De auto gebracht en gehaald vanuit het zuiden des lands. Schade aan de bumper niet opgelost daarvoor nog een kras op de deur erbij gekregen. 2 keer 4 uur verlof moeten opnemen, € 895 afleverkosten betaald bij een auto van € 67.900 om erachter te komen dat je de auto moet terugbrengen omdat de aflevering niet goed is gebeurd, waarbij je 8 uur verlof moet opnemen om uiteindelijk zelf de lakschade moet gaan regelen. Dus nee niet tevreden over de aflevering van mijn Volvo XC60. Broekhuis aanbevelen, nee zeker niet.
Beste Jos, Allereerst willen we u bedanken voor het delen van uw ervaring. Het spijt ons dat de aflevering van uw Volvo XC60 niet naar tevredenheid is verlopen. We hebben inmiddels contact met u opgenomen en de situatie besproken, en we zijn blij dat we een oplossing hebben kunnen vinden. We hopen dat we in de toekomst weer een ervaring kunnen bieden die aan uw verwachtingen voldoet. We wensen u veilige en plezierige kilometers toe met uw Volvo. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Utrecht
Alles in goed overleg gedaan en de afspraken zijn nagekomen
Beste Bert, Hartelijk dank voor uw positieve feedback. We zijn blij te horen dat de communicatie als prettig werd ervaren en dat alles in goed overleg is verlopen. Wij stellen uw waardering zeer op prijs en hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Utrecht
Na een "uit het niets" probleem met de spoorstang van mijn XC60 werd de auto per ambulance afgevoerd naar Broekhuis Volvo Utrecht. 2 dagen later de auto alweer in prima staat terug. Kort daarna ook de kleine beurt en APK, welke ik al had ingepland daar laten uitvoeren en ook hier een prima ervaring opgedaan. Vriendelijk geholpen en goed op de hoogte gehouden van alle voortgang.
Beste Jerry, Wij bedanken u voor deze geweldige beoordeling! We zijn blij om te zien dat we u goed hebben kunnen helpen met de onverwachte situatie rondom uw Volvo XC60 en dat alles snel en naar wens is opgelost. Het doet ons plezier dat ook de kleine beurt en APK in goede orde zijn uitgevoerd en dat u vriendelijk en goed geïnformeerd bent geholpen. We stellen het zeer op prijs dat u de tijd heeft genomen om uw positieve ervaring te delen. We hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Utrecht
Vriendelijke ontvangst, duidelijke informatie ontvangen en nette, correcte afhandeling, wat betreft aankoop en inruil auto!
Beste Marijke, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat alles naar volle tevredenheid is geregeld. Wij wensen u veel mooie kilometers in uw nieuwe auto! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Utrecht
Goede service met aandacht voor de klant
Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat u zo goed bent geholpen. Bij het volgende bezoek staan we graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Utrecht
From the start to finish it was a pleasant, easy and fulfilling experience at Broekhuis, especially with Marnix helping us all through the process. Marnix was flexible and accommodating made the buying process happy. Definitely, our go to place and recommended dealership. -Navin
Thank you so much for your fantastic feedback, Navin! We’re thrilled to hear that your experience with us was smooth and enjoyable, and that Marnix could make the process even better for you. It’s wonderful to know that you’ll consider us your go-to place for future car needs. We truly appreciate your recommendation and wish you many happy miles in your Volvo V60!” With kind regards, Broekhuis Volvo Utrecht
Vanaf het eerste uur contact gehad met uw verkoopadviseur Bas Westerhuis, ik kan derhalve slechts oordelen over de ervaring met Bas. Over hem kan ik zeggen dat Bas bijzonder klant- en servicegericht werkt, bovendien is hij een prettige, altijd bereikbare gesprekspartner. In alle gesprekken gaf hij blijk van een goede productkennis. De uitleg bij aflevering was helder.
Beste Rik, Hartelijk dank voor deze mooie en complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat Bas u zo goed heeft geholpen en dat alles naar tevredenheid is verlopen. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Utrecht
Van interessereactie op de site tot de aflevering heeft Bas ons uitermate fijn geholpen. Interesse in een jong gebruikte auto toch met goed advies voor een nieuwe gegaan met nog de geliefde opties ook! Geen moeilijke vervelende onderhandelingen maar gewoon een fijn adviserend gesprek en goede inruil. Lof voor Bas en Broekhuis!
Beste Mark, Bedankt voor uw positieve review en compliment voor Bas!! We zijn blij te zien dat u zo'n fijne ervaring heeft gehad bij het kopen van uw auto en dat Bas u goed heeft kunnen adviseren. Het is fijn dat de overgang van interesse in een jonge gebruikte auto naar een nieuwe, volledig naar wens is verlopen. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Utrecht
Ik begrijp dat inruil ford explorer (Zeist) voor xc 90 (Utrecht)bewerkelijk is. Desondanks redelijk goed gegaan. Wel zijn er verbeterpunten. Verkoper Bas in Utrecht heeft goed gedaan. Volvo verzekeringen minder.
Beste Richard, Hartelijk dank voor uw feedback. We waarderen uw opmerkingen over de verbeterpunten en zullen deze zeker meenemen om onze dienstverlening verder te optimaliseren. Het doet ons goed te horen dat verkoper Bas in Utrecht naar wens heeft geholpen. Veel rijplezier gewenst in uw nieuwe XC90! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Utrecht
Uitstekende service en een reguliere beurt redelijk snel geregeld (je kunt er op wachten). Jammer dat het maken van een afspraak erg ver van te voren moet. Tarief voor een 2 uur durende onderhoudsbeurt, zonder bijzonderheden, is stevig aan de prijs. In Utrecht kun je prima wachten/werken met een drankje.
Beste Frank, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons, dank hiervoor. Wij staan een volgende keer graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Utrecht
Broekhuis Leidsche Rijn stapelt fout op fout, de communicatie stelt zwaar teleur. Na het zoveelste incident tijd voor een review met een opsomming. *Bij aanschaf van mijn V60 occasion het uitgebreide afleverpakket gekozen met twee waardebonnen voor onderhoud en een nieuwe APK. De laatste bleek na enkele maanden niet uitgevoerd te zijn toen ik bericht kreeg van de RDW. Vervolgens afgesproken om zelf een nieuwe APK te laten uitvoeren die vergoed zou worden. Er was vijf keer contact nodig voordat dit terugbetaald werd (!). *De tegoedbonnen waren precies 1 jaar en 2 jaar geldig, waardoor de eerste verlopen was voordat de auto aangaf onderhoud nodig te hebben en een afspraak ingepland kon worden. Er volgde veel gedoe voor ik de toezegging had dat de bon alsnog gebruikt kon worden. *Om zeker te zijn niet voor verrassingen te komen staan met de 2e bon weer contact opgenomen met de receptie. Twee keer gebeld en op hun verzoek gemaild met de vraag over de bon en het verzoek onderhoud in te plannen. Na een week zonder reactie nog maar eens gemaild, en na twee weken maar weer eens gebeld, met de belofte teruggebeld te worden. Het verrast me inmiddels niet meer dat dit na weer een week nog steeds niet gebeurd is. Om wat goed te maken mag Leidsche Rijn de waarde van de bon aan mij overmaken zodat ik deze bij een Volvo garage naar keuze kan besteden, maar mijn verwachtingen zijn zeer laag gespannen. Ik ga er in ieder geval niet meer achteraan bellen. Het enige wat ze hoeven te doen om deze €250 in de zak te houden is te doen wat ze gewoon zijn te doen: beloftes doen maar dan geen actie ondernemen.
Beste Gerard, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Wij danken u voor uw feedback. We hebben contact met u opgenomen en een oplossing aangeboden. Mocht u hier alsnog gebruik van willen maken, horen we het graag. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Utrecht
We are really happy to buy our car from your company. Especially thank you so much to Marnix van Eijck. He took care of us so nicely and he was very helpful.
Bedankt voor uw mooie beoordeling en het delen hiervan, Yasemin! We zijn blij dat mijn collega Marnix jullie goed heeft kunnen helpen en dat jullie tevreden zijn met jullie aankoop. Ik zal zorgen dat hij jullie mooie review te lezen krijgt. Veel veilige kilometers gewenst en wij hopen dat jullie nog lang plezier zullen hebben van deze auto. Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Utrecht
Vanaf onze eerste kennismaking tot en met oplevering zijn onze ervaringen met Broekhuis positief. Bas Westerhuis was rustig, ervaren en professioneel en had onze vragen vaak al beantwoord voordat we ze konden stellen.
Beste Robert, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn dat u hierbij zo goed geholpen bent door Bas. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Utrecht
Aan de manier waarop je als klant wordt behandeld is niets aan te merken, prettig gesprek, goede informatie en best wel snel zaken gedaan. Informatie bij aflevering prima op zich niets op aan te merken. Helaas wij constateerden een heel klein krasje op de auto en de verkoper toonde absoluut goede wil om dit direct op te lossen. Helaas is dit niet goed gebeurt. Te dikke stift gebruikt en niet glad afgewerkt. Ook was er in eerste instantie vergeten alle papieren zoals vrijwaringsbewijs oude auto mee te geven. Verder zijn we dik tevreden met de auto en voldoet aan al onze wensen. Ondanks de kleine misser toch wel tevreden en kunnen Broekhuis zeker aanbevelen en komen graag nog eens terug.
Beste Paul, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Uw feedback is heel waardevol voor ons, dank hiervoor. Wij feliciteren u met uw aankoop en zijn blij dat u tevreden bent. Veel mooie en veilige kilometers gewenst! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Utrecht
Fouten maken is menselijk, maar 3x op rij is gaat wel echt te ver. Vervolgens moet ik nu ook nog anderhalve week wachten tot ze tijd hebben om hun eigen fouten te herstellen waardoor ik nu met een half-werkende auto zit. Echt drama, nóóit meer naar Broekhuis.
Beste Cedric, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend dat dit uw ervaring is geweest. Wij hebben contact met u opgenomen en een afspraak gemaakt. Graag zien we u op de afgesproken datum. Update 21-10-2024: Inmiddels heeft de afspraak plaatsgevonden en we zijn blij dat alles naar tevredenheid voor u is opgelost. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Utrecht
Alles zag er super strak uit in showroom en werkplaats. Super geholpen door verkoop en deze mooie auto kunnen kopen.
Beste Gerben, Bedankt voor deze mooie review en het delen van uw positieve ervaring. Fijn te lezen dat u zo prettig bent geholpen en alles naar tevredenheid is verlopen. Gefeliciteerd met uw aankoop en veel veilige en plezierige kilometers gewenst. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Utrecht
Uitstekend
Beste Ben, Bedankt voor uw bezoek! Fijn dat u van de gewenste service bent voorzien. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Utrecht
Onze auto kwam voor onderhoud , tussendoor update over de status , auto was letterlijk en figuurlijk weer helemaal netjes
Beste Natasja, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen en voor het delen van uw positieve ervaring. Fijn dat u tevreden onze werkplaats heeft verlaten. Daar doen we het voor. De volgende keer staan we weer graag voor u klaar. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Utrecht
Really good experience, with helpful personnel who are always eager to answer questions.
Bedankt Salim, voor uw complimenteuze beoordeling. Fijn dat u zo goed geholpen bent en de service naar volle tevredenheid is. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Utrecht
Marnix helped us a lot. It was a really smooth and good experience. Our questions are answered very quickly and we informed a lot about the car during delivery.
Thank you Deniz, for visiting and sharing your experience with us in Utrecht. That you were so well served by our colleague is great for us to see. Whenever you need us, we will be happy to be at your service again. Kind regards, Broekhuis Volvo Utrecht
Ik ben zeer goed geholpen door Marnix van Eijck voor de aanschaf van een X60 recharge occasion. Ik ben zeer kundig te woord gestaan, er werd ruim de tijd genomen om al mijn vragen te beantwoorden. Tot aan het moment van het ophalen van de auto werd op al mijn vragen per e-mail of telefoon snel gereageerd. Bij het ophalen van de auto werd er alle tijd besteed om door de verschillende functies van de bediening van de auto te gaan. Over het geheel was ik uitermate tevreden.
Beste Andre, Bedankt voor uw complimenteuze beoordeling! Veel veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Utrecht
Onderhoudsbeurt prima gedaan . Zelfs auto gewassen en uitgezogen. Super tevreden !
Bedankt Nico, voor uw mooie beoordeling. Fijn dat u zo tevreden bent over de service die wij aanbieden. Veel rijplezier in uw schone auto en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Utrecht
Onze verkoper Bas Westerhuis heeft ons uitstekend geholpen met de aankoop. Hij was empathisch, straalde rust en kalmte uit en wist op alle vragen een antwoord. Dat gaf ons een betrouwbaar en fijn gevoel.
Beste Robert, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Ook willen wij u bedanken voor de mooie complimenten voor Bas, dit waarderen wij enorm. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Utrecht
Auto gebracht voor onderhoudsbeurt en tevens storing lampjes greepverlichting oplossen en weer perfect alles opgelost en uitgevoerd En tussentijds ook op de hoogte gehouden over de werkzaamheden. Verder goede service lekkere koffie en aangezien ik niet echt uit de buurt kwam kreeg ik een goede fiets mee om me even te vermaken in Utrecht t was ook perfect weer !
Beste Mark, Hartelijk dank voor uw bezoek en het delen van uw positieve ervaring. Fijn dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. Wij zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Utrecht
Al meer dan 10 jaar ben ik vaste klant bij Volvo Verkerk (tegenwoordig Broekhuis), maar nu ik een pechgeval met een vastzittende parkeerrem heb word ik zeer slecht / niet geholpen door Volvo Broekhuis. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en afspraken worden keer op keer niet nagekomen. Nu geloof ik best dat ze het druk hebben, maar om dan maar eenzijdig je afspraken door te schuiven zonder excuses of begrip voor mijn situatie, heb ik nog niet eerder meegemaakt bij een bedrijf. Zeer teleurstellend en Volvo service onwaardig.
Beste Rob, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend dat dit uw ervaring is geweest. Wij hebben u zo goed mogelijk getracht te helpen, helaas heeft u dit anders ervaren. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Utrecht
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.