
Is goed
Ben al 47 jaar bij van de Veer tandartsen. Need i say more??
Fijne ervaring in hoeverre een tandarts fijn kan zijn...;-)
Klantvriendelijk en aardig. Je wordt met een lach ontvangen.
Ik ben erg angstig voor de tandarts En daar houd Ilse heel goed rekening mee Ze stelt mij op mijn gemak
Ik ben zeer tevreden over de kundigheid van de tandartsen en de mondhygiënisten. Tijd voor een praatje en/of duidelijke uitleg van een mogelijke behandeling.
Hoog niveau, betrouwbaar, professioneel. Vriendelijk, snelle afspraak en behandeling.
Charl nam de tijd en heeft me super geholpen! Ik moest meerdere keren mijn afspraak verzetten en ben ieder keer weer opnieuw vriendelijk geholpen. De afspraak wordt per email bevestigt, lekker makkelijk. Top service!
Hier kom je graag naar de tandarts. Hier zie je dat het uitmaakt naar welke tandarts je gaat.
Altijd goede service, vriendelijk en snel
Ilse is zeer vakkundig en loodst je door het hele proces heen met een geruststellende kordaatheid. Iedere handeling wordt kort toegelicht zodat je weet waar je aan toe bent.
Behandelingen zijn altijd uitstekend.
friendly, caring, quick and professional
heb altijd al een trauma gehad bij de tandarts van kleins af aan, maar deze is zo goed!! echt mijn complimenten
Ik kom al 10 jaar naar deze praktijk en heb enkel positieve ervaringen. Altijd vriendelijk, altijd goede service. Mijn zoontje van 9 komt ook met plezier mee en kijkt er zelfs telkens een beetje naar uit omdat hij vaak een beetje mag "helpen" en meekijken als het mijn beurt is. Geweldig hoe ze met de kids omgaan.
tevreden
Ben een angstige patiënt. Keuze verdoven of niet is besproken. Tijdens de procedure werd steeds verteld wat er gedaan werd. Geen enkel moment was het echt onplezierig. Vind een tandarts niet fijn maar als elke behandeling zo is teken ik er voor.
Uitstekend
Kort nadat ik had plaatsgenomen in de wachtkamer kwam de receptioniste me vertellen dat ik helaas een nieuwe afspraak moest maken. Ik was 3 minuten te laat omdat ik de bus had gemist en de tandarts had het nu te druk met een nieuwe patient. Heh? Ik had de dag ervoor gebeld of ik de afspraak kon verzetten omdat ik geen oppas had. Helaas was ik te laat om kosteloos te annuleren dus nam ik mijn dochter mee. Zeer frustrerend als je na een uur reizen met het ov eenmaal in de wachtkamer te horen krijgt dat de tandarts geen tijd heeft. Ondanks de kundigheid van tandarts ga ik door de onvriendelijke service toch op zoek naar een andere praktijk.
Michiel is super kundig en super snel.
Ik ben erg tevreden over deze tandartspraktijk, ook omdat de tandarts en de mondhygiëniste in hetzelfde gebouw zijn. En het zijn erg vriendelijke mensen die er werken.
prima ervaring
Op zich prima praktijk, maar weinig continuïteit, heb elk half jaar een andere, jonge tandarts.
For my last year's treatment a bill was sent to my old address which I did not know about. . When I tried to make an appointment for this year the receptionist told me she would not make an appointment with me since I have an outstanding bill which is with Intermedics now. She was unable to tell me how much and for what. I called another time and another receptionist told me the outstanding bill was 20 euros and she could see it was sent to my old address. We agreed during my next visit I will settle this small outstanding amount. During my visit, I did settle the 20 euros but she also charged me for the new visit and told me I should handle it directly with my insurance. For a clinic with large ex-pat patience, I was surprised that the receptionist was reluctantly speaking English and I found her to be abrupt and not listening, and not willing to find a solution. Rather just instruct me to take care of it myself. This is not the first time I have experienced this form of behavior. I am a patient for 10 years at your clinic.
Echt heel vriendelijk geholpen en duidelijk stappenplan en kostenplaatje. Er wordt echt heel goed geluisterd en meegedacht wat ik ontzettend fijn vindt
Gustav Mahlerplein 116
1082 MA Amsterdam
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.