Vakkundig, zorgvuldig, vriendelijk, voorkomend, ondanks dat het voor beide kanten tegenzat.
Al jaren trouwe bezoekster. Voel me vertrouwd. Ook na de verbouwing een fijn adres om naar de tandarts te gaan. Voor de laatste keer bij tandarts Dijkgraaf geweest. Hij heeft me altijd vakkundig geholpen, nooit klachten en altijd snelle oplossingen.
Ik vind mijn ervaring met Dental Care uitstekend wordt goed geholpen, goede uitleg op mijn vragen ik. Ik heb geen minpunt.
Als altijd zeer goede en vakkundige behandeling
Vriendelijk en vakkundig
Het betrof een inhaalafspraak, omdat (zo werd mij toen gezegd) mijn mondhygienist ziek was (dat werd me destijds pas een uur voor de afspraak gemeld, ik was op het punt van vertrekken. Achteraf hoorde ik dat niet mijn mondhygienist, maar een collega van hem ziek was(?) Zoals verzocht 2 min voor afspraak aanwezig. Vervolgens ruim 15 min wachten, want medewerker te laat. Tijdens wachten zie ik mensen met/zonder mondkapjes. Als het moet, handhaaf dan aub, als het niet moet, dan dat niet in de e-mail vermelden. Als medewerker me (kwartier te laat) komt ophalen: geen excuses. Dit was mijn eerste keer bij deze mondhygienist. Tov zijn voorgangers: minder subtiel en minder persoonlijk. Opvallen achteraf: een rekening van meer dan 120 euro voor halfuur werk. Mijn indruk: kwartier vertraging in rekening gebracht. Protest aangetekend, dat loopt nu al bijna een week, waarom duurt dat zo lang? Ik ben al ruim 30 jaar patient bij tandarts Dijkgraaf, maar sinds de overname lopen dingen minder plezierig. Mijn advies: zorg voor een meer persoonlijke sfeer. Tot slot: in elk geval in de wachtruimte die vreselijke Sky radio uit of veel zachter aub. Aanvelen: ja, maar tov paar jaar geleden is het minder, wat ik jammer vind.
Ik werd door Marloes en Justin behandeld
ik was nerveus, maar dat werd minder door de houding van de Tandarts
Bij eerste bellen in de wacht gezet meer dan 30 minuten. Toen zelf verbroken. Voor bellen met buitenlands nummer is dat duur! Vervolgens belt mijn zoon voor mij en hoort dan dat ze me vergeten zijn! Aan het eind kan ik niet direkt afrekenen want mijn kaarten worden niet geaccepteerd. Ze beloven de rekening direkt te sturen naar het nederlandse veblijfadres zodat ik kan betalen. Meer dan een week later, terwijl ik al in Noorwegen weer thuis ben, komt de rekening pas aan! Moet dus gescand en doorgestuurd worden. Service van de balie is dus 0,0.
fghjk xcvbn cvbn
Ik kan altijd op een redelijke termijn terecht. Ik krijg goede informatie en word deskundig en zorgvuldig behandeld en/of doorverwezen.
prettig
Snel en adequaat geholpen
Good help, quick and helpfull cleaning of my gums. Taking time and care for the difficult areas.
Jammer dat mijn tandarts maar 2 dagen in de week aanwezig is
Mij lijkt de uitbreiding met een aparte dienst voor de administratie niet nodig te zijn geweest. Tandarts Lobbezoo deed m.i. alles de laatste tijd alleen (daarvoor had ze assistente Josta, maar alleen leek ze het ook prima te kunnen rooien, leek mij zo, al bekijk ik dat natuurlijk van de buitenkant en weet ik niet of het de tandarts toch niet teveel stress en druk opleverde. Desgevraagd zei ze toentertijd dat ze het alleen, toen zonder assistente Josta prima redde. Het leek en lijkt mij daarom vooral kostenverhogend met zo’n aparte extra organisatie voor de administratie, alhoewel het best verlichtend voor tandarts Lobbezoo zal zijn. Maar mij dunkt dat die verlichting niet in verhouding staat met de extra kostenverhoging!? Met vriendelijke groeten, Trix van Lieshout
Prima behandeling, alles ging goed, tandarts was erg prettig. Ook erg tevreden over de mondhygiënist. Minstens 1 ster minder vanwege de logistiek. Dat is een ernstig minpuntje. De samenwerking tussen de locaties is behoorlijk beroerd. De ene keer wordt je op locatie Maliebaan verwacht, de andere keer op de Van Hogendorpstraat. Ik weet dat jullie hetzelfde computersysteem wordt gebruikt, maar voor een nieuwe afspraak moet je dan wel zelf naar de andere locatie bellen, want 'vanaf hier een afspraak maken vind men op de andere locatie niet prettig'. Zelfs doorverbinden schijnt niet te kunnen. Ik vind dat erg klantonvriendelijk.
Er is altijd wel een bereidheid om in acute problemen daar tijd voor vrij nte maken en er is ook expertise aanwezig.
Vriendelijke behandeling . Aandacht prima. Regelen van afspraken top.
Al jaren geen angst meer voor een tandartsbehandeling. Dat was vroeger (60- en 70-er jaren) wel anders: "Het gaat pijn doen, even de kiezen op mekaar...". Kiezen op mekaar???
Perfect!
Ik woon sinds 5 jaar in het buitenland maar ga nog steeds naar mijn tandarts van Dental Care Maliebaan omdat ik geen betere kan vinden.
Praktijkruimtes op orde, begeleiding prima, geen spannende interventie dus moeilijk te boordelen. Tandarts controle en tandsteen verwijdering mondhygienist adequaat
Goed en deskundig geholpen.
Prettig, goede informatie en professionele behandeling!
Maliebaan 63
3581CE Utrecht
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.