Reactie van het bedrijf
Beste mevrouw Sanchez,
Allereerst vinden wij het heel jammer dat u blijkbaar niet tevreden bent met uw auto.
Wij doen altijd ons uiterste best om onze klanten blij te maken en als de klant toch een probleem heeft, horen wij dat graag, zodat wij dat dan kunnen oplossen.
Helaas heeft u ons helemaal niets laten weten en moeten wij er op deze manier (via een review) achter komen, dat u niet tevreden bent en alles wat wij aan de auto gedaan hebben niet zou deugen.
Wij betreuren het dan ook dat u ons op deze manier probeert zwart te maken.
Als u elders weer nieuwe remblokken heeft laten monteren, omdat onze remblokken zouden piepen, dan wil ik u erop attenderen dat dat onnodig is geweest.
Ten eerste werken wij met onderdelen van A+ merken, daar heeft een piep dus niets mee te maken. Ten tweede nogmaals, had u contact kunnen opnemen, zodat wij naar het probleem konden kijken.
Dat had u een hoop onnodige kosten bespaart.
Dan nog even duidelijk over wat u zegt over de ''chrome'' delen op de bumpers.
Dit was geen chroom, maar grijs plastic. Wat wij op uw verzoek allemaal zwart moesten spuiten.
Ook hier geld weer, dat als er iets niet goed is volgens u, dan hadden wij dat graag gehoord om het op te lossen.
Graag zouden we ook willen weten wat er uit de apk komt omdat wij weten dat wij een top auto aan u verkocht hebben.
Ondanks alles hopen wij u in de toekomst alsnog te mogen helpen.
Met vriendelijke groet,
Team AutoAgent