Slordig en chaotisch
In het verleden hebben we twee keer HDW op de hoogte moeten brengen dat we maanden na de reparatie van onze toenmalige auto nog steeds geen rekening hadden ontvangen. Onder dankzegging van HDW is toen alsnog de rekening gekomen, maar bleek dat enkele werkzaamheden niet in rekening waren gebracht. Weer contact opgenomen want eerlijk duurt het langst in mijn optiek, en uiteindelijk de correcte rekening ontvangen en voldaan. Kortom alles opgelost.
In juli 2022 m’n grijs kenteken aangeboden bij HDW met de opdracht om het busje 100% te controleren en in orde te brengen zodat ik er de komende jaren met een gerust hart gebruik van zou kunnen maken. Lang verhaal kort gemaakt: auto is VIER weken bij HDW geweest, na uiteindelijk op kunnen halen bleken bepaalde zaken, zoals koppelingssensor, hoog toerental bij het starten, geluid uit aandrijving NIET opgelost. Auto weer terug, om uiteindelijk eind augustus weer terug te komen. Ik vond dat geen probleem want ik wilde dat de auto 100% in orde was, dan maar wat langer geduld. Ik kreeg de auto dus terug, maar dezelfde klachten waren er nog steeds. Ik dacht oké, dan betaal ik de rekening en ga ik wel naar een andere garage.
Maar wat ook kwam: geen rekening……auto ondertussen naar een andere garage gebracht=> bleken er nog tal van zaken niet gerepareerd te zijn en erger nog, er bleek geen roetfilter onder te zitten, wat bij de APK afkeuring oplevert…ook verrotte remleiding was niet opgemerkt door HDW. Door de hoge koste v.e. roetfilter de auto verkocht omdat hij die hoge kosten niet meer waard was.
7 maart 2023, idd meer dan een half jaar later een telefoontje van HDW=> de rekening was per abuis naar m’n oude adres gestuurd, waar wij sinds maart 2021 al niet meer wonen……of ik nog ff € 1500 wilde betalen, wat ook nog eens € 200 meer is dan de prijsopgave in 2022. Geen enkel respijt van HDW…. Ik zal dan ook betalen maar ga wel een beroep doen bij de kantonrechter op onverschuldigde betaling.
Wordt vervolgd dus.