Sinds vorig jaar is de praktijk van Paul te Have overgegaan naar de tandartsenpraktijk Nieuwe gracht. De contacten met de receptionisten zijn goed, duidelijk en geven geen problemen. Met de tandarts zelf heb ik slechts 2 x een ervaring gehad. Opvallend was t.a.v. de vorige tandarts, dat er nu veel foto's worden gemaakt. De tandarts blijkt binnenkort te vertrekken. Ik hoop op een goede opvolger.
Helaas heb ik bij deze praktijk geen goede ervaring gehad. Voor een geannuleerde afspraak, die meer dan 24 uur van tevoren maar minder dan 48 uur werd geannuleerd, moest ik alsnog betalen. (dit i.v.m. een tussenliggend weekend) De meeste praktijken hanteren een annuleringstermijn van 24 uur, zeker bij routinematige controles. Op de website of in de algemene voorwaarden wordt ook geen annuleringstermijn vermeld. De eerdere behandeling door de mondhygiënist was eveneens niet naar verwachting: geen diepgaande schoonmaak of opfrisbeurt, maar oppervlakkig werk en standaard tips. Sinds mijn overstap ben ik eigenlijk ontevreden en zal ik overstappen naar een andere praktijk. Het ontbreken van duidelijke informatie en coulancebeleid voelt voor mij als klant onvriendelijk.
vriendelijke toegankelijke mensen met verstand van hun vak
Ik heb een redelijke angst voor de tandarts, maar ik word door de tandarts en zijn assistente prima op mijn gemak gesteld en geholpen. Behandeling wordt rustig en zeer zorgvuldig uitgevoerd.
Ik heb sinds mijn 12e geen gaatjes meer gehad, ik ben nu 57. In juli dit jaar breekt een klein stukje vulling van een linker onderkies af, die is een jaar of 11 geleden gezet tegen een almagaam vulling die er al meer dan 40 jaar in zit. De hele vulling wordt vervangen. 6 weken later breekt een hoekje af van de volgende kies, rechts boven De vulling, die er al meer dan 40 jaar in zit wordt volledig vervangen en heel hoog aangelegd. Tandarts zegt dat het wel even wennen zal zijn. Voor deze laatste vulling moet ik 4 of 5 keer terugkomen om te laten verlagen. De laatste keer wordt de vulling weer verlaagd, maar dit keer besluit de tandarts ook maar een stuk van een gezonde premolaar linksboven af te halen, zonder overleg of toestemming. Ze zegt dat ze de premolaar gepolijst heeft, als ik vraag wat ze gedaan heeft. Inmiddels 3 weken later heb ik dagelijks pijn, voelt het alsof er een gat zit in mijn premolaar en kan ik met het koude weer nu niet buiten zijn. Ik ben archeoloog, mijn werk is buiten en mijn hobby, de tuin is buiten! Ik weet niet meer wat ik moet doen, ik heb pijn en grote spijt dat ik ben terug gegaan.
Ik ben al 38 jaar klant bij deze tandarts en diverse mondhygiënistes. De tandarts heeft mijn gebit GERED eind jaren 80. Tandvlees was teruggetrokken. Daarna ook kronen gezet. Ik ben ook zeer tevreden over mijn laatste mondhygiëniste. Zij werkt zeer nauwkeurig, is pro-actief, geeft goede tips en is klantvriendelijk.
Men is erg meegaand met de patiënten en tijdens behandeling veel feedback. Goede adviezen. In een woord, “ betrokken vakmensen”
x
Ik kwam voor een second opinion en ben ik klant geworden, zeer tevreden!
de kwaliteit is goed enk ik. ik heb nu al weer 3 keer dezelfde tandarts gehad. Ik ben benieuwd hoe lang deze blijft.
Gewoon een goede praktijk, waar ik een halfjaarlijkse controle heb en in noodgevallen in korte tijd terecht kan.
Ik ben al heel lang klant bij tandarts Boehmer en ben altijd tevreden geweest.
De klassieke achtergrondmuziek in de behandelruimte doet weldadig aan. De behandeling was dankzij de ervaring en deskundigheid van de behandelende tandarts voor mij een vertrouwd gebeuren. Zijn gevoel voor humor maakte mijn positieve gevoel tijdens de behandeling compleet.
Goed teamwork tussen Arts en assistente. Helemaal gerust gesteld van te voren en voldeed aan de verwachting. Mijns inziens zeer professioneel en zorgvuldig mijn kies gered. Zeer blij en complimenten.
vervangen van 2 vullingen in overleg zonder verdoving, die ook niet nodig bleek. Pijnloze verwijdering en vervanging. Met behulp van veel op het oog de modernste hulpmiddelen. Geweldige tandarts en assistente!
gewoon goed
Helemaal prima!
Zeer vriendelijk ontvangen en goed behandeld
ging goed en hoefde niet lang te wachten .ze waren wel vriendelijk
Idem.
Onlangs heb ik een fijne en kundige intake gehad bij deze tandartspraktijk en ben daarna goed en prettig door de mondhygieniste geholpen.
UItstekende tandarts, goede behandelingen, weinig pijn en napijn gehad Tip: in de onderstaande vragen staat mijn tandarts er niet bij
De controle afspraak stond al bij de tandarts gepland. Het herstel was noodzakelijk, omdat de kroon een week eerder tijdens flossen eruit viel. De behandeling is gelukt. De controle afspraak bij de tandarts is daarmee komen te vervallen, maar zal later worden gedaan.
prima
Vriendelijke benadering. Overleg over al dan niet gewenste behandeling op initiatief van de tandarts. Dus niet nodeloos behandelen.
Nieuwegracht 79
3512 LH Utrecht
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.