
Prima
de tandarts is zorgvuldig en kundig. ontvangst super vriendelijk en attent
Prettige praktijk met verstand van zaken waar met even verder wordt gekeken dan elders om een goed resultaat tot stand te brengen. Heel fijn!
heel goede behandeling, van begin tot einde. klasse.
First time used new machine to clean the teeth: no pain at all! The hygienist needed to use the manual tool just on few teeth. What an improvement!
Dear Claudia, Thank you for the nice comment about the last treatment with our new device: Airflow. I am very pleased with it myself. Untill next time at our practice! With kind regards, Sandra Willemstein, dental hygienist
Altijd goed geholpen
Ik wordt er, met mijn tandartsangst goed opgevangen en begeleid. Alles wat er gedaan wordt, wordt besproken tijdens de behandeling. De informatie over de vervolgbehandelingen of evt. complicaties kan beter. Ik kwam voor een controle, terwijl ik dacht voor een verdere behandeling te komen. Toen bleek een verwijzing nodig. Na deze verwijzing bleek er eerst een intake plaats te vinden. Dat was mij niet verteld. Ik heb me nu 2 keer voor niets nerveus gemaakt.
Professioneel en prettig behandeld
Zolang ik klant ben bij Van der Veer Tandartsen (en ik behoor tot de oudste klanten), heb ik altijd goed advies gekregen en waren de behandelingen effectief en efficiënt. Voeg daaraan toe de plezierige en informele sfeer in de praktijk aan het Mahlerplein (en daarvoor elders). Oh ja, ik woon niet in Amsterdam of zelfs maar in de buurt. Ik heb nooit overwogen om een tandarts bij mij in de buurt te zoeken.
Ilse Van de Veer is a very special lady and a professional dentist, I am a 67 years old woman and can honestly say Ilse has totaly releived me of unease and anxiety in the dentist chair, After a very bad experience. I would highly recommended her 100%
Er wordt rekening gehouden met persoonlijke omstandigheden en ervaringen.
Ik ben heel tevreden met het resultaat van mijn gebit want zonder deze was een complete prothese onvermijdelijk geweest. Ik voel me meer op mijn gemak nu mijn tanden er weer verzorgd uitzien, beslist de moeite waard!
Onze dochter Nina en Ivana zijn blij met iedereen ! Jullie zijn goed!!!!
From the moment I came in, every step of what she was going to do was explained. I was able to ask questions and I learned quite a lot. If things became sensitive I could easily ask for a small break by just indicating. I really felt that I was considered and not just another patient at the end of the day because of the extra effort put in to explaining and how carefully it was all done.
Ik mocht voor het eerst kennismaken met de nieuw aangeschafte apparatuur voor mondhygiëne en dat is prima bevallen.
Goed
Bij de mondhygiëniste een duidelijke uitleg, stap voor stap uitgevoerd en een opbouwend commentaar over hetgeen werd aangetroffen. Bij de tandarts ook heldere toelichting op wat er ging gebeuren en ook hier een goede toelichting op wat er geconstateerd werd!
Helaas flink moeten wachten in de wachtkamer, circa 30 minuten vertraging in totaal. De behandeling zelf was goed, nieuwe aanpak mondhygiëniste is zeker een verbetering.
Dag Ronald, Dank voor de prettige terugkoppeling. Namens de praktijk excuus voor de vertraging. Wij gaan ons uiterste best doen om dit volgende keer beter te laten verlopen! Tot de volgende keer weer. Vriendelijke groet, Ilse van de Veer
Uitstekende service!
W. W. W. W. The text gerr
My 8 yo daughter went to dental hygienist for the 1st time and it couldn’t have been more educative and fun! She learned the lesson very well and is making use of the great advises she got there. Definitely very useful and to repeat!
Fijne praktijk, info over nieuwe behandeling mondhygiëne vooraf gestuurd. Altijd goed overleg over de behandeling.
momenteel een prettige receptioniste aan de balie
Conform bovenstaande omschrijving
ik ben een client van ilse van de veer,ivm mijn half jaar tand/controle en ilse doet het zoner meer goed,en ineens beland ik bij sandra willemstein mondhygieniste zonder mij op de hoogte te informeren. sandra had mijn tanden en tussen mijn tandvlees schoon gemaakt en zij had ook schade op mijn binnenwand aan de linkerkant,ik weet niet of zij dat ook gezien had,onder weg naar huis bloed het heel erg. thuis gekomen moest ik watten/schijf op mijn binnen zetten en nog steeds bloed het door. en na 3dagen begint het minder te gaan worden. en ik vind dit heel erg wat er gebeurt. en wat ik raar vind 1 keer ben ik bij sandra,en na de behandeling zegt sandra,jou verstand moet eruit getrokken. ilse van de veer had dit nooit gezegt dat mijn kies eruit moest en 1 keer bij sandra krijgt ik dit te horen.mooi is dat! ik moest meteen een ziekenhuis kiezen waar het dichtbij is. k had geen tijd om erover na te gaan denken,sandra zegt kies maar een dicht bijzijde zikenhuis. en ik ziet het niet zitten,om mijn verstandkies eruit te gaan trekken. dit is mijn mening,en ik wil u mening graag horen, en voor info kun u mij bellen.0683283117 aub ek wagijo
Geachte heer Wagijo, Wat fijn dat we elkaar hebben gesproken over deze vervelende ervaring. Het was prettiger geweest als er direct telefonisch contact was opgenomen. Nogmaals excuses namens de praktijk. We zien elkaar weer bij de volgende controle. Mochten er nog bijzonderheden zijn, kunt u mij altijd bellen. Vriendelijke groet, Ilse van de Veer
Gustav Mahlerplein 116
1082 MA Amsterdam
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.