Was heel goed

Ja was heel goed om deze cursus te volgen.

Ik heb alle beginselen kunnen oefenen

Goede en duidelijke uitleg +begeleiding

Goet

Goet

Ik vind dat het alles heel goed word uiegt Alles gewoon goed

Heel goed geinfomeerd

Ik heb meer als 8 jaar ervaring met heftruck rijden maar als nog heb ik wel wat handige tips geleerd.

Goede uitleg

Duidelijke en heldere uitleg

Vond het een leuke ervaring

Heb er weer nieuwe dingen bij geleerd wat 5 jaar geleden toch anders was

Zeer zinvol. Voor bedrijf en thuis.

Fijne persoonlijke training. Gelukkig een kleine groep van vijf mensen.

Alles is duidelijk uitgelegd

Prettig

Prettig en duidelijke cursus en leraar

Training zonder flauwekul

Training wordt gegeven met tempo Storingen daarin wordt niet geaccepteerd

Ervaren instructeur

Als goed

Prima verzorgd

Goeie dag, prima herhaling. Alles was/is aanwezig

Duidelijk en goed gegeven

Cursus is duidelijk uitgelegd en geven en indien nodig wordt er goed de tijd gegeven om het te begrijpen.

Aardige trainer.

Een cursus met veel handige tips

Leerzaam

Het was erg leerzaam, goed uitgelegd.

Veel praktijk, daar heb je wat aan!

Leerzaam bijgeschoold!

Handig en nuttige cursus

Veel geleerd en handig voor in de praktijk

Gewoon goed

Enthousiaste instructeur, met goede en duidelijke instructies, goede feedback na de oefeningen

Prima Cursus

Fijn om een keertje op een heftruck te zitten voordat ik aan de slag ga.

Fijne docent veel geleerd

Het een gezellige leerzame dag met een prettige docent

Had geen ervaring, met duidelijke instructies makkelijk geslaagd.

Drukke dag maar bijna 3 keer geslaagd. Door de duidelijke instructie.

De cursus was helder en duidelijk. De les die gegeven werd door de instructeur was duidelijk en goed.

betrouwbaar en professioneel

duidelijke communicatie goede planning tijdig op de hoogte stellen zorgvuldige in het doorgeven na andere instanties (cbr) ik hoop vaker bij hun mijn nascholing te mogen doen.

Eendrachtsweg 4

4131 NS Vianen

+31 85 782 0688

Over BACE Academy

BACE Academy is, met meer dan 120 opleidingen en trainingen, één van de grootste onafhankelijke opleidingsinstituten met name binnen de transport en logistieke sector. Per jaar volgen meer dan 6000 cursisten één of meerdere modules, variërend van vmbo tot hbo+ niveau. Uw behoefte is ons uitgangspunt. Door jarenlange ervaring in het snel kunnen opstarten van (maatwerk)trajecten zijn wij zeer flexibel op dit gebied. Wij staan bekend als een betrouwbare opleidingspartner met oog voor persoonlijke aandacht. De opleidingen en trainingen worden bij ons, of natuurlijk in-company, verzorgd met begeleiding van docenten die over veel praktijkervaring beschikken. Door onze grote docentenpool kunnen wij op ieder gewenst moment en tijdstip een training opstarten. Bij BACE Academy bieden we onder andere de volgende opleidingen/trainingen aan: Veiligheidstrainingen, zoals heftruck/reachtruck rijden Chauffeursopleidingen, zoals alle Code 95 onderdelen, ADR en het ondernemersdiploma voor goederenvervoer, VCA opleidingen in de variant VOL en VCU, Arbotrainingen zoals BHV.