Filters

7

Prima service en goede koffie/thee voor tijdens wachten. top

Ik ben al 10 jaar klant (en mijn man ook met zijn Volvo) en in de tijd dat het nog Volvo Verkerk was, was er wifi met een beveiligingscode voor de klanten. Daardoor kon ik tijdens het wachten fijn werken en 'mijn mails doen'. Op dit moment is de wifi bij jullie zonder een wachtwoord, dus in de ogen van mijn werk 'Onbeveiligde Wifi'. Bij onbeveiligde wifi is mijn werklaptop zo ingesteld, dat ik geen gebruik kan maken van de (onbeveiligde) wifi. Mijn grote wens op dit moment: kunnen jullie weer een wachtwoord voor jullie gratis wifi regelen? zou heel fijn zijn!

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima service en goede koffie/thee voor tijdens wachten. top

Ik ben al 10 jaar klant (en mijn man ook met zijn Volvo) en in de tijd dat het nog Volvo Verkerk was, was er wifi met een beveiligingscode voor de klanten. Daardoor kon ik tijdens het wachten fijn werken en 'mijn mails doen'. Op dit moment is de wifi bij jullie zonder een wachtwoord, dus in de ogen van mijn werk 'Onbeveiligde Wifi'. Bij onbeveiligde wifi is mijn werklaptop zo ingesteld, dat ik geen gebruik kan maken van de (onbeveiligde) wifi. Mijn grote wens op dit moment: kunnen jullie weer een wachtwoord voor jullie gratis wifi regelen? zou heel fijn zijn!

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima service en goede koffie/thee voor tijdens wachten. top

Ik ben al 10 jaar klant (en mijn man ook met zijn Volvo) en in de tijd dat het nog Volvo Verkerk was, was er wifi met een beveiligingscode voor de klanten. Daardoor kon ik tijdens het wachten fijn werken en 'mijn mails doen'. Op dit moment is de wifi bij jullie zonder een wachtwoord, dus in de ogen van mijn werk 'Onbeveiligde Wifi'. Bij onbeveiligde wifi is mijn werklaptop zo ingesteld, dat ik geen gebruik kan maken van de (onbeveiligde) wifi. Mijn grote wens op dit moment: kunnen jullie weer een wachtwoord voor jullie gratis wifi regelen? zou heel fijn zijn!

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima service en goede koffie/thee voor tijdens wachten. top

Ik ben al 10 jaar klant (en mijn man ook met zijn Volvo) en in de tijd dat het nog Volvo Verkerk was, was er wifi met een beveiligingscode voor de klanten. Daardoor kon ik tijdens het wachten fijn werken en 'mijn mails doen'. Op dit moment is de wifi bij jullie zonder een wachtwoord, dus in de ogen van mijn werk 'Onbeveiligde Wifi'. Bij onbeveiligde wifi is mijn werklaptop zo ingesteld, dat ik geen gebruik kan maken van de (onbeveiligde) wifi. Mijn grote wens op dit moment: kunnen jullie weer een wachtwoord voor jullie gratis wifi regelen? zou heel fijn zijn!

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima service en goede koffie/thee voor tijdens wachten. top

Ik ben al 10 jaar klant (en mijn man ook met zijn Volvo) en in de tijd dat het nog Volvo Verkerk was, was er wifi met een beveiligingscode voor de klanten. Daardoor kon ik tijdens het wachten fijn werken en 'mijn mails doen'. Op dit moment is de wifi bij jullie zonder een wachtwoord, dus in de ogen van mijn werk 'Onbeveiligde Wifi'. Bij onbeveiligde wifi is mijn werklaptop zo ingesteld, dat ik geen gebruik kan maken van de (onbeveiligde) wifi. Mijn grootste wens op dit moment: kunnen jullie weer een wachtwoord voor jullie gratis wifi regelen? zou heel fijn zijn!

  • Aanbevelen? Ja
6

Prima service en goede koffie tijdens het wachten

Ik ben al 10 jaar klant (en mijn man ook met zijn Volvo) en in de tijd dat het nog Volvo Verkerk was, was er wifi met een beveiligingscode voor de klanten. Daardoor kon ik tijdens het wachten fijn werken en 'mijn mails doen'. Op dit moment is de wifi bij jullie zonder een wachtwoord, dus in de ogen van mijn werk 'Onbeveiligde Wifi'. Bij onbeveiligde wifi is mijn werklaptop zo ingesteld, dat ik geen gebruik kan maken van de (onbeveiligde) wifi. Mijn grootste wens op dit moment: kunnen jullie weer een wachtwoord voor jullie gratis wifi regelen? zou heel fijn zijn!

  • Aanbevelen? Ja
6

Prima service en goede koffie tijdens het wachten

Ik ben al 10 jaar klant (en mijn man ook met zijn Volvo) en in de tijd dat het nog Volvo Verkerk was, was er wifi met een beveiligingscode voor de klanten. Daardoor kon ik tijdens het wachten fijn werken en 'mijn mails doen'. Op dit moment is de wifi bij jullie zonder een wachtwoord, dus in de ogen van mijn werk 'Onbeveiligde Wifi'. Bij onbeveiligde wifi is mijn werklaptop zo ingesteld, dat ik geen gebruik kan maken van de (onbeveiligde) wifi. Mijn grootste wens op dit moment: kunnen jullie weer een wachtwoord voor jullie gratis wifi regelen? zou heel fijn zijn!

  • Aanbevelen? Ja
6

Prima service en goede koffie tijdens het wachten

Ik ben al 10 jaar klant (en mijn man ook met zijn Volvo) en in de tijd dat het nog Volvo Verkerk was, was er wifi met een beveiligingscode voor de klanten. Daardoor kon ik tijdens het wachten fijn werken en 'mijn mails doen'. Op dit moment is de wifi bij jullie zonder een wachtwoord, dus in de ogen van mijn werk 'Onbeveiligde Wifi'. Bij onbeveiligde wifi is mijn werklaptop zo ingesteld, dat ik geen gebruik kan maken van de (onbeveiligde) wifi. Mijn grootste wens op dit moment: kunnen jullie weer een wachtwoord voor jullie gratis wifi creëren? zou heel fijn zijn!

  • Aanbevelen? Ja
6

Prima service en goede koffie tijdens het wachten

Ik ben al 10 jaar klant (en mijn man ook met zijn Volvo) en in de tijd dat het nog Volvo Verkerk was, was er wifi met een beveiligingscode voor de klanten. Daardoor kon ik tijdens het wachten fijn werken en 'mijn mails doen'. Op dit moment is de wifi bij jullie zonder een wachtwoord, dus in de ogen van mijn werk 'Onbeveiligde Wifi'. Bij onbeveiligde wifi is mijn werklaptop zo ingesteld, dat ik geen gebruik kan maken van de (onbeveiligde) wifi. Mijn grootste wens op dit moment: kunnen jullie weer een wachtwoord voor jullie gratis wifi creëren? zou heel fijn zijn!

  • Aanbevelen? Ja
6

Prima service en goede koffie tijdens het wachten

Ik ben al 10 jaar klant (en mijn man ook met zijn Volvo) en in de tijd dat het nog Volvo Verkerk was, was er wifi met een beveiligingscode voor de klanten. Daardoor kon ik tijdens het wachten fijn werken en 'mijn mails doen'. Op dit moment is de wifi bij jullie zonder een wachtwoord, dus in de ogen van mijn werk 'Onbeveiligde Wifi'. Bij onbeveiligde wifi is mijn werklaptop zo ingesteld, dat ik geen gebruik kan maken van de (onbeveiligde) wifi. Mijn grootste wens op dit moment: kunnen jullie weer een wachtwoord voor jullie gratis wifi creëren? zou heel fijn zijn!

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer prettig geholpen met mijn 'nieuwe' auto.

Bij Broekhuis ben ik zeer prettig geholpen nadat ik een jonge occasion via internet had uitgezocht. De auto is piekfijn in orde gemaakt bij de afleverbeurt met nieuwe banden rondom. Wat het perfect had kunnen maken was een setje nieuwe automatten geweest.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima beurt gegeven

De jaarlijkse beurt is prima gedaan: volgens afspraak, geen issues, duurde 2 uur zoals was voorspeld, goede plek om te wachten met lekkere koffie. Puntje voor verbetering: alle communicatie gaat via de werkplaats receptie, er is bijna geen contact met de monteur.

  • Aanbevelen? Ja
10

Al meer dan 10 jaar klant!

Denken mee, staan altijd voor je klaar en scherpe offertes voor je inruilauto! Net vorige week mijn nieuwe auto gekregen met wederom een uitstekende service

  • Aanbevelen? Ja
7

Gewoon goed

Netjes en vriendelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
9

uitstekende service bij aanschaf van een occasion

Bij onze recentelijke aanschaf van een occasion bij Broekhuis Volvo- Leidse Rijn werden wij op een vriendelijke en zeer professionele manier begeleid om tot een juiste aanschaf van een Volvo te komen. Het werd een Volvo V60 . Op een zakelijke en praktische wijze werd de koop met inruil tot een goed einde gebracht. De overdracht met attenties werd op een feestelijke wijze gedaan en deed in het geheel niet onder in vergelijking tot aanschaf van een nieuwe auto, Kleine opmerkingen door ons gedaan na aflevering van de auto en na een volledige onderhoudsbeurt, worden netjes verholpen. Kortom wij zijn zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
3

Waardeloos

In het voortraject (vanaf tekenen offerte nov 2021 tot levering sept 2022) geen eenmaal proactief contact (status of even een een berichtje). Vanaf het moment van leveren van de auto tot nu (3,5 week verder) geen enkel plezier beleefd aan de auto vanwege aan houdende problemen. Enkele meldingen: Geen internetverbinding, problemen met volvo app en koppelen VIN, geen rechten om te installeren, koelvloeistof meldingen, Systeem UI melding (kan niet inloggen), collission avoidance systeem etc. Je zou minimaal een belletje of mail verwachten hoe het nu bevalt en of de klachten zijn opgelost. Gisteren gebeld voor het maken van een afspraak. Toevallig (echt) was er vrijdag 21-10-2022 vanuit Volvo gecommuniceerd dat er een grote update aankwam. Voor het maken van een afspraak was het wellicht beter om even te wachten? Ik heb hier mee ingestemd, echter 's avonds weer een set nieuwe meldingen in het scherm. #klaarmee

  • Aanbevelen? Nee
10

Top!

Zoals altijd weer top geholpen. Altijd vriendelijk en volgens afspraak service en werkzaamheden uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
8

mooie veilige auto

een auto kopen en verkopen is voor de koper en verkoper niet leuk meer. inruilen auto, auto wordt in de computer gezet en ergens wordt (komt) er een bod gedaan. verkoper meld het bedrag en koper accepteerd of niet. saai he

  • Aanbevelen? Ja
9

Uitstekend geholpen

De monteur die aan onze auto heeft gewerkt (Peter) is echt top. Problemen waar we al zeker een jaar mee zaten te rommelen met de auto zag hij in een keer. (Nadat we dat al een aantal keer hadden aangegeven). De auto rijdt weer super als van ouds. Aan de balie werd ook echt naar ons geluisterd, wat een vooruitgang!

  • Aanbevelen? Ja
10

Positieve ervaring , goed en netjes geholpen

Prijsopgave vooraf en netjes gebeld voor de extra werkzaamheden. Bij ophalen auto gewassen en uitgezogen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Keurig en netjes geholpen

Netjes van tevoren een offerte gehad na het onderzoek wat was gedaan! Appje gehad dat auto klaar was.

  • Aanbevelen? Ja
8

Altijd vriendelijk en behulpzaam

Goed geholpen, altijd vriendelijk aan de telefoon. Reparaties snel opgelost

  • Aanbevelen? Ja
10

Bedrijf waar service op nummer 1 staat.

1e onderhoudsbeurt van de auto bij Broekhuis Leidsche Rijn laten uitvoeren. Vooraf duidelijk plaatje wat er moest gebeuren, tijdens onderhoud goed op de hoogte gehouden van extra zaken die nodig waren. Na het onderhoud weer een schoon gewassen auto terug! En niet onbelangrijk: een hele nette prijs-kwaliteits verhouding! Dikke duim voor jullie!

  • Aanbevelen? Ja
7

Teleurstellende service

Bij de aankoop van een nieuwe auto bleek bij thuiskomst en na overleg met dealer Broekhuis dat de software van de auto niet op orde was. De toegang tot de functionaliteiten in de auto (w.o. navigatie) was daardoor ook niet mogelijk. De problemen vonden hun oorsprong in het feit dat het hier een nieuwe importauto betrof. De aanvankelijke problemen zijn door dealer Broekhuis i.o.m. Volvo naar tevredenheid opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top geholpen door Bas!

Snelle en fijne communicatie met Bas. Goede service, ook nu nadat we al een aantal dagen de auto rijden. We raden Broekhuis en met name Bas Westerhuis bij iedereen aan.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Meijewetering 41

3543 AA Utrecht

030-2411440

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.