Chaotisch, ik had een buitenlandse vrouw(geen problemen mee hoor) en een buitenlandse assistente en het was een warboel. Alles ging fout, mondspreider konden ze er niet in krijgen waardoor ze behoorlijk aan de wangen stonden te trekken, ik heb een kaakprobleem(van te voren kenbaar gemaakt) waardoor dit niet prettig was. Nadat deze 4x uit mijn mond plopte werd er besloten deze er maar uit te laten. Gereedschap valt op de grond. Dus een boel geharrewar om je heen. En dan schieten ze uit met de boor in mijn wang(buitenkant) dit doet zeer, oei sorry wordt er gezegd. Ondertussen dept de assistente mijn wang waardoor ik denk, dit moet bloeden anders doet ze dat niet. Ik heb mijn ogen dicht gedaan en gehoopt dat ik snel klaar zou zijn. Ik ben niet zo bang voor de tandarts maar deze ervaring zou hier wel voor kunnen zorgen. Helaas een klein sneetje in mijn wang wat ik thuis eerst maar even ontsmet heb ivm infectie gevaar.
Van tevoren op mijn gemak gesteld door goede uitleg. van de behandeling
Alles wordt goed uitgelegd en iedereen is klantvriendelijk. Je wordt snel geholpen
Goede behandeling en zorg.
The best
De tandartsen/mondhygiënisten die ik tot nu toe heb gehad zijn goed. (Bij de mondhygiënist af en toe naar mijn mening iets te ruig waardoor het zeer doet). Alleen vind ik de prijzen echt belachelijk duur. dat zal niet alleen hier zo zijn waarschijnlijk. Ik kreeg een begroting voor een wortelkanaalbehandeling aan een kies van bijna 650 euro. Dit is niet te betalen dus wordt het maar een kies trekken denk ik.
Zeer deskundige medewerkers en heel fijn en geduldig geholpen
ze hebben het prima opgelost met andere woorden echte ,,doorzetters, omdat de prothese niet goed paste ,
De behandeling/ controle wordt professioneel en efficiënt uitgevoerd maar ook met persoonlijke touch. De behandelkamers zijn slim ingedeeld wat de sfeer rustig maakt. Ik ben een tevreden klant. Wilfred
Zeer goed bevallen, ook met een goede uitleg wat er plaatsvonden.
Afspraak gemaakt om spalkje te herstellen, deze zat los. Tandarts Josef heeft het bekeken en kon niet zien dat deze los zit. Heb 3 keer aangegeven dat het spalkje toch los zit. Uiteindelijk besloot Josef om extra lijm te plaatsen voor de zekerheid. Een assistente mocht dit uitvoeren. Nadat dit gedaan was kon ik nog steeds voelen dat het spalkje los zat! De assistente heeft nogmaals gecheckt of de spalk los zat, en die constateerde dus wel dat het spalkje aan de zijkant los zat. Weer werd er lijm geplaatst op de JUISTE plaats. Nadat dit gedaan was voelde ik dat er een verdikking zat en kon ik mijn kiezen niet op elkaar zetten. Er werd tot 3 keer aan toe geslepen, en gevraagd of het goed aanvoelde, maar ook na de 3e keer voelde het niet goed aan. Ik moest het maar eventjes aankijken en ik kon gaan. Eenmaal buiten iets gaan eten en het voelde niet goed aan mijn tanden, Weer naar binnen en uitgelegd, de vriendelijke manager Melanie greep in en zorgde dat ik direct weer geholpen werd. Wéér Josef die me zou helpen..... Nadat ik op een papiertje gebeten had zodat je tanden blauw kleuren, moest ik zelf aanwijzen waar het mis ging. Uiteindelijk was het verholpen en stond ik na 1.5 uur buiten met een hersteld spalkje.
Goed
Uitstekend
Prettig
Ben zo maar binnen gelopen op zoek naar een nieuwe tandarts en mondhygiënist. Duidelijke en uitgebreide informatie, bijzonder vriendelijke en sympathieke ontvangst. Bij de eerste afspraak neemt men goed de tijd. Mijn eerste indruk: fijne en professionele praktijk.
Ik moest eerst al een half uur wachten voordat ik werd opgeroepen. Vervolgens kijkt de tandarts 10 seconden in mijn mond, waarna hij gaat koffie drinken. De deur van de koffiekamer stond open en iedereen kon mij zien liggen. Ik vond het al met al geen prettige ervaring.
Kwam in voor een check en zo als mijn moeder al voorwaarschuwde zijn ze op deze locatie heel erg van de foto's. En ik lag nog geen 2 tellen of ze probeerde de foto er door te drukken ik gaf aan dat mijn verzekering dit niet verzekerde en dat ik het liever niet wou nu heeft ze het uit gesteld tot de volgende keer Ook pobren ze iedere keer om het half jaar laten te komen als het aan de tandarts ligt heb al heel vaak aan gegeven dat de zorg verzekering het niet vergoed de sicataresse doet er niet moeilijk over gelukkig Maar kwa werk doen ze het wel altijd goed maar als ze iets minder op poberen te dringen dan helemaal goed
Bij deze tandarts kom ik echt van mijn jeugdtrauma af. Prettige sfeer en een tandarts met ‘zachte’ handen.
Na tandsteen verwijderen, mist een stukje van mijn voortand.
Houdt goed rekening met patient
Goed
na een behandeling , bleek dit niet goed te zijn, open gat en veel last. wordt het uiteindelijk 6 weken later "opgelost" lig ik in de stoel word ik midden in deze behandeling naar huis gestuurd ! gekker moet het niet worden. meerdere tandartsen, kwaliteit ontbreekt bij een, niemand stelt zich voor en rekeningen sturen maar oplossen ho maar!
-
Na telefonisch contact snel en vakkundig geholpen.
Vriendelijke mensen
Voorstraat 70
8801 LE Franeker
PUUR Mondzorg is een groep van tandartspraktijken in Noord-Nederland met bewezen kwaliteit in mondzorg. En we zijn veel meer dan dat. Want dankzij een goede samenwerking en onze omvang kunnen we meer specialistische diensten aanbieden en je nog beter begeleiden. Zo houd je een gezonde mond en een gaaf gebit. En als het aan ons ligt je leven lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.