Uitstekende, snelle en betrouwbare service!

Helder plan bij aanvang, geen onverwachte problemen gehad en hele fijne aftersales!

Op alle vlakken goed.

Zeer prettige ervaring met zowel de commerciële man (belde zelfs avonds om een extra vraagje te beantwoorden), de installateur (keurig werk afgeleverd) en de administratie. Echte meedenkers.

Vriendelijke en deskundige service.

Wij hebben goede ervaringen met Roosen Service. Een vriendelijke en deskundige hulp. Ondanks dat de medewerker nog maar kort in dienst was en relatief nog weinig ervaring had, hield hij goed ruggespraak met een collega voor vragen en is alles prima gegaan.

Prettig en service gericht

Oplevering is vorig jaar vlgs offerte en afspraak verlopen. Nu in service en onderhoudsfase. Service afd reageert snel en lost tot nu kleine probleempjes soepel op.

Top service!

Betrouwbaar advies en heel goede technische ondersteuning kortom een topper en een aanrader

Snel en accuraat

Ben een oud klant van Waterstijl maar dat kan niet tippen aan Roosen Service. Eindelijk eens een bedrijf dat begrijpt wat service verlenen in houdt.

Goede service en no nonsens aanpak

Fijn contact, goed advies, goed montage team. Alle afspraken nagekomen en meedenken tijdens uitvoering. Aanbeveler.

Betrokken projectleider en team

Projectleider proactief, oplossingsgericht en altijd bereikbaar. Team zeer correct, deskundig, hard werkend en prettig in omgang. Ik wil NIET dat Adres (straat), e-mailadres en achternaam op internet worden gepubliceerd. Recensie en voornaam plaatsen is akkoord.

vlot netjes en accuraat

Goed overleg, houden aan afspraken. Snel ter plaatse als er iets niet goed is.

Goede deskundige service en installatie

Deskundig bedrijf met prettige medewerkers. Reageren snel.

Een verademing

Goede adviezen, ook telefonisch zeer behulpzaam, ook als er niet direct omzet uitrolt voor hen! Deskundig en diensten en producten zeer redelijk geprijsd.

Persoonlijk en klantgericht

Frank Roosen neemt in de voorbereiding alle tijd om de wensen van de klant duidelijk te krijgen. Hij heeft oog voor efficiëntie en is bereid om met anderen samen te werken. In september start de uitvoering. Alle vertrouwen in.

Prima ben heel tevreden .

Eindelijk gebeurt het goed

Snel, bekwaam, vriendelijk, goed

Afspraak werd meteen en correct nagekomen. Adviezen waren to the point en zeer bruikbaar. Uitvoering was snel en adequaat.

Eindelijk een bedrijf die zijn belofte waarmaakt

Personeel heel vriendelijk en vakbekwaam, leveren een topproduct waar wij elke dag blij mee zijn, eigenaar Frank is iemand die zeer correct zaken doet, zo zouden er meer moeten zijn

Super bedrijf.

Maakt niet uit wat je vraagt, of het nou advies is of om producten gaat. Jullie geven goede uitleg en nemen de tijd voor je. Jullie praten ook niemand iets aan. Eerlijkheid daar staan jullie voor.

Heel fijn geholpen in al mijn vragen en alles is weer in orde!

Prima!

Gemakkelijk contact krijgen om een afspraak te maken. Tot nu toe monteurs gehad die erg vriendelijk waren, recht op hun doel af maar ook de tijd namen om goed uit te leggen. Heldere facturen, normale tarieven. Na een jaar frustratie met een concullega van jullie waren we sceptisch of we ooit nog goed geholpen zouden worden maar jullie hebben ons erg tevreden gesteld. Dank daarvoor!

Topservice

Snelle service altijd en oplossend gericht! Denken met je mee. Topbedrijf

Ontzettend goed en top service in het vaandel

Ik heb in de zwembad wereld nu al wat ervaring opgedaan maar echt goede mensen die vakbekwaam zijn, goede service geven maar ook op je portemonnee letten zijn op 1 hand te tellen. Als je je bad zomer klaar wilt maken komt er gewoon 1 man en die blijft tot hij klaar is ipv 2 man waarvan er 1 een onduidelijke taak heeft. Alles afspraken worden nagekomen. Goede eerlijke afspraken vooraf en bovenal supervriendelijke mensen. Fantastisch, waar waren jullie al die jaren?!

Slechte service

In 2018 een filterset compleet vervangen voor 1.500 euro. Eind mei 2021 contact opgenomen dat hij het niet meer goed doet. Ik werd zeer slecht behandeld door de service monteur er werd gezegd dat ik het zelf gedaan zou hebben en daar moest ik het mee doen.

Klantvriendelijkheid staat voorop

Goede, fijne en eerlijke vaklui die weten waarover ze het hebben. Komen afspraken na. Ik zou voor service, onderhoud en aanschaf niet verder zoeken. Ik heb verschillende keren met dit bedrijf te maken gehad en er een heel positief gevoel aan over gehouden.

Top service!

Vanaf het begin hebben we een top begeleiding gehad van Frank Roosen. Na het eerste gesprek hadden we al een goed gevoel en dit was tot het einde zo. Complimenten voor Albert, voor zijn klantvriendelijkheid en het meedenken. Eigenlijk voor alle medewerkers die zijn geweest! Top bedrijf!

Over het algemeen tevreden

Jammer dat niet alles is verlopen zoals besproken, planning doorgenomen maar niet met de juiste personen die verantwoordelijk zijn voor de realisatie. Slechte voorbereiding bij uitzetten bad bijvoorbeeld geen materiaal om bad uit te zetten. Meer controle tijdens realisatie, zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan over hoogte bad. Opstelling warmtepomp op dak zelf drainagetegels verzorgd. Betere uitleg na installatie, beloofde instructiekaart ontbreekt. Personeel is zeer correct, aangenaam in de omgang en prettig om mee te werken. Ze staan je altijd te woord en staan voor kwaliteit.

Goede capabele mensen

Hebben voor mij fullservice gedaan, eigen sleutel gegeven van technische ruimte, geen omkijken zelf geen omkijken gehad naar bad

Procureurweg 45

5103 BP Dongen

Over Roosen Pool Experts

Wij ontwerpen en leggen de meest luxueuze zwembaden aan. Volledig op maat, volgens uw wensen.