Zeer goed.

Bekwaam en vriendelijk

Een eervolle uitvaart zo als het moet wezen

Goede communicatie met de begrafenis ondernemer en ook op de dag van de uitvaart alles in de puntjes geregeld door de medewerkers van Monuta En het uitstrooien van mij vader netjes geholpen door de medewerkster die mee liep en ons de tijd gaf om zelf de as uit te strooien En de na zorg is ook super van de begrafenisondernemer we zijn super tevreden over de uitvaart tot het uitstrooien van mij vader alles super geregeld door Monuta

Zorgvuldig, klantvriendelijk en goede locatie

Tevreden

Als verliep volgens onze planning Lief betrokken professioneel Mooie dag

Prima verzorging van de uitvaart van mijn echtgenote.

De begeleiding en de verzorging waren tijdens de crematieplechtigheid prima verzorgd.

Het geeft je de nodige rust

Als je voelt dat alles in goede handen is geeft je dat de nodige rust. Bedankt daarvoor

Van begin tot na crematie uitstekend begeleid.

Zo fijn om samen de invulling van de crematie van mijn moeder te zien onstaan door er samen over te praten. De interesse die word getoond van de overlede persoon. De vraag hoe het met ons was. Onze uitvaartverzorger sabina heeft echt een compliment verdient.

een prachtig einde van onze schoon/moeder.

in samenwerking met Monuta Almere een prachtige uitvaart gehad. alles was tot in de puntjes verzorgt......de koffietafel was netjes verzorgt...ook op de bezoekavonden was de service goed netjes en verzorgt...dankje wel voor alles namens de gehele familie.

Slecht

De catering is slecht. De worst van de vorige uitvaart stond nog op tafel, deze was helemaal verkleurd. Met condoleance hadden diversen mensen geen drank op en dat kregen ze ook niet meer. Precies optijd wordt je de zaal uitgejaagd. Bediening was ook slecht, oudere mensen moesten zelf drank halen, de bedienen ging niet rond met de consumpties. De PowerPoint presentatie was aan gesleuteld, deze was met de uitvaart afwijkend met de presentatie van het condoleren. Voor mij nooit meer naar deze locatie

Over Monuta Uitvaart