Ik ben al 10 jaar klant (en mijn man ook met zijn Volvo) en in de tijd dat het nog Volvo Verkerk was, was er wifi met een beveiligingscode voor de klanten. Daardoor kon ik tijdens het wachten fijn werken en 'mijn mails doen'. Op dit moment is de wifi bij jullie zonder een wachtwoord, dus in de ogen van mijn werk 'Onbeveiligde Wifi'. Bij onbeveiligde wifi is mijn werklaptop zo ingesteld, dat ik geen gebruik kan maken van de (onbeveiligde) wifi. Mijn grote wens op dit moment: kunnen jullie weer een wachtwoord voor jullie gratis wifi regelen? zou heel fijn zijn!
Ik ben al 10 jaar klant (en mijn man ook met zijn Volvo) en in de tijd dat het nog Volvo Verkerk was, was er wifi met een beveiligingscode voor de klanten. Daardoor kon ik tijdens het wachten fijn werken en 'mijn mails doen'. Op dit moment is de wifi bij jullie zonder een wachtwoord, dus in de ogen van mijn werk 'Onbeveiligde Wifi'. Bij onbeveiligde wifi is mijn werklaptop zo ingesteld, dat ik geen gebruik kan maken van de (onbeveiligde) wifi. Mijn grote wens op dit moment: kunnen jullie weer een wachtwoord voor jullie gratis wifi regelen? zou heel fijn zijn!
Ik ben al 10 jaar klant (en mijn man ook met zijn Volvo) en in de tijd dat het nog Volvo Verkerk was, was er wifi met een beveiligingscode voor de klanten. Daardoor kon ik tijdens het wachten fijn werken en 'mijn mails doen'. Op dit moment is de wifi bij jullie zonder een wachtwoord, dus in de ogen van mijn werk 'Onbeveiligde Wifi'. Bij onbeveiligde wifi is mijn werklaptop zo ingesteld, dat ik geen gebruik kan maken van de (onbeveiligde) wifi. Mijn grote wens op dit moment: kunnen jullie weer een wachtwoord voor jullie gratis wifi regelen? zou heel fijn zijn!
Ik ben al 10 jaar klant (en mijn man ook met zijn Volvo) en in de tijd dat het nog Volvo Verkerk was, was er wifi met een beveiligingscode voor de klanten. Daardoor kon ik tijdens het wachten fijn werken en 'mijn mails doen'. Op dit moment is de wifi bij jullie zonder een wachtwoord, dus in de ogen van mijn werk 'Onbeveiligde Wifi'. Bij onbeveiligde wifi is mijn werklaptop zo ingesteld, dat ik geen gebruik kan maken van de (onbeveiligde) wifi. Mijn grote wens op dit moment: kunnen jullie weer een wachtwoord voor jullie gratis wifi regelen? zou heel fijn zijn!
Ik ben al 10 jaar klant (en mijn man ook met zijn Volvo) en in de tijd dat het nog Volvo Verkerk was, was er wifi met een beveiligingscode voor de klanten. Daardoor kon ik tijdens het wachten fijn werken en 'mijn mails doen'. Op dit moment is de wifi bij jullie zonder een wachtwoord, dus in de ogen van mijn werk 'Onbeveiligde Wifi'. Bij onbeveiligde wifi is mijn werklaptop zo ingesteld, dat ik geen gebruik kan maken van de (onbeveiligde) wifi. Mijn grootste wens op dit moment: kunnen jullie weer een wachtwoord voor jullie gratis wifi regelen? zou heel fijn zijn!
Ik ben al 10 jaar klant (en mijn man ook met zijn Volvo) en in de tijd dat het nog Volvo Verkerk was, was er wifi met een beveiligingscode voor de klanten. Daardoor kon ik tijdens het wachten fijn werken en 'mijn mails doen'. Op dit moment is de wifi bij jullie zonder een wachtwoord, dus in de ogen van mijn werk 'Onbeveiligde Wifi'. Bij onbeveiligde wifi is mijn werklaptop zo ingesteld, dat ik geen gebruik kan maken van de (onbeveiligde) wifi. Mijn grootste wens op dit moment: kunnen jullie weer een wachtwoord voor jullie gratis wifi regelen? zou heel fijn zijn!
Ik ben al 10 jaar klant (en mijn man ook met zijn Volvo) en in de tijd dat het nog Volvo Verkerk was, was er wifi met een beveiligingscode voor de klanten. Daardoor kon ik tijdens het wachten fijn werken en 'mijn mails doen'. Op dit moment is de wifi bij jullie zonder een wachtwoord, dus in de ogen van mijn werk 'Onbeveiligde Wifi'. Bij onbeveiligde wifi is mijn werklaptop zo ingesteld, dat ik geen gebruik kan maken van de (onbeveiligde) wifi. Mijn grootste wens op dit moment: kunnen jullie weer een wachtwoord voor jullie gratis wifi regelen? zou heel fijn zijn!
Ik ben al 10 jaar klant (en mijn man ook met zijn Volvo) en in de tijd dat het nog Volvo Verkerk was, was er wifi met een beveiligingscode voor de klanten. Daardoor kon ik tijdens het wachten fijn werken en 'mijn mails doen'. Op dit moment is de wifi bij jullie zonder een wachtwoord, dus in de ogen van mijn werk 'Onbeveiligde Wifi'. Bij onbeveiligde wifi is mijn werklaptop zo ingesteld, dat ik geen gebruik kan maken van de (onbeveiligde) wifi. Mijn grootste wens op dit moment: kunnen jullie weer een wachtwoord voor jullie gratis wifi creëren? zou heel fijn zijn!
Ik ben al 10 jaar klant (en mijn man ook met zijn Volvo) en in de tijd dat het nog Volvo Verkerk was, was er wifi met een beveiligingscode voor de klanten. Daardoor kon ik tijdens het wachten fijn werken en 'mijn mails doen'. Op dit moment is de wifi bij jullie zonder een wachtwoord, dus in de ogen van mijn werk 'Onbeveiligde Wifi'. Bij onbeveiligde wifi is mijn werklaptop zo ingesteld, dat ik geen gebruik kan maken van de (onbeveiligde) wifi. Mijn grootste wens op dit moment: kunnen jullie weer een wachtwoord voor jullie gratis wifi creëren? zou heel fijn zijn!
Ik ben al 10 jaar klant (en mijn man ook met zijn Volvo) en in de tijd dat het nog Volvo Verkerk was, was er wifi met een beveiligingscode voor de klanten. Daardoor kon ik tijdens het wachten fijn werken en 'mijn mails doen'. Op dit moment is de wifi bij jullie zonder een wachtwoord, dus in de ogen van mijn werk 'Onbeveiligde Wifi'. Bij onbeveiligde wifi is mijn werklaptop zo ingesteld, dat ik geen gebruik kan maken van de (onbeveiligde) wifi. Mijn grootste wens op dit moment: kunnen jullie weer een wachtwoord voor jullie gratis wifi creëren? zou heel fijn zijn!
Bij Broekhuis ben ik zeer prettig geholpen nadat ik een jonge occasion via internet had uitgezocht. De auto is piekfijn in orde gemaakt bij de afleverbeurt met nieuwe banden rondom. Wat het perfect had kunnen maken was een setje nieuwe automatten geweest.
De jaarlijkse beurt is prima gedaan: volgens afspraak, geen issues, duurde 2 uur zoals was voorspeld, goede plek om te wachten met lekkere koffie. Puntje voor verbetering: alle communicatie gaat via de werkplaats receptie, er is bijna geen contact met de monteur.
Denken mee, staan altijd voor je klaar en scherpe offertes voor je inruilauto! Net vorige week mijn nieuwe auto gekregen met wederom een uitstekende service
Netjes en vriendelijk geholpen
Bij onze recentelijke aanschaf van een occasion bij Broekhuis Volvo- Leidse Rijn werden wij op een vriendelijke en zeer professionele manier begeleid om tot een juiste aanschaf van een Volvo te komen. Het werd een Volvo V60 . Op een zakelijke en praktische wijze werd de koop met inruil tot een goed einde gebracht. De overdracht met attenties werd op een feestelijke wijze gedaan en deed in het geheel niet onder in vergelijking tot aanschaf van een nieuwe auto, Kleine opmerkingen door ons gedaan na aflevering van de auto en na een volledige onderhoudsbeurt, worden netjes verholpen. Kortom wij zijn zeer tevreden.
In het voortraject (vanaf tekenen offerte nov 2021 tot levering sept 2022) geen eenmaal proactief contact (status of even een een berichtje). Vanaf het moment van leveren van de auto tot nu (3,5 week verder) geen enkel plezier beleefd aan de auto vanwege aan houdende problemen. Enkele meldingen: Geen internetverbinding, problemen met volvo app en koppelen VIN, geen rechten om te installeren, koelvloeistof meldingen, Systeem UI melding (kan niet inloggen), collission avoidance systeem etc. Je zou minimaal een belletje of mail verwachten hoe het nu bevalt en of de klachten zijn opgelost. Gisteren gebeld voor het maken van een afspraak. Toevallig (echt) was er vrijdag 21-10-2022 vanuit Volvo gecommuniceerd dat er een grote update aankwam. Voor het maken van een afspraak was het wellicht beter om even te wachten? Ik heb hier mee ingestemd, echter 's avonds weer een set nieuwe meldingen in het scherm. #klaarmee
Geachte Anne, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Spijtig vinden wij het om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Inmiddels hebben wij telefonisch contact met u gehad. Wij doen ons best om dit voor u op te lossen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Utrecht – Leidsche Rijn
Zoals altijd weer top geholpen. Altijd vriendelijk en volgens afspraak service en werkzaamheden uitgevoerd.
een auto kopen en verkopen is voor de koper en verkoper niet leuk meer. inruilen auto, auto wordt in de computer gezet en ergens wordt (komt) er een bod gedaan. verkoper meld het bedrag en koper accepteerd of niet. saai he
De monteur die aan onze auto heeft gewerkt (Peter) is echt top. Problemen waar we al zeker een jaar mee zaten te rommelen met de auto zag hij in een keer. (Nadat we dat al een aantal keer hadden aangegeven). De auto rijdt weer super als van ouds. Aan de balie werd ook echt naar ons geluisterd, wat een vooruitgang!
Prijsopgave vooraf en netjes gebeld voor de extra werkzaamheden. Bij ophalen auto gewassen en uitgezogen.
Netjes van tevoren een offerte gehad na het onderzoek wat was gedaan! Appje gehad dat auto klaar was.
Goed geholpen, altijd vriendelijk aan de telefoon. Reparaties snel opgelost
1e onderhoudsbeurt van de auto bij Broekhuis Leidsche Rijn laten uitvoeren. Vooraf duidelijk plaatje wat er moest gebeuren, tijdens onderhoud goed op de hoogte gehouden van extra zaken die nodig waren. Na het onderhoud weer een schoon gewassen auto terug! En niet onbelangrijk: een hele nette prijs-kwaliteits verhouding! Dikke duim voor jullie!
Bij de aankoop van een nieuwe auto bleek bij thuiskomst en na overleg met dealer Broekhuis dat de software van de auto niet op orde was. De toegang tot de functionaliteiten in de auto (w.o. navigatie) was daardoor ook niet mogelijk. De problemen vonden hun oorsprong in het feit dat het hier een nieuwe importauto betrof. De aanvankelijke problemen zijn door dealer Broekhuis i.o.m. Volvo naar tevredenheid opgelost.
Originele beoordeling
Bij de aankoop van een nieuwe auto bleek de software van de auto niet op orde en gecheckt voor aflevering. De toegang tot de functionaliteiten in de auto (w.o. navigatie) was daardoor ook niet mogelijk. De overeengekomen Volvo premium assistance bleek niet bekend bij Volvo Nederland. Dit alles in tegenstelling tot de overeengekomen voorwaarden.
Snelle en fijne communicatie met Bas. Goede service, ook nu nadat we al een aantal dagen de auto rijden. We raden Broekhuis en met name Bas Westerhuis bij iedereen aan.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.