Begripvol

Fijn personeel dat de tijd neemt. Schone ruimtes.

Betrokken en respectvol

Geweldig fijne medewerkers die alle tijd voor je nemen Zowel bij het uitzoeken van het graf als bij het afscheid nemen, de begrafenis en de samenkomst. Wij vonden het prachtig dat er bij de begrafenis gebruik werd gemaakt van de platte koets en dat de klok werd geluid. Heel stijlvol en ontroerend. Ook administratief wordt alles keurig geregeld. Echt geweldig dat iedereen die daar werkt zo betrokken is en met name Roel met echt engelengeduld bij het uirzoeken van een graf.

fantastisch

Gisteren woonde ik een begrafenis bij van Mevr.Vergeer; Ik ervaarde het gehéle afscheid van Mevr.Vergeer als zéer goed,mooi,vriendelijk en passend georganiseerd. Ik heb er eigenlijk geen woorden voor,zo goed.

Over Monuta Uitvaart