldige Service

Goed en keurig werk voor een betaalbare prijs

Vriendelijke bediening en goede service

Fijn, dat je geïnformeerd wordt, wat ze gaan doen en wat het gaat kosten.

Klant- en servicegericht

Koppeling van de auto was kapot, ze gaven een prijsindicatie en een indicatie voor hoe lang het zou duren, bleek uiteindelijk nog mee te vallen ook. Was eerder klaar voor minder geld. De auto rijdt weer top.

Klant vriendelijk en goede service, echte aanrader

Voor een APK een afspraak gemaakt, men begon met de keuring volgens de afgesproken tijd, er werd kundig en vlot gekeurd. Alle apparatuur is onder handbereik aanwezig.

Bij apk kampen ga je altijd tevreden weg!

Toppers zijn het! Allemaal! Vriendelijk, meedenkend, alles in overleg en een top service.

Erg betrouwbaar

Alles duidelijk uitgelegd

Snelle service

Ze doen wat je vraagt en geven goede advies.

Prima geholpen

Werk is prima uitgevoerd

Uitmuntend

Goede vriendelijk service.

Prima service, duidelijk afspraken kunnen maken en deze werden ook uitstekend nagekomen. De reparatie viel mee ten opzichte van de vooraf doorgegeven prijs, dat werd keurig in mindering gebracht bij het afrekenen.

Top super prettige service vriendelijke mensen

Snel een reactie op mijn mail dmv een telefoongesprek en netjes àlles beantwoord. Bij de zaak netjes te woord gestaan en prettig geholpen en totaal geen opdringerige mensen. Netjes en klantvriendelijk

Geweldige service en aardige mensen

Nét een tweedehands autootje gekocht en nét in Kampen komen wonen. Direct problemen met mijn auto en ik kwam bij APK Kampen terecht. Ik had niet beter kunnen kiezen. Leen auto (of fiets mee). Ik werd keurig gebeld met wat er mis was en de prijsopgave. Ze zijn echt “the extra mile” voor mij gegaan daar. Perfect!

Bedankt.

Meedenkende en zeer goede service

Altijd een hele goede service. Hele vriendelijke mensen. Bij acute pech werden we zeer snel geholpen.

Ben er al 6 jaar klant en het is goed bedrijf en je word goed geholpen en geïnformeerd

Fijne en goede garage en personeel

Heb met aflevering van de auto niet in de kofferbak/reserve band gekeken,bleek een lekkage te zijn die alsnog kosteloos is gerepareerd.

prima garage

fijn en snel geholpen

Ondanks top drukte werd ik toch snel geholpen

Top voor snelle service

Top bedrijf helpt je super!

Goede communicatie en puik werk

Tot nu toe 3 keer bij APK Kampen geweest. Altijd goede ervaring, goede commucatie als er wat gedaan moet worden en dat voor een redelijke prijs. Ik kom terug!

Industrieweg 15 B

8263 AA Kampen