Geweldige service

Een auto gekocht bij Zwambag. Goede persoonlijke service en professionele garage.

Heel tevreden!

Ik ben bij autobedrijf Zwambag heel prettig geholpen door Edward Zwambag. Er werd echt de tijd voor mij genomen. Ook aan de telefoon is men heel vriendelijk, en via de mail volgt direct een reactie en werden al mijn vragen beantwoord. Alle gemaakte afspraken en beloften werden nagekomen. Over het geheel heeft Autobedrijf Zwambag een heel professionele en betrouwbare indruk op mij achter gelaten. Het bosje bloemen dat we kregen toen we onze nieuwe occasion ophaalden maakte het helemaal af!

• Prijs/Kwaliteit

Prettige haast familiair service.

• Prijs/Kwaliteit

Klant vriendelijk,en komen de afspraak na zeer goed service .

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Professionele hulp in het maken van de juiste keuze.

De verkoper was goed bereikbaar, en stond open voor onze wensen. Fijn dat de auto zo mooi schoon en in goede staat is afgeleverd! Erg attent ook van het bloemetje!

De service is echt top

Ze luisteren goed naar je wensen, denken met je mee en geven deskundig advies en goede service. Ook zijn ze heel vriendelijk. Mvg Een nieuwe blije klant

Al 45 jaar onze garage

We kopen al jaren mazda"s bij zwambagn Vandaag een nieuwe 6 opgehaald. Dit is onze 24e auto.

• Prijs/Kwaliteit

Mijn ervaring bij de firma Zwambag is heel goed

Al heel lang is onze familie bij de Firma Zwambag. Ik ben uiterst tevreden.......een heel vertrouwd adres.......dat is voor mij toch wel heel belangrijk.

• Prijs/Kwaliteit

Mijn dochter maakte een proefrit met een CX-3, maar ik ging er mee vandoor.

De aankoop van deze auto heb ik ervaren als een feestje. De manier waarop de heer Zwambag de tijd nam om al mijn vragen te beantwoorden, heb ik zeer gewaardeerd. De prijs/kwaliteit verhouding van deze auto was goed. Ik kan deze Mazda dealer ten zeerste aanbevelen.

Klant vriendelijk, duidelijk

Ben al meer dan 40 jaar klant, Mazda bevalt mij prima, service is prima

Warm bad en familiair

Heeft u een moment. Decennia lang mijn numero uno. Dus een 10 met griffel, en zoals je Japanners zeggen, 見事に

Spoorlaan 20

3721 PB Bilthoven