Top familie bedrijf waar je thuiskomt

Altijd een luisterend oor en een probleem is geen probleem bij autobedrijf Zwambag.

Fijne deskundige behulpzame garage

Al vele jaren klant.Net de 4e auto daar gekocht. Een goede deskundige betrouwbare garage.

• Prijs/Kwaliteit

Tweedehands auto gekocht, vriendelijk en betrouwbaar. Aanrader.

Tweedehands auto gekocht, vriendelijk en betrouwbaar. Aanrader.

Vakkundige hulp op maat

Goede sfeer in het bedrijf. Geen onnodige poeha. Er wordt alle tijd genomen om de auto te vinden die bij je past.

• Prijs/Kwaliteit

klein familiebedrijf met uitstekende sevice.

Is inmiddels mijn 3de mazda en zeer tevreden recent mazda cx3 gekocht. ik heb 1 minpuntje er zit aardig wat steenslag op de motorkap kan natuurlijk voorkomen het is geen nieuwe. Vandaag bij Edward op de koffie geweest had nog wat vragen en opmerkingen, hij heeft rustig alles uitgelegd, helder en duidelijk heeft de tijd genomen. Afspraak gemaakt voor behandeling steenslag en velgen.

• Prijs/Kwaliteit

Heel vriendelijk voelt goed niet opdringerig

Vriendelijke mensen eerlijk en gastvrij Moeders had zelfs iets lekkers gehaald omdat we van ver kwamen echt top

• Prijs/Kwaliteit

De verkoper was heel netjes en beleefd, de service was uitstekend.

• Prijs/Kwaliteit

Zeer vriendelijke en hele klantgerichte service

Een zeer goed familiebedrijf dat meedenkt met de klant. Veiligheid voorop en meedenkend mbt tot wat echt moet en wat eventueel later kan. TOP

Na 45 jaar nog steeds klant

Top ervaring!

Zwambag houdt zich aan de afspraken, is punctueel en erg klantvriendelijk. Zeer vriendelijke verkoper en wist alles te vertellen wat ik moest weten. Hartelijk dank voor de fijne service!

• Prijs/Kwaliteit

Zeer klantvriendelijk en goede service

• Prijs/Kwaliteit

Al 50 jaar klant, vandaag nieuwe auto opgehaald! Fantastisch geholpen, in de 50 jaar altijd prima geholpen, geen enkele klacht, dit is een bedrijf dat ik iedereen aanbeveel, mijn zoon en zus ook klant bij Zwambag

• Prijs/Kwaliteit

10 jaar klant is 10 jaar tevredenheid!

Lieve,betrokken mensen. Klaar om mee te denken,ook als de beslissing soms lastig is! Kortom,deskundige en vriendelijke medewerkers,waar je altijd terecht kunt. Wij hopen nog lang van jullie uitstekende service gebruik te mogen maken!

Een degelijk familiebedrijf

Prettige sfeer, met respect, komt afspraken na

Behulpzaam en eerlijk

Kia sportage gekocht. Eerlijk advies. Niet opdringerig en week voor aflevertijd geleverd. Heel blij met auto en service. Bovag garantie . Top

Vriendelijk en kundig!

Zeer vriendelijk en kundig bedrijf. Goede service en klantvriendelijkheid.

• Prijs/Kwaliteit

Super geholpen, met veel aandacht en tijd

Overzichtelijke hoeveelheid, mooie auto’s. Veelal Mazda. Persoonlijke aandacht. Direct wat proefritten mogen maken. Duidelijke communicatie en geen onprettige verrassingen. Echt een aanrader!

Bijzonder prettige ervaring.Uitstekende service

Al vanaf 2002 een tevreden klant

I'll be back

• Prijs/Kwaliteit

Zoals altijd fijne, persoonlijke service

Wij zijn al jaren klant bij Zwambag en dit is de vierde nieuwe Mazda die we hier hebben gekocht. Alles weer top geregeld voor vele jaren rijplezier.

Geweldig zoals altijd

Autobedrijf Zwambag is een familie bedrijf waar je altijd vriendelijk ontvangen en behandeld wordt. Ik kom er al vele jaren en heb, na in het verleden twee nieuwe autos’s , recent een occasion gekocht. Zoals altijd dezelfde vriendelijke aandacht en behandeling en uitstekende kwaliteit. Ik woon niet meer zo dicht bij als in het verleden maar zal zeker de auto in onderhoud houden bij Zwambag, vertrouwd en zeker van uitstekende service.

Dank je wel

Best regards from BORA family and thank you for flowers :) it is very kind of you. I can be a reference for your potential Turkish customers.

Prettig en adequaat

Goede klantgerichte service.

Prettig en persoonlijk

Klantgericht en goede service

Gewoon goed geregeld

Al jarenlang prettige samenwerking en omgang. Als er wat is staan ze voor je klaar en ze denken mee in alle facetten. Gewoon top geregeld alles !

Spoorlaan 20

3721 PB Bilthoven