Top geregeld!

Goed advies en alles keurig op tijd afgewerkt!

Top bedrijf, erg meedenkend en flexibel.

Top bedrijf, erg meedenkend en flexibel.

Vakkundig, vriendelijk, flexibel. Erg blij met het resultaat.

Frank en Anita Roosen zijn fijne mensen en betrouwbare ondernemers die erg hun best doet om de klant tevreden te stellen. Ook als er even iets tegen zat tijdens de bouw, dan zijn ze behulpzaam en flexibel om samen een oplossing te zoeken. Als het zwembad een onderdeel is van uw bouwproject dan adviseer ik u Roosen onderdeel te laten uitmaken van het bouwteam. Dat voorkomt veel hoofdpijn.

Fijn betrouwbaar bedrijf om mee te werken

Goed advies gekregen, klantvriendelijk en prettige mensen om mee te werken

Erg prettige en professionele service

Prachtig overflow zwembad geplaatst

Zeer positief!

Uitermate plezierig

Uitermate plezierig

Goed advies, keurige medewerkers die netjes communiceren, meedenken en ontzorgen.

Bij het eerste gesprek is goed geluisterd naar onze wensen en waren we er snel uit dat het een bouwkundig zwembad moest gaan worden. Tijdens de presentatie van de offerte is door Frank netjes toegelicht waarom er voor bepaalde materialen is gekozen, maar zijn ook de mogelijke alternatieven besproken. Het meedenken in deze fase gaf ons direct al een vertrouwd gevoel. Het plaatsen van het bad ging netjes volgens planning. De uitvoerder sprak niet alleen zijn werkzaamheden met ons door maar gaf ons ook tips voor verdere tuinontwerp. Erg fijne partij die ons goed heeft ontzorgd.

fijne mensen die afspraken nakomen

Datum, tijd en financiën zijn alle goed nagekomen. Product zal zich de komende jaren pas echt kunnen bewijzen. Een heel belangrijkste factor voor langjarige kwaliteit is de folie. Dat kan pas na meerdere jaren beoordeeld worden. E.e.a. geldt natuurlijk ook voor de 'pijping'

Bijna zin om nog een zwembad met Roosen aan te leggen!

Kwaliteit werk, kwaliteit mensen, prettige mensen. Kortom een aanrader voor ieder die over een zwembad denkt.

Afspraak is afspraak !!!

In 1 van de eerste ontmoetingen met Frank heb ik gezegd dat projecten als dit met name een kwestie van vertrouwen is DAT HEEFT HIJ MEER DAN WAAR GEMAAKT !! Wij hebben een bouwkundig zwembad met roldeck en alle technische voorzieningen, waaronder niveauregeling, automatische backwash, automatische chloor en ph dosering. Alles werkt perfect samen !! Roosen team : Hartelijk dank PS: en ja, kwaliteit heeft een prijs, bij Roosen een heel redelijke.

Goed en bekwaam personeel. Staan altijd voor je klaar.

We hebben samen iets mooi bedacht en gemaakt.

Perfecte deskundige service en meedenkend met de klant

Erg prettige samenwerking en dienstverlenende opstelling met deskundige professionals

Professioneel, adviesgericht, klantvriendelijk.

Professioneel, adviesgericht, klantvriendelijk.

Er zijn wat opstartproblemen om de instellingen juist te krijgen, maar ik ga er vanuit dat dat een keer goed komt. Positiefste is dat jullie altijd bereikbaar zijn, ook in de avonden en in het weekend en dat is echt een top-service.

supersnel en adequate service, staan direct klaar met het juiste advies. zeer deskundig en dienstverlenend

Pieter is fantastisch!

Werken netjes, accuraat, reageren snel, zijn goed te bereiken kortom erg tevreden!

Heel fijne samenwerking! Er waren wat hindernissen te overwinnen, en dat is prima gelukt. Wij zijn blij met ons prachtige zwembad.

Algemeen oordeel is goed. Puntje van aandacht is advies rondom zoutbaden. Diepgang is onvoldoende waardoor ik moeite heb zwembad op orde te krijgen. Ervaring met zoutbaden lijkt ook bij Roosen nog gering.

Goed advies en snel geregeld, prima aan de afspraken gehouden. Fijn bedrijf om zaken mee te doen. Ook bijzonder de persoonlijke nazorg van de heer Roosen die langs kwam of alles na wens was gegaan.

Het advies is iets lager omdat we dachten dat de bak waar het roldek is zit onder de tegels zou komen. Omdat deze in het zwembad zit is de zwemruimte toch een stuk kleiner dan gedacht.

Top service, klantvriendelijk en zeer tevreden over de aanleg en het onderhoud van het zwembad

Procureurweg 45

5103 BP Dongen

Over Roosen Pool Experts

Wij ontwerpen en leggen de meest luxueuze zwembaden aan. Volledig op maat, volgens uw wensen.