Ik voelde me gehoord.

Ik kwam op advies van mijn broertje, die hier al jaren klant is. Mijn oude tandarts kon mij niet verder helpen, om wat voor reden dan ook. Mr van Beest heeft mij een second opinion gegeven, een plan van aanpak voorgesteld met daarbij een begroting zodat ik inzicht zou hebben in de kosten. Top geregeld. Ondertussen mijn eerste bezoek gehad, en de volgende gepland.

• de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne, (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) Tandarts

geweldig.

Al heel wat jaartjes kom ik in Alphen, en ben m'n angst voor de tandarts kwijt.

• de uitleg die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht) N.v.t.
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? N.v.t.

De rekening was schrikken

Er was een gat in mijn tand ontstaan en ik moest na de controle hiervoor een nieuwe afspraak maken. Na het herstellen van mijn tand waarbij een wortelkanaalbehandeling noodzakelijk was een rekening van bijna €600,00 gekregen. Ik vind dit een bijzonder hoog bedrag en dit is niet met mij besproken. Een bedrag rond de €300,00 vind ik acceptabel dus ik ben erg geschrokken van de rekening. Temeer ik zelf alles moet betalen. Bespreek zulke bedragen alstublieft met uw cliënten. Met vriendelijke groet, Kees Roeleveld

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Ja
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? Twee weken gevoelig maar dit is verteld
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? N.v.t.

Geachte heer, U heeft helemaal gelijk! Normaliter bespreken wij dit altijd met onze patienten, waarom dit nu niet is gebeurd zal ik intern bespreken. V.w.b. de hoogte van de tarieven, die zijn vastgesteld door de NZA, daar kunnen wij helaas niets aan veranderen. Onze excuses dat wij de kosten niet vooraf aan u hebben voorgelegd. Team du Tand Tandheelkundig Centrum

Ben tevreden

Sinds ik bij dutand terecht ben meer waarderen hoe belangrijk is gezonde tanden en ik meer vetrouwen aan mijn zelf

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? Alles is goed

Professioneel en uitstekend vakmanschap

Vanaf binnenkomst welkom gevoeld en tot in de puntjes geholpen met uitstekende communicatie vwb de gevoelige onderwerpen zoals pijn, boren etc

Prettig

Ik ga rustig naar de tandarts zonder zenuachtig te zijn De tansarts dr Beest is aardig en kundig

• de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling N.v.t.

Goed, neemt de tijd. Professioneel

Goed, neemt de tijd. Houd rekening met mij door pauzes in te lassen. Profesioneel

• Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.

zeer prettig, profesioneel en empatisch

zeer kalm en op gemak stellen doet arman.ik weet ook dat hij mij altijd helpt snel en professioneel

• Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.

Voel me altijd zeer op mijn gemak

Er is altijd veel aandacht voor de patiënt en je wordt altijd op je gemak gesteld. Zelfs persoonlijke dingen houden ze bij. Dankzij DuTand zit ik weer elk half jaar in de tandarts stoel. Het is voor mij niet om de hoek, maar ik heb de reistijd er graag voor over.

• Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) Mondhygiënist

Prettig ontvangen en behandeld

Fijne praktijk die ik altijd aanraadt

• Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) N.v.t.

Met plezier naar de tandarts.

Ik rij met een rustig gevoel naar de tandarts. Ben vol van vertrouwen dat het ook nu weer goed gaat komen. Vooral de mondhygiënist is mijn favoriete moment. Gewoon het gevoel van schoon gebit en een prettig samen zijn.

Heerlijk

Ik vind het fijn dat er rekening wordt gehouden met mij. Ik kan mijn mond niet lang open houden.

• Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.

Geweldig en goed voor angstpatienten

Deskundig Vriendelijk en hele aardige sympathieke zorgverleners.Ook de medewerkers aan de balie staan je geruststellend te woord. Mondhygiëniste ook super aardig en heel deskundig. Ze nemen de tijd voor je behandeling. Ook is het een super hygiënische praktijk. Fijn dat je er onder narcose kan,en wel 2 dagen per week doen ze dat.Waar bij andere praktijken het vaak maar 1x of 2x per maand is Je kunt er snel terecht voor narcose.Ik ga er al jaren naartoe en ben heel blij met deze praktijk.Je bent hier zeker geen nummer.Altijd deskundig. En de goedkoopste narcose prijs.Ook van belang. Ik kom helemaal uit Brabant naar deze praktijk.Zo ook zelfs voor de halfjaarlijkse controle.Wil geen andere meer,zolang het kan.Ze leggen alles goed uit en hebben geduld.

• Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.

Dankjewel voor de mooie en lieve reactie! We zien je altijd graag, tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team du Tand Tandheelkundig Centrum

Fijn, dat het zo kan!

Fijn, dat mijn dochter hier zonder angst en paniek haar kiezen kon laten trekken onder volledige narcose. Ook snel geholpen, top! Min punt vond ik het feit dat je zitten wakker word en dus niet de de beschikking hebt over een rustige uitslaapkamer. Dit vind ik echt een min punt. Dit zou de stress nog lager houden als er rustig de tijd kan worden genomen Verder wel prima geholpen met goede begeleiding.

• Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) Onbekend

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw feedback, daar zijn wij altijd erg blij mee. Elke patient wordt na de behandeling in de rolstoel naar de recoveryruimte gebracht waar hij/zij onder toezicht van de anesthesioloog of assistente rustig wakker kan worden. Wij beschikken in de recoveryruimte ook over een bed, welke wordt gebruikt als een anesthesioloog dit raadzamer vindt. Doorgaans zijn patienten na een narcosebehandeling tussen de 15 en 30 minuten wakker en capabel genoeg om weer naar huis te gaan, vandaar dat er niet standaard wordt gekozen voor het bed. Met vriendelijke groet, Team Kies voor mondzorg onder narcose

Zorgvuldig

Fijne sfeer goede uitleg

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling N.v.t.

Gewoon goed

• de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak N.v.t.
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.

Men neemt alle tijd voor je

Goede uitleg van wat er gaat gebeuren

• Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.

Ik heb Rik als tandarts ik voel me op gemakt door hem en durf weer naar een tand arts ik ben heel blij met deze tandarts

Meedenkend

Behandelingen worden vooraf duidelijk besproken en er wordt rekening gehouden met je voorkeuren.

• Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.

Afgelopen zaterdag onder narcose totale extractie gehad. Was zo bang maar geweldig ontvangen bij binnenkomst door Clementina. Wel helaas een poos moeten wachten tot ik aan de beurt was. Werd opgehaald door de Anesthesist. Ook super aardige man die me op mijn gemak stelde. Ben namelijk ook erg bang voor naalden. Lekker gaan slapen. Toen ik wakker werd was alles getrokken en had ik mijn prothese in. Ben nu een paar dagen verder. Tot nu toe valt de pijn reuze mee ondank dat er aardig wat getrokken moest worden. Kan niet anders schrijven dan wat een lieve mensen werken daar. Vanaf het begin aan de telefoon en mail. Geen vraag is teveel. Mijn dank aan iedereen. Groetjes Dimitra

• Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee

Geachte mevrouw, Ja, wij vonden het ook spijtig dat u langer moest wachten dan normaal, narcose afspraken laten zich helaas wat moeilijker plannen. Zijn heel dankbaar dat u de moeite heeft genomen om een reactie te plaatsen, wij hopen altijd hier weer andere patienten mee te helpen. Met vriendelijke groet, Team Kies voor mondzorg onder narcose.

Heel prettig

Na mijn verhuizing naar Alphen gezocht naar een praktijk met alles beschikbaar, in de buurt en met rust. Alles gevonden in deze praktijk. Er wordt de tijd genomen om alles door te nemen. Er heerst rust en wat ik heel fijn vind is dat ik een duo afspraak met preventie en controle kan maken, waardoor alles in 1x gebeurt.

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? nvt

Geachte heer, Graag willen wij u bedanken dat u de moeite heeft genomen om een reactie te plaatsen en fijn om te lezen dat u tevreden bent.

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? Hun behandeling was zeer goed.

Geachte heer, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een reactie te plaatsen, dit stellen wij altijd erg op prijs. Met vriendelijke groet, Team Kies voor mondzorg onde rnarcose

Uitstekende zorg.

Goede ervaring en goede zorg. Geen pijn en geen angst meer.

• Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.

Geachte mevrouw, Dankbaar om te lezen dat u onze praktijk als prettig ervaart. Met vriendelijke groet, Team du Tand

Goed team. Aardige mensen.

GEWELDIG

Voor mij was het niet de 1e keer dat ik wederom weer gebruik wilde maken van jullie dienstverlening. In het verleden ben ik ook al geholpen door jullie ook samen met een ex partner. De service, vriendelijkheid en geduldigheid staat hoog in de vaandel. Door omstandigheden moest ik halsoverkop een gaatje vullen en een wortelkanaalbehandeling uit laten voeren. Gelukkig kon ik meteen bij jullie afgelopen zaterdag terecht. Bij binnenkomst werden wij erg vriendelijk ontvangen door Clementina, wat een aardige lieve vrouw! Je voelt jezelf gelijk op je gemak. We hoefden niet lang te wachten. Levi kwam mij vrij snel ophalen. Helaas mocht mijn partner niet meer bij het inbrengen van de narcose aanwezig zijn. Maar goed, dat mocht de rest niet bedrukken. De kap was ook ideaal als je ook angst hebt voor naalden. De behandeling is goed uitgevoerd door het team. Bij het wakker worden mocht ik snel weer terug naar mijn vriend. En weer naar huis. Onze dank en complimenten gaan uit naar jullie hele team!!! Helaas kon ik niet alle namen onthouden. Wij weten jullie voor de volgende keer weer te vinden.

• Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.

Beste Desi, Wij danken je hartelijk voor de mooie lieve woorden. Wij hopen natuurlijk met reacties van onze patienten dat anderen ook kunnen worden geholpen. Wij wensen je een fijn herstel! Met vriendelijke groet, Team Kies voor mondzorg onder narcose

Henry Dunantweg 13

2402 NM Alphen aan den Rijn

Over DuTand en/of KIES voor mondzorg onder narcose

Helaas zijn veel mensen zo bang voor de tandarts, dat zij niets aan hun gebitsproblemen durven te doen. Dit hoeft niet meer! Kies is een gespecialiseerde tandartspraktijk in Alphen aan den Rijn waar de tandartsbehandeling onder narcose kan plaatsvinden. Ons professionele team verhelpt uw klachten zonder dat u de behandeling bewust meemaakt. Met onze ruime ervaring heten wij patiënten welkom die liever niet naar de gewone tandarts gaan. Onze tandartsen leiden een gespecialiseerde tandartspraktijk waar alle behandelingen onder narcose plaatsvinden. Door onze centrale ligging in Alphen aan den Rijn kunnen wij mensen uit het hele land behandelen. Als narcosetandarts helpt KIES cliënten die in het reguliere circuit moeilijk geholpen kunnen worden. Kinderen en volwassenen die bang voor de tandarts zijn, bijvoorbeeld. Of mensen met een fysieke of psychische beperking die geen normale behandeling kunnen ondergaan. Soms zijn er elders lange wachtlijsten, bij ons kunnen cliënten sneller terecht. Wat het probleem ook is, KIES zorgt voor de oplossing.