Vakwerk voor een prima prijs

D&N heeft eerst een dakinspectie gedaan waaruit bleek dat een van de platte daken aan vervanging toe was. Er is meteen isolatie toegepast en de lichtkoepels zijn vervangen. Het tweede dak kon overlaagd worden. We kregen een eerlijk advies en de werkzaamheden waren in 2,5 dag al klaar. Harde werkers met hart voor hun product. We zijn erg tevreden en hebben hen opnieuw gevraagd wat cosmetische aanpassingen te doen, zoals vervanging van de HWA van pvc naar zink. Tevens wordt dan het lood vervangen en kunnen wij de komende jaren zorgeloos wonen. Kortom heel tevreden over dit bedrijf.

Snel/vriendelijk en vakkundig geholpen, mijn dak van mijn schuur lekt niet meer

Zoals bovenstaande. Snel gereageerd op mijn mail, en afspraken na gekomen. Bedankt!

prima werk afgeleverd

D&N is langs geweest om mijn wensen te bespreken en het dak te controleren. Voorts werden drie opties voorgelegd. Uiteindelijk heb ik besloten om het dak te vernieuwen. Wachttijd was lang, maar eenmaal begonnen is het werk prima, netjes, en correct in twee dagen verricht.

Contact verliep soepel

Aardige heren, harde werkers. Ook als het even tegenzat gingen ze door volgens afspraak. Prima ervaring en bij mijn volgende dak die gerenoveerd moet worden ga ik hier zeker weer naartoe.

Vriendelijk, snel, netjes en komt afspraken na

Dak op m’n aanbouw lekte, en is keurig opnieuw bekleed. Ook werden de zonnepanelen tijdelijk verwijderd en keurig herplaatst. Positief over dit bedrijf!

Duidelijk en professioneel

D&N heeft op ons verzoek een inspectie van het platte dak van de garage en uitbouw uitgevoerd. (17 jaar oud) Op sommige plekken was beginnend lekkage te zien. D&N heeft een offerte uitgebracht, waarin de omschreven werkzaamheden en kosten voor ons “leken” duidelijk waren (de juiste dak oplossing) De dakrenovatie is vakkundig uitgevoerd en de eerste tientallen jaar geen zorgen meer.

Betrouwbare actieve en vakkundige mensen

Mijn ervaring is,dat ze vakkundig te werk gaan. Bij ons zijn de nokvorsten vervangen en pannen schoon gemaakt en vast geschroefd. Het was echt nodig, want er waren toch al wat vocht plekken zei Wouter.. De oorzaak van deze vervanging is gekomen,doordat er een bovenste dakpan naar beneden is gekomen op mijn auto. Het had ook een mensenleven kunnen kosten. Er was deze dag geen storm,dus inspectie is erg belangrijk. H V Z

Geweldige service

De communicatie en planning was uitstekend. 3 weken na moment van de aanvraag, zijn twee platte daken gerepareerd en voorzien van bitumen. Vriendelijke mannen die goede kwaliteit neerzetten. Een absolute aanrader!

Professioneel: goede intake, goede uitvoering met een lach en goede nazorg

D&N is een professioneel bedrijf. Bij de intake direct het professionele oog door een stukje dak open te snijden om zeker te weten wat er onder zat. Daarmee hadden ze als enige de juiste aanpak voor ogen. De levering van materiaal was prachtig op tijd op de ochtend dat ze ook gingen beginnen met de klus. Goede uitvoering waarbij ze steeds goed het overleg met mij als opdrachtgever zochten. Erg klantvriendelijk en -gericht. Een goede uitvoering met goede bezetting en steeds een glimlach op het gezicht, ondanks de hitte. Een mooi eindresultaat en goede nazorg toen bleek dat de oude regenpijp verstopt was (was al zo) en daarmee voor overlopen zorgde. Al met al een zeer prettige samenwerking en een mooi en goed eindresultaat.

Erg tevreden

Heel tevreden over het geleverde werk. Alles binnen gestelde tijd opgeleverd. Geen rommel achter gelaten.

Deskundig advies en vakmanschap

Wouter van Norden is een vakman met passie voor zijn werk. Snelle service en uitstekende prijs en kwaliteitsverhouding

Snelle service, prima resultaat

Bedankt voor het snelle klaren van deze klus. Binnen 2 dagen was de lekkage verholpen. Tof dat ik even de gelegenheid kreeg om de ladder op te klimmen en het resultaat te bekijken. Ziet er prima uit! Overtollig materiaal en afval is keurig weer meegenomen. Super dat jullie een niet goed geplaatste kachelpijp opmerkten en hier een mooie oplossing voor bieden. Er was wat rommel in de dakgoot en op de lichtkoepel terecht gekomen. Voor een 10 is het mooi om dat ook even netjes achter te laten.

Dakwerk is vakwerk.

Op te lossen Dakwerk werd vakkundig aangepakt. Harde werkers die weten wat ze doen. Gaan voor kwaliteit. Geen woorden maar daden.

Snelle, nette en vriendelijke service!

Onze ervaring is erg goed. Wij hebben via vrienden de gegevens van D&N gekregen. Op maandag is er een team langs geweest om de inspectie te doen. Na akkoord van de offerte werd de reparatie op woensdag al uitgevoerd! De medewerkers waren kundige en vriendelijke mensen!

Duidelijk, flexibel en geen onzin

Fijne mensen waar goed afspraken mee te maken is. Communiceren duidelijk en komen gemaakte afspraken na. Dak ziet er weer goed en kan er weer tegenaan.

Zeer deskundige voorbereiding, snelle, correcte en nette uitvoering.

Kort na het uitzetten van de opdracht het platte dak van de garage te renoveren heeft D&N een grondige en deskundige inspectie uitgevoerd voor het opgegeven werk. Daarna een offerte uitgebracht, die duidelijk aangaf wat de beoogde werkzaamheden waren en de daaraan gerelateerde kosten. De afgesproken datum voor de uitvoering kon worden vervroegd. De dakrenovatie is vakkundig en snel uitgevoerd. Een vervanging van het zinkbeslag was bij nadere inspectie niet nodig en is ook niet in rekening gebracht.

Topbedrijf met goede ervaring

Prettige ervaring met snelle en professionele service. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen indien je opzoek bent naar een kwalitatief goede oplossing tegen een goede prijs.

Gewoon vriendelijke jongens die hun vak verstaan voor een eerlijke prijs

Prima vaklui voor een eerlijke prijs.

Zorgvuldig en netjes gewerkt.

Van tevoren is het dak bekeken en een noodreparatie gemaakt. Daarna relatief snel de dakbedekking vervangen en advies gegeven voor de overige delen.

Zeer tevreden over de expertise

Goede service ook met vooraf inspecteren van de problemen. Prettig contact. Zeer goede uitvoering.

Top bedrijf!

Lekkage gehad. De mannen gebeld, werd vriendelijk tewoord gestaan en snel geholpen. Top service. Zeker een aan rader!!!!

Netjes en vlot afgewerkt

Lood prima verwerkt, wel nog een vraag: Is tussen de aangebrachte lat en het kozijn ook kit aangebracht?

Snelle en goede begeleiding gekregen

Denk mee, een mooie stuk werk verricht TOP Dit bedrijf is zonder meer aan te bevelen

Na wat startproblemen tevreden over de werkzaamheden

De aanvankelijke datum van de werkzaamheden werd verplaatst omdat een ander werk uitliep. We kwamen wat in tijdnood omdat er zonnepanelen op het nieuwe dak zouden worden geplaatst en voor het vernieuwen van het dak er droog weer nodig was. Uiteindelijk lukte het nog net op tijd. Over de werkzaamheden alleen maar lof. Alles ging snel en naar mijn mening vakkundig.

Perfect en snelle service

Fijne en snelle service

Cort van der Lindenlaan 48

3843 VM Harderwijk

+31 6 36360493

Over D&N Dakwerken

Uw dak is ons vak. D&N Dakwerken voorziet uw dak van optimale dakbedekking. Hoge kwaliteit en perfecte service is hetgeen waar wij ons in onderscheiden. Wij kijken samen met u naar wat u nodig heeft en wat de beste dakoplossing is.