Zeer klantvriendelijk

Vriendelijke mensen, goede service

Rondom goed

Vriendelijke, competente service. Ik voel me er altijd betrouwbaar geïnformeerd en rij met een veilig gevoel.

Geweldige service en vakkundig

Ik kom al zeker 20 jaar bij dit zeer goede familiebedrijf en wordt altijd met veel vriendelijkheid en respect behandeld. Wat natuurlijk ook van groot belang is de kwaliteit en vakbekwaamheid en dat is hier gegarandeerd, ik ben nog nooit teleurgesteld.

• Prijs/Kwaliteit

Is niet te omschrijven, zo goed.

Of het om een nieuwe auto gaat of een beurt, zeer klantvriendelijk, servicegericht en heel persoonlijk, wat mij betreft 10 sterren.

• Prijs/Kwaliteit

voor de rest ben ik tevreden

de auto had voor 1/3 benzine ,de auto die ik leverde was de tank vol.

Zeer adequaat en behulpzaam

Op elk moment bereikbaar, zeer behulpzaam en heel goed in reparatie en onderhoud. Een omgeving, waarin men zich zeer thuisvoelt.

Geweldig geholpen

De wagen eerder geleverd dan gepland, hierdoor veel minder last van mijn operatie.

Mooie Mazda 6 voor mijn geld

Vriendelijk geholpen en snel een deal gesloten

• Prijs/Kwaliteit

Deskundig en betrokken bedrijf, waar de klant echt koning is.

Klein maar zeer betrokken bedrijf. Prettig en open contact. Deskundige begeleiding, waarbij de klantvriendelijkheid voorop staat. Uitstekende service.

Eerlijk en goed autobedrijf

Zeer fijne ervaring met dhr Zwambag. Goede communicatie, fijne service, vriendelijk, goede prijs/kwaliteit. Heel erg tevreden met onze nieuwe auto.

klantvriendelijk

Fijne garage waar de hele familie al jaren komt. Deskundig en vriendelijk personeel.

• Prijs/Kwaliteit

Fijn bedrijf, betrokken medewerkers.

Wij komen al jaren bij autobedrijf Zwambag. Een fijn familiebedrijf met oprecht betrokken en ervaren medewerkers. We hebben er net onze 4e auto in 20 jaar gekocht en de eerdere auto's in onderhoud gehad. Bij problemen wordt er samen gekeken naar een oplossing. We zijn elke keer weer tevreden. Kortom een bedrijf met goede service en hoge klantvriendelijkheid. Zeker aan te bevelen.

• Prijs/Kwaliteit

Een prima autobedrijf, niets op aan te merken

Of het nu gaat om onderhoud of het kopen van een auto, alles is prima geregeld en volgens afspraak. Een fijn autobedrijf dat meedenkt met de klant en ervoor zorgt dat de klant ook blijft

Prettige manier van behandeling

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijk geholpen bij onze aankoop

CX5 gekocht, fijn onderhandeld met eigenaar en samen tot mooie deal gekomen. Zeker weten een aanbeveling.

• Prijs/Kwaliteit

Ik waardeer het meedenken en de persoonlijke benadering, we zijn al ruim 30 jaar klant

Er wordt tijd genomen om dingen uit te leggen en advies te geven. Als auto-leek vertrouw ik daarop. Over prijs kwaliteit verhouding kan ik geen oordeel geven, ben ik niet deskundig genoeg in. Het gaar dus echt om vertrouwen.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Zwambag for life

Ik ben vaste klant bij Zwambag sinds 2002. Ik heb bij Zwambag alleen maar positieve ervaringen gehad. Als ik er toch een onderdeel uit moet pikken is het de klantvriendelijkheid en service.

Fijne service

Altijd alles goed geregeld en prettige persoonlijke behandeling.

• Prijs/Kwaliteit

Zeer prettig en betrouwbaar contact

Het contact verliep prettig; we kwamen snel tot overeenstemming. Goed gevoel!

• Prijs/Kwaliteit

Heel prettig, rustig en deskundig contact en advies.

Een auto kopen vond/vind ik een spannende en dure aangelegenheid, maar op advies van mijn zwager, die niet in de buurt woont, ben ik naar autobedrijf Zwambag gegaan en dat is een goede keus geweest. Vanaf binnenstappen voelde ik dat het goed was in dit familiebedrijf. Ik werd heel vriendelijk te woord gestaan, er werd rustig de tijd genomen, ook al was het druk. Edward gaf een eerlijk en deskundig advies, hij dacht met mij mee en kwam met een goed aanbod. Er werd me niets opgedrongen. Er werd geduldig gereageerd op mijn vragen. Dit alles, en natuurlijk ook de mooie auto die ze hadden staan, maakte dat ik ervoor gekozen heb om mijn "nieuwe" auto bij Zwambag te kopen. Uiteraard hoop ik niet te vaak met de auto naar de garage te moeten, maar wanneer het nodig is ben ik blij naar deze garage te kunnen.

• Prijs/Kwaliteit

Echt een aanrader! Je wordt professioneel geholpen door zeer vriendelijk personeel. Mijn oude auto kon niet meer gemaakt worden en ze waren erg meedenkend tot een oplossing. Fijn bedrijf!

• Prijs/Kwaliteit

Al onze wensen zijn vervuld.

Onze wensen waren: hetzelfde type auto als we nu hadden, maar dan 2 t/m 5 jaar oud. Een trekhaak en een fietsendrager. Aan al deze punten is voldaan en de prijs viel ons mee. Dus wat wil je nog meer? Perfect! Ook in de jaren hiervoor is onze auto met grote deskundigheid gerepareerd en onderhouden. Kortom een TOP garage!

• Prijs/Kwaliteit

Erg fijn om bij Zwambag een auto aan te schaffen!

Misschien is het aanschaffen van een auto hier niet goedkoper dan een auto op Marktplaats.nl, maar je hebt wel garantie voor goede persoonlijke service en transparantie. Met een gerust gevoel rijd ik nu heerlijk in een Mazda 2!

fantastische service,

Zeer prettig geholpen, geen verkooppraatjes, behulpzame mensen in een prettige omgeving.

Friendly and excellent service

The Service was excellent and helped me on every step towards my dream car.

• Would you recommend us? Yes
  • Expertise