Heel erg tevreden

Als je vol zit met verdriet is het heel erg fijn dat je aan niks meer hoeft te denken

Warme begeleiding en ontvangst

Op alle fronten behulpzaam en warm,meelevend en correct personeel. Dit helpt enorm in je periode van verlies. Bedankt.

Heel mooi.

Het was een mooie plek en rust gevend omgeving.

Compassie.

Helaas binnen een jaar nadat we afscheid hadden genomen van mijn vader overleed ook mijn moeder plotseling op 22 juni 2024. Deze keer hadden we Nicole Kruizinga als begeleidster, we hadden geen betere persoon kunnen hebben bij zowel de voorbereiding als wel bij de crematie zelf.Het idee met de witte rozen was subliem. Meedenkend, luisterend oor, alle moeite doen om de uitgezochte muziek te vinden, niets was haar teveel, ook de nazorg was perfect, we konden altijd bij haar terecht. Jullie als organisatie mogen trots zijn op zulke mensen en koesteren.

Fraaie rustgevende locatie, met vergezicht over het landschap

Behulpzame vriendelijke medewerkers, en een locatie om echt tot rust te komen. Aangename begeleiding van begin tot einde van de ceremonie.

Mooi

Mooie lokatie en inrichting.

Prettig en persoonlijk

Onze moeder is helaas overleden en had de wens om bij schifferheide de uitvaart te hebben en hier alles te regelen. Onze uitvaartbegeleider was zeer prettig in omgang en nam echt veel uit handen. Het voelde meteen 'eigen' en er wordt naar je geluisterd. Ook de dienst was zeer persoonlijk en raakte ons diep omdat sommige voordrachten heel erg paste bij onze moeder. Ze luisteren dus echt naar je. We kijken ondanks het grote zware verlies terug op een fijne week met goede begeleiding en een waardevol 'eerbetoon' voor onze moeder.

Alles perfect

Alles was goed en netjes geregeld

Warm en meevoelend

De Crematie van mijn vader op 21 juli was zo mooi voorbereid, aan alles was gedacht, vanaf de dag van het sterven tot het afscheid hebben we een super goede begeleiding gehad.Grote complimenten en dankbaarheid voor Huub Beurskens. We hadden het niet beter kunnen treffen

Schifferheidestraat 7

6466 EN Kerkrade