Klantvriendelijk en service gericht

Zeer vriendelijk geholpen, en sevice gericht, netjes kunnen wachten onder het genot van een kop koffie, daarna nog kundig advies gekregen en wat ook is en niet onbelangrijk in deze tijd DE PRIJS.

Hoogstaande service

Zoals altijd is de service super.

Snel geholpen

Omdat ik midden in een verhuizing zit hebben ze me snel weer op weg geholpen. Heel fijn.

Je wordt altijd snel en vriendelijk geholpen.

Snel geholpen

Goede communicatie en vriendelijkheid

Aanrader voor iedereen, voor ieder wat wils

Duidelijke communicatie en snelle service

Zit al een paar jaar bij deze garage. Ze geven altijd duidelijk aan wanneer ze verwachten dat de auto klaar is en wat de kosten worden. Bijna altijd leveren ze de auto sneller op en met lagere kosten. Zo weet je altijd waar je aan toe bent en haal je met een goed gevoel je auto op!

Altijd goede service

Altijd op tijd geholpen , goede service

Prettig geholpen

Top bedrijf

Professioneel, klantvriendelijk top service.

Wij hebben hier onze auto gekocht. Vriendelijk personeel, goede service. En de deal was snel gesloten. Dezelfde dag nog de auto mee naar huis kunnen nemen. Helemaal top.

Goede voorzorg.l

Top service en pro-actief team

Nog voor het maken van een afspraak voor de APK bij deze voor ons nieuwe garage, werd ik zeer goed geholpen bij een vraag over mijn banden. Banden weer op spanning gebracht en profieldiepte gemeten. Daarna afspraak gemaakt voor APK en kleine beurt. Netjes gebeld alvorens extra werken worden uitgevoerd en op de hoogte gebracht wanneer de auto weer klaar was. Erg net bedrijf!

mee denkend

weer zeer goed geholpen, meedenkend dat is top. veel kennis in huis.

Fijne garage fijn personeel zeer tevreden

Correcte behandeling goede service ze staan voor je klaar

Goede service.

Offertes worden niet over schreden en ze bellen als ze iets tegenkomen wat niet voorzien was. Dat is mij bij andere garages vaak overkomen.

Professioneel en prettig bedrijf.

Zeer deskundig. Goed bedrijf.

Fijn geholpen!

Vriendelijk personeel, fijn geholpen!

Dit was mij eerste keer bij APK kampen. Aantal keren bij andere garage geweest maar dat voelde lang niet zo vertrouwd als deze. eerlijke mensen. Ik kom zeker terug!

Lekke band. Werd snel en efficiënt gerepareerd in pakweg een kwartier. Rekening was niet duur.

Goede ervaring, netjes en snel geholpen zonder afspraak

Goed en snel geholpen

Monteur denkt mee om een goedeoplossing te vinden

Fijne bedrijf

Super service

Als altijd goede service voor een prima prijs

Uitstekende dienstverlening en vriendelijke mensen.

Ik kom er al jaren naar tevredenheid.

Professioneel en klantvriendelijk.

Klantvriendelijke ontvangst en goede uitleg over werkzaamheden.

Geweldige service

Veel hulp en uitleg gekregen bij aanschaf eerste auto.

Industrieweg 15 B

8263 AA Kampen