Uitgebreide informatie, ook bij de stille crematie waar wij gebruik van maakten. Telefonisch contact over het ophalen van de as was uitstekend, net als de uitleg bij het ophalen.

zo asl het is afgesproken is het ook uitgevoerd.

crematie plechtigheid voldeed aan onze verwachtingen.

Gemaakte afspraken werden nagekomen. Medewerkers waren vriendelijk en behulpzaam. Catering was goed.

Beter gaat niet

Het was een super organsatie, wij zijn overweldigd, moier als in Duitsland

Een eervol en mooi afscheid

Wij zijn erg warm ontvangen. Prachtige aula met mooi uitzicht op de vijver. Vriendelijke en behulpzaam personeel, verstand van zaken. Niets was hun te veel. Wij wilden onze moeder begeleiden naar de ovenruimte en zelfs dit was mogelijk. Ondanks ons verdriet was het een passend en eervol afscheid.

Totale ontzorging.

Of het nu gaat om de ontvangst in de familiekamer of de verzorging van de muziek , het was top. Na de plechtigheid was er in het restaurant alle tijd en ruimte om elkaar te ontmoeten en oranjekoek te eten. De combi Waldhof crematorium en Nijboer uitvaartverzorging is ons voor de tweede keer in 2 jaar tijd erg goed bevallen.

Niet goed.

Totaal gebrek aan de menselijke maat. Tijdens condoleance controle door een mevr of de regels wel werden gevolgd. Zij maakte zich niet aan ons bekend, banjerde door de ruimtes en vertrok weer. Nog voor we konden beginnen aan het afscheid, werd op een botte manier gevraagd waar de sleutel was, werd de opbaarkamer verder ontruimd. Geen bekend making wie deze persoon was, geen medeleven of condoleances. Tot slot, wij hebben mijn man, onze heit, tot aan de crematieruimte gebracht, onder begeleiding van mevr.G.Dongelmans, na een klop op de deur, werd deze geopend, deze man keek om het hoekje, zei mooi en deed de deur weer dicht. wij hebben mijn man, onze heit op de gang voor de dichte deur achter gelaten, voelde niet goed. beste mensen doe iets aan jullie ongeïntresseerde, horkerige houding, ga met meer respect met nabestaanden om, dit maakte op ons een erg onpersoonlijke indruk. heel jammer, we kunen het niet over doen. Onze klachten gaan niet over Mevr. G. Dongelmans, zij heeft naar ons gevoel goed gehandeld.

Over Monuta Uitvaart