Filters

1

Auto terug gekregen met schade zonder problemen op te lossen

De auto gebracht en gehaald vanuit het zuiden des lands. Schade aan de bumper niet opgelost daarvoor nog een kras op de deur erbij gekregen. 2 keer 4 uur verlof moeten opnemen, € 895 afleverkosten betaald bij een auto van € 67.900 om erachter te komen dat je de auto moet terugbrengen omdat de aflevering niet goed is gebeurd, waarbij je 8 uur verlof moet opnemen om uiteindelijk zelf de lakschade moet gaan regelen. Dus nee niet tevreden over de aflevering van mijn Volvo XC60. Broekhuis aanbevelen, nee zeker niet.

  • Aanbevelen? Nee
9

goede communicatie door aardige en kundige medewerkers

Alles in goed overleg gedaan en de afspraken zijn nagekomen

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service en prima eerste klant ervaring.

Na een "uit het niets" probleem met de spoorstang van mijn XC60 werd de auto per ambulance afgevoerd naar Broekhuis Volvo Utrecht. 2 dagen later de auto alweer in prima staat terug. Kort daarna ook de kleine beurt en APK, welke ik al had ingepland daar laten uitvoeren en ook hier een prima ervaring opgedaan. Vriendelijk geholpen en goed op de hoogte gehouden van alle voortgang.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles top geregeld, dank je Bas!

Vriendelijke ontvangst, duidelijke informatie ontvangen en nette, correcte afhandeling, wat betreft aankoop en inruil auto!

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect geholpen

Goede service met aandacht voor de klant

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastic experience in getting our Volvo V60!

From the start to finish it was a pleasant, easy and fulfilling experience at Broekhuis, especially with Marnix helping us all through the process. Marnix was flexible and accommodating made the buying process happy. Definitely, our go to place and recommended dealership. -Navin

  • Aanbevelen? Ja
10

Geen minpunten gevonden

Vanaf het eerste uur contact gehad met uw verkoopadviseur Bas Westerhuis, ik kan derhalve slechts oordelen over de ervaring met Bas. Over hem kan ik zeggen dat Bas bijzonder klant- en servicegericht werkt, bovendien is hij een prettige, altijd bereikbare gesprekspartner. In alle gesprekken gaf hij blijk van een goede productkennis. De uitleg bij aflevering was helder.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer fijne manier om zo een nieuwe auto te kopen!

Van interessereactie op de site tot de aflevering heeft Bas ons uitermate fijn geholpen. Interesse in een jong gebruikte auto toch met goed advies voor een nieuwe gegaan met nog de geliefde opties ook! Geen moeilijke vervelende onderhandelingen maar gewoon een fijn adviserend gesprek en goede inruil. Lof voor Bas en Broekhuis!

  • Aanbevelen? Ja
9

Prettig

Ik begrijp dat inruil ford explorer (Zeist) voor xc 90 (Utrecht)bewerkelijk is. Desondanks redelijk goed gegaan. Wel zijn er verbeterpunten. Verkoper Bas in Utrecht heeft goed gedaan. Volvo verzekeringen minder.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service

Uitstekende service en een reguliere beurt redelijk snel geregeld (je kunt er op wachten). Jammer dat het maken van een afspraak erg ver van te voren moet. Tarief voor een 2 uur durende onderhoudsbeurt, zonder bijzonderheden, is stevig aan de prijs. In Utrecht kun je prima wachten/werken met een drankje.

  • Aanbevelen? Ja
3

Fout op fout bij Broekhuis

Broekhuis Leidsche Rijn stapelt fout op fout, de communicatie stelt zwaar teleur. Na het zoveelste incident tijd voor een review met een opsomming. *Bij aanschaf van mijn V60 occasion het uitgebreide afleverpakket gekozen met twee waardebonnen voor onderhoud en een nieuwe APK. De laatste bleek na enkele maanden niet uitgevoerd te zijn toen ik bericht kreeg van de RDW. Vervolgens afgesproken om zelf een nieuwe APK te laten uitvoeren die vergoed zou worden. Er was vijf keer contact nodig voordat dit terugbetaald werd (!). *De tegoedbonnen waren precies 1 jaar en 2 jaar geldig, waardoor de eerste verlopen was voordat de auto aangaf onderhoud nodig te hebben en een afspraak ingepland kon worden. Er volgde veel gedoe voor ik de toezegging had dat de bon alsnog gebruikt kon worden. *Om zeker te zijn niet voor verrassingen te komen staan met de 2e bon weer contact opgenomen met de receptie. Twee keer gebeld en op hun verzoek gemaild met de vraag over de bon en het verzoek onderhoud in te plannen. Na een week zonder reactie nog maar eens gemaild, en na twee weken maar weer eens gebeld, met de belofte teruggebeld te worden. Het verrast me inmiddels niet meer dat dit na weer een week nog steeds niet gebeurd is. Om wat goed te maken mag Leidsche Rijn de waarde van de bon aan mij overmaken zodat ik deze bij een Volvo garage naar keuze kan besteden, maar mijn verwachtingen zijn zeer laag gespannen. Ik ga er in ieder geval niet meer achteraan bellen. Het enige wat ze hoeven te doen om deze €250 in de zak te houden is te doen wat ze gewoon zijn te doen: beloftes doen maar dan geen actie ondernemen.

  • Aanbevelen? Nee
10

It was a wonderful experience.

We are really happy to buy our car from your company. Especially thank you so much to Marnix van Eijck. He took care of us so nicely and he was very helpful.

  • Aanbevelen? Ja
10

Excellente service!

Vanaf onze eerste kennismaking tot en met oplevering zijn onze ervaringen met Broekhuis positief. Bas Westerhuis was rustig, ervaren en professioneel en had onze vragen vaak al beantwoord voordat we ze konden stellen.

  • Aanbevelen? Ja
6

Op een paar minpuntjes na prima

Aan de manier waarop je als klant wordt behandeld is niets aan te merken, prettig gesprek, goede informatie en best wel snel zaken gedaan. Informatie bij aflevering prima op zich niets op aan te merken. Helaas wij constateerden een heel klein krasje op de auto en de verkoper toonde absoluut goede wil om dit direct op te lossen. Helaas is dit niet goed gebeurt. Te dikke stift gebruikt en niet glad afgewerkt. Ook was er in eerste instantie vergeten alle papieren zoals vrijwaringsbewijs oude auto mee te geven. Verder zijn we dik tevreden met de auto en voldoet aan al onze wensen. Ondanks de kleine misser toch wel tevreden en kunnen Broekhuis zeker aanbevelen en komen graag nog eens terug.

  • Aanbevelen? Ja
2

Voor de derde keer op rij fouten gemaakt..

Fouten maken is menselijk, maar 3x op rij is gaat wel echt te ver. Vervolgens moet ik nu ook nog anderhalve week wachten tot ze tijd hebben om hun eigen fouten te herstellen waardoor ik nu met een half-werkende auto zit. Echt drama, nóóit meer naar Broekhuis.

  • Aanbevelen? Nee
10

Uitstekend geholpen en goede service!

Alles zag er super strak uit in showroom en werkplaats. Super geholpen door verkoop en deze mooie auto kunnen kopen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima ontvangst, goede uitleg.

Uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima ervaring ,

Onze auto kwam voor onderhoud , tussendoor update over de status , auto was letterlijk en figuurlijk weer helemaal netjes

  • Aanbevelen? Ja
10

Great service

Really good experience, with helpful personnel who are always eager to answer questions.

  • Aanbevelen? Ja
10

It was a really good experience.

Marnix helped us a lot. It was a really smooth and good experience. Our questions are answered very quickly and we informed a lot about the car during delivery.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer vakkundig en plezierig geholpen

Ik ben zeer goed geholpen door Marnix van Eijck voor de aanschaf van een X60 recharge occasion. Ik ben zeer kundig te woord gestaan, er werd ruim de tijd genomen om al mijn vragen te beantwoorden. Tot aan het moment van het ophalen van de auto werd op al mijn vragen per e-mail of telefoon snel gereageerd. Bij het ophalen van de auto werd er alle tijd besteed om door de verschillende functies van de bediening van de auto te gaan. Over het geheel was ik uitermate tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Onderhoudsbeurt prima gedaan . Zelfs auto gewassen en uitgezogen. Super tevreden !

  • Aanbevelen? Ja
10

Kalm, empathisch en vakkundig advies

Onze verkoper Bas Westerhuis heeft ons uitstekend geholpen met de aankoop. Hij was empathisch, straalde rust en kalmte uit en wist op alle vragen een antwoord. Dat gaf ons een betrouwbaar en fijn gevoel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Onderhoudsbeurt Volvo V60 T6

Auto gebracht voor onderhoudsbeurt en tevens storing lampjes greepverlichting oplossen en weer perfect alles opgelost en uitgevoerd En tussentijds ook op de hoogte gehouden over de werkzaamheden. Verder goede service lekkere koffie en aangezien ik niet echt uit de buurt kwam kreeg ik een goede fiets mee om me even te vermaken in Utrecht t was ook perfect weer !

  • Aanbevelen? Ja
2

Zeer slechte service / klantcontact

Al meer dan 10 jaar ben ik vaste klant bij Volvo Verkerk (tegenwoordig Broekhuis), maar nu ik een pechgeval met een vastzittende parkeerrem heb word ik zeer slecht / niet geholpen door Volvo Broekhuis. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en afspraken worden keer op keer niet nagekomen. Nu geloof ik best dat ze het druk hebben, maar om dan maar eenzijdig je afspraken door te schuiven zonder excuses of begrip voor mijn situatie, heb ik nog niet eerder meegemaakt bij een bedrijf. Zeer teleurstellend en Volvo service onwaardig.

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Meijewetering 41

3543 AA Utrecht

030-2411440

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.