Zeer goed!

1/ Je krijgt bij het autobedrijf Zwambag zeer deskundig advies. 2/Wordt er erg vriendelijk en goed geholpen. 3/ Ik heb er een auto gekocht, en ben er zeer tevreden over. 4/Het autobedrijf Zwambag heeft op mij een positieve en betrouwbare indruk gemaakt

• Prijs/Kwaliteit

Uitstekende service, duidelijke en vriendelijke communicatie en uitleg. Er worden goede afspraken gemaakt en nagekomen. Men is zeer behulpzaam en staat altijd voor je klaar.

• Prijs/Kwaliteit

Niet opdringerig. Eerlijke antwoorden op vragen. Komt alle afspraken na.

• Prijs/Kwaliteit

Goed geholpen en super service

• Prijs/Kwaliteit

Meer dan 35 jaar ervaring bij dit bedrijf.

Goede persoonlijke benadering door gehele personeel. Heel goede service en onderhoud.

behulpzaam

correct, vriendelijk, klantgericht

Deskundig, gastvrij, klein familiebedrijf

Mijn ervaring met Autobedrijf Zwambag is héél positief. Ik was niet bekend met hen, maar via autotrack.nl zag ik de Mazda 2 staan waarin ik interesse had. Om 12.00 uur gebeld en vervolgens kon ik om 14.30 uur al terecht voor een proefrit. Ik werd uitgebreid en deskundig te woord gestaan en ben inmiddels de trotse en blije eigenaresse van deze Mazda. 10en geef ik nooit, maar een 9 is het mij zeer zeker waard. Dank je wel nogmaals Edward!

• Prijs/Kwaliteit

Prima geholpen heeft verstand van zijn bedrijf

Duidelijke uitleg had antwoord op alle vragen

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Hartelijke, fijne, goede service.

Grandioos, bijzonder, maar ook weer heel gewoon, fijn bedrijf.

• Prijs/Kwaliteit

Heel fijne, persoonlijke service.

Heel fijne, persoonlijke service bij koop tweedehands auto en afsluiten verzekering. Snelle levering.

Top Garage

Een zeer prettige ervaring. Persoonlijke aandacht en meedenken met de klant, dat voelde erg prettig. Goed advies en uitleg over de auto. Bedankt Zwambag team, TOP.

• Prijs/Kwaliteit

Zorgvuldige en persoonlijke behandeling.

Afspraken zijn makkelijk te maken en worden altijd nagekomen. Verkopen probleemloze auto's.

• Prijs/Kwaliteit

Zwambag geeft mij een vetrouwd gevoel

Het is de eerste keer dat ik met Zwambag zaken doe maar het voelt vertrouwd. Het voelt als thuiskomen. Ik vind zo'n “kleine” garage fijn. Het is overzichtelijk en je voelt je een mens en geen nummer. Edward neemt de tijd voor je. Hij is gepassioneerd, denkt mee en geeft vertrouwen. De auto ziet er ook zeer verzorgd uit. De puntjes worden op de i gezet en er wordt fijn meegedacht. De prijs is ook netjes. Ik kom hier zeker terug en maak graag de reis van Zwolle naar Bilthoven. Hopelijk zet deze ervaring zich voort maar daar heb ik alle vertrouwen in.

• Prijs/Kwaliteit

Zwembad geeft mij een een vertrouwd ge gevoel

Het is de eerste keer dat ik met Zwambag zaken doe maar het voelt vertrouwd. Het voelt als thuiskomen. Ik vind zo “kleine” garage fijn. Het is overzichtelijk en je voelt je een mens en geen nummer. Edward neemt de tijd voor je. Hij is gepassioneerd, denkt mee en geeft vertrouwen. De auto ziet er ook zeer verzorgd uit. De puntjes worden op de i gezet en er wordt fijn meegedacht. De prijs is ook netjes. Ik kom hier zeker terug en maak graag de reis van Zwolle naar Bilthoven. Hopelijk zet deze ervaring zich voort maar daar heb ik alle vertrouwen in.

Een prima familiebedrijf!

Ik laat al jaren bij dit bedrijf mijn auto keuren en ook een volgende auto komt hier vanzelfsprekend vandaan. Prima service en vriendelijke behandeling. Ik ga er met plezier naar toe!

Vriendelijk en kundig

Je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan, er wordt meegedacht en zijn professioneel en komen gemaakte afspraken altijd na Kortom een prettige garage.

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijk personeel, goede service!

Goede service en snel geholpen. Vriendelijke en persoonlijke benadering!

• Prijs/Kwaliteit

Bij deze garage is de klant nog koning .

Super fijn geholpen met onze aankoop. Tevens goede onafhankelijke adviezen gekregen. Ik zal deze garage zeker aanbevelen. Ik heb er een goed gevoel aan overgehouden. Bedankt.

Goede prijs verhouding

Goed geholpen, goede (inruil)prijs en vriendelijke mensen.

Vriendelijke en goede service

• Prijs/Kwaliteit

Mijn ervaring in 1 woord is gewoon SUPER!

Via de site van de BOVAG zag ik een prachtige Honda SilverWing staan bij Autobedrijf Zwambag. Na een telefoontje kon ik langs komen om te kijken. Bij binnenkomst kreeg ik een warm welkom en na een korte proefrit was het voor mij duidelijk. Dit wordt hem en ondanks dat hij via een autodealer werd verkocht werd ik met alle egards behandeld en gaf Autobedrijf Zwambag mij een goed gevoel. Vandaag heb ik mijn motor opgehaald en genoten van de rit terug naar huis. Ik wil Edward hierbij nogmaals bedanken voor het warme ontvangst en het prettige gevoel wat ik hier kreeg over mijn aanschaf. Mocht ik ooit besluiten om een auto te kopen dan zou mijn zoektocht zeker beginnen bij Autobedrijf Zwambag. Mvg Erik Hoorn [NH]

Klantgericht en behulpzaam

Autobedrijf Zwambag werkt klantgericht. No nonsense advies en behulpzaam. De occasion die ik heb gekocht is netjes afgeleverd en rijdt top!

• Prijs/Kwaliteit

Een zeer goede behandeling van een vaste klant.

De heer Zwambag tipte mij als vaste klant over een occasion, die hem echt iets voor mij leek. Het hele proces van aanbeveling tot aanschaf en inruil van mijn huidige auto verliep uitermate klantvriendelijk.

Vriendelijk ontvangen

Ze staan altijd voor mij klaar. Ze zijn erg gastvrij.

Spoorlaan 20

3721 PB Bilthoven