Snel en vlot geregeld

Even snel de auto uitlaten lijnen. top!

Prima service en goed geholpen

Goede service en duidelijke communicatie wat de kosten zijn vooraf

Snelle herstel

Herstel in overleg en normale prijs.

No nonsense

Gewoon geen gezeur duidelijke afspraken die ze ook na komen

Goeie service

Doen hun werk goed

Prettig geholpen

Goede hulpverlening

Wederom een zeer goede ervaring

Afspraak maken makkelijk en snel via de website, auto opgehaald en teruggebracht. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijke, deskundige mensen ook als je voor een klein dingetje langskomt. Een voorbeeld voor veel andere bedrijven. Eerlijk en transparant !!

Geweldige no nocense duidelijk goede service

Er wordt goed naar je geluisterd met een passende antwoord op de opties en mogelijkheden om de dienst goed te kunnen leveren. Er is altijd eerst overleg bij veranderingen en/of verrassingen zodat jezelf niet verrast wordt met de kosten. Er wordt altijd meegedacht in de kwalitatief oplossen van de storing en/of reparatie. Wij zijn hier altijd goed geholpen in het verleden maar ook in het heden. Alle lof aan alle medewerkers van APK Bosch kampen. "Keep Up the good work guys"

Geweldig service

Vlak voor de feestdagen auto stuk !!! Ondanks de drukte auto tussendoor gerepareerd omdat mijn vrouw afhankelijk is van een hoge auto. Leen auto mee voor nood en wat denk je overuren gedraaid auto klaar om dat ze meedenken met de klant. In een woord geweldig

snelle inplanning duidelijke informatie en prijsopgave en snelle reparatie

snelle inplanning duidelijke informatie en prijsopgave en snelle reparatie

Prima service!

Gewoon prima service! En zo ‘gewoon’ is dat tegenwoordig niet meer. Goede prijs/kwaliteit

Top garage

Uitstekend garage met goede service, alles in overleg en correcte afhandeling van auto problemen.

Super service

Onverwacht had ik problemen met mijn auto. Ik direct smorgens in alle vroegte naar de garage. Helaas was er geen leenauto. Had wel een auto nodig ivm ziekenhuis bezoek. Mijn auto kon ik smiddags dezelfde dag nog ophalen. Echt super service!

Altijd goed

Jarenlang kom ik bij APK voor onderhoud. Altijd goed, volgens afspraak.

Top garage

Wij rijden iets verder voor deze garage, maar dan heb je ook een uitstekende service. Vriendelijk, snel en goed in hun vak. Ik raad dit bedrijf zeker aan.

Apk plus kleine beurt auto,telefonisch goed geinformeerd over prijs,vriendelijk personeel,zeer tevreden.

Altijd een goede service!

Altijd goed geholpen en super service! kortom vakmannen

De service is geweldig. Vriendelijk.Ga zo door.

Weer uistekend geholpen

Bandjes gewisseld en thermostaat direct vervangen. Allemaal weer snel klaar en een leenauto mee. Perfect geregeld.

Geweldig bedrijf, MIJN GARAGE.

Dit keer voor het eerst digitaal een afspraak gemaakt. Netjes bevestigingsmail gekregen. Auto in 1 dag klaar, grote beurt en APK. ( gratis bij grote beurt). Prijs was als verwacht. Vragen ons wel af waar al die verreden kilometers vandaan komen. Werkelijk geen idee.

Prettig geholpen

Goed geinformeerd, prettig geholpen - top.

Goede service en afspraak nakomen

Netjes

Nette auto garage bellen en overleggen alles zeer tevreden

Behulpzaam

Op zaterdagmiddag nog geholpen ondanks dat ik geen klant was..

Industrieweg 15 B

8263 AA Kampen