Filters

7

Kan / moet denk ik beter

De verkoopmedewerkster, Emma de Wit heeft haar uiterste best gedaan, o.a. daarom hebben we de Volvo ook aangeschaft bij Broekhuis. Auto bevalt prima echter........er zit een Duitse handleiding bij. Toen ik dit de dag na levering meldde werd er erg moeilijk gedaan over het verkrijgen van een Nederlandse handleiding. Vreemd, ik mag toch verwachten dat, wanneer ik in NL een Volvo koop bij een officiële dealer, er een Nederlandse handleiding bij de auto zit. Emma heeft dit, naar ik begrijp nu opgelost, zij verwacht dat ik loop volgende week de Nederlandse handleiding krijg.

  • Aanbevelen? Ja
10

Netjes afgeleverd en goede uitleg ,bedankt Emma.

.

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstekende klantgerichte service

prettig contact meedenken op zoek naar beste oplossing komen afspraken na

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende kwaliteit van de gehele organisatie en oplevering

Uitstekende kwaliteit van de gehele organisatie en oplevering

  • Aanbevelen? Ja
10

Positief.

Vlot een afspraak. Vriendelijke medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service en klantvriendelijk

Dit was mijn eerste keer bij Broekhuis Volvo. Normaal ga ik naar autogarages omdat ik dan waarschijnlijk wat goedkoper uit ben, maar sinds kort heb ik een wat duurdere auto aangekocht en wil daar dan ook zuinig op zijn en er zeker van zijn dat alle filters, etc voor een volvo zijn. Mijn ervaring was zeer goed. Ze zijn klantvriendelijk en hebben een goede service. Ik kwam voor een onderhoudsbeurt en me auto werd ook gestofzuigd en van buiten gewassen...wat een verrassing !

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede snelle servicebeurt

Warm ontvangst, goede controle over de gemaakte afspraak en werkzaamheden. Goede werkplek en goede uitleg over wat er is uitgevoerd en waarom. Kortom, uitstekende klantervaring en dat is waarom ik terug blijf komen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Gewoon een goede en nette service zoals altijd

Auto voor een grote beurt gebracht. Na 2 uurtjes was de auto weer klaar en kunnen we er weer een jaartje tegen Goede service en vriendelijk en bekwaam personeel, top.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Fijne garage, denkt mee met de klant en zorgt daardoor voor een fijne ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
10

12-06-2023 mijn ervaring met de olie- en polestar-software van mijn auto

Zeer goede hulp bij omgang met klanten,Uw medewerkers informeren de eigenaar van het voertuig zeer goed over het onderhoud en de problemen van het voertuig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede ervaring, klantvriendelijk en gastvrij

Mijn Volvo had een spoed reparatie nodig, ondanks de volle planning werd dit zeer snel en goed uitgevoerd. Vriendelijke medewerkers, en vooraf is de reparatie en de bijhorende kosten besproken.

  • Aanbevelen? Ja
7

kan beter, probleem vakkundig opgelost

Het uiteindelijke probleem, het niet naar de basisinstelling koplampsproeier, dus terug zakken in de bumper zodra deze gebruikt is is verholpen door deze volledig te vervangen. Eerste sessie was smeren van kunststof elementjes. Wanneer deze krom of scheef t.o.v. elkaar zijn zal smeren never nooit de oplossing zijn. Het moeten rechte evenwijdige elementen zijn omdat deze in elkaar schuiven. Probleem nu verholpen. Streep erdoor en doorgaan, er zijn ergere zaken. Wel aanvullende opmerking, maar daar kunnen de dealers ( meerdere gesproken) niets aan doen, Uitleg van de digitale systemen. Iedere keer krijg je aanvullende informatie wat als minimaal icoontje op het scherm staat os dat je verschillende knopjes moet indrukken of iets te resetten cq je digitale scherm kan opschonen. Dat valt mij van een concern als VOLVO enorm tegen. Nogmaals zelfs de chef werkplaats kan hier niet in veranderen. We leren elkaar de ups en mogelijkheden.

  • Aanbevelen? Ja
9

prima service

Alles volgens afspraak nagekomen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Veel aandacht voor de potentiële klant, met goede adviezen

Veel aandacht voor de potentiële klant !

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstekend

Bij aanschaf mooie XC60 T6 recharge 2022 goed geholpen. Zowel professioneel als klantvriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima service en deskundigheid inclusief vooraf volledige transparantie over de kosten

Duidelijk en transparant over de kosten. Deskundige monteurs die prima binnen de afgesproken tijd de onderhoudsbeurt uitvoeren.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vertrouwde service en meer!

De aflevering van mijn vijfde Volvo XC60 overtrof al de vorige. Zeer persoonlijke aandacht was de nummer één. En weer stond er een fantastische auto waarmee ik weer met veel plezier en professioneel de weg op werd gestuurd.

  • Aanbevelen? Ja
9

blij met de aankoop en het contact

heel blij met de auto en een prima contact met Jeffrey!

  • Aanbevelen? Ja
9

Heel goed en netjes behandeld

Goedemorgen ik ben goed ontvangen ☕️.goede informatie en alles netjes afgehandeld ik ben heel tevreden,ga zo door Jeffrey. Groetjes FA. Hermsen

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima aflevering en ontvangst

De aflevering van mijn Volvo XC40 recharge is zeer goed verlopen. Onder het genot van een kop koffie is het papierwerk geregeld. Daarna mochten we de auto onthullen en is de bediening uitvoerig uitgelegd. Ook het koppelen van de Volvo app en de telefoon is door Jeffrey (uit Houten) doorgenomen en geregeld. We konden daarna tevreden de eerste km's gaan maken. Verder is het een feest om in de XC40 te rijden als ex BMW rijder. Top dus.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel positief!

We hebben een tweedehandse volvo gekocht bij Broekhuis Houten en we zijn heel positief. Jeffrey Bogaard heeft ons goed geholpen en had alle tijd voor ons. We kregen een goede inruilprijs voor onze “oude” Volvo. Kortom, we zijn heel tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
2

zwaar teleur gesteld in de service van de volvodealer

Mijne heren Begin maart 2022 heb ik een bezoek gebracht aan Volvo dealer Broekhuis in Houten daar ik belangstelling had in de Volvo XC40 omdat deze auto in de prijsklasse viel waardoor je subsidie kon krijgen bij aankoop van dit type auto. Ik heb op 18 maart 2022 een proefrit gemaakt met deze Volvo. Tijdens de uitleg van de auto door de verkoper de heer *** liet hij zien dat de kofferbak elektrisch geopend en gesloten kon worden. Toen ik hem vroeg of deze uitvoering ook op het type zat waar ik belangstelling voor had bevestigde hij dit. Ik heb toen een proefrit gemaakt en zijn na de proefrit naar binnen gegaan om een en ander te bespreken en hebben toen een levertijd afgesproken van half september. Nadat we de inruilprijs hadden afgesproken heeft hij het koopcontract opgemaakt en heb ik voor de koop getekend daar hij mij een beetje onder druk zette want als ik niet zou tekenen zou de levertijd nog langer duren. Toen ik het contract had getekend kwam hij met de opmerking dat de elektrische bedienbare achterklep niet op mijn type zat waar ik een contract voor had getekend. Ik was even beduusd en vond het zeer vreemd dat hij hier mee kwam nadat ik het contract getekend had. Ik heb toen onder protest getekend omdat ik even de weg kwijt was dit schepte niet erg veel vertrouwen in deze verkoper. Ik heb toen een kopie van het koopcontract meegekregen en de prijslijst /modeljaar2022/januari/ 2022. Eind mei werd ik door de verkoper gebeld dat de levering van de auto vertraging had en pas in november geleverd zou worden. Hier was ik even stil van ik kocht eind maart de auto en 1,5 maand later word ik even gebeld dat de auto pas half november geleverd zou worden, Ik voelde mij behoorlijk in de maling genomen. Ik heb toen een mail gestuurd dat ik van de koop af wilde zien (zie bijlage 1) omdat ik op dat moment nog andere mogelijkheden had. Een paar dagen later werd ik gebeld door de heer *** vestigingsdirecteur, ( ik kan niet de hele ervaring kwijt

  • Aanbevelen? Ja
7

Grote beurt, week later accu moeten laten vervangen

Grote beurt is netjes gedaan echter kwam ik nog geen week later met startproblemen in aanmerking. Ik had aangegeven dat mijn cruise-control ook wat kuren vertoonde bij de grote beurt - deze zouden ze naar eigen zeggen hebben verholpen. Dit bleek helaas niet het geval. Week later accu-problemen die helaas niet waren geconstateerd bij een grote beurt. Dit werd uiteindelijk wel op korte termijn netjes opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
10

prima

ik ben goed ontvangen en geholpen

  • Aanbevelen? Ja
9

Occasion

Prima geholpen met het kopen van een Occasion bij Broekhuis in Houten. Op een goede en vertrouwelijke manier geholpen. Zeker een aanrader.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Linieveste 10

3992 DJ Houten

030-6066860

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.