Prima cursus

Prima cursus duidelijk omschreven en goede uitleg

Goede praktische herhalingstraining

Miro is een goede verteller, combinatie van theorie en praktijkvoorbeelden zijn goed! Iedereen zou deze training moeten volgen die in een logistieke omgeving werkt!

Duidelijk en snel

Docent legt duidelijk en in een goed tempo uit.

Ik heb erg veel geleerd bij Cor,en vond dat hij het duidelijk heeft uitgelegd.

Goed geregeld

Duidelijke uitleg leuke ervaring

Top mensen

Eerlijk en oprecht

Duidelijke en goede cursus

Fijne en duidelijke uitleg

Geslaagd

Goeie instructies kort maar krachtig!

Duidelijk en praktijk gericht

Prima cursus

Netjes

Netjes

Leuk en ik mocht veel dingen doen

Heel duidelijk en interessant

Ik vond het een interessante les

Goede les veel geleerd

Was een duidelijke les met veel uitleg

Leuke en goede hoogwerker cursus gehad!

Goede uitleg neemt de tijd.

Het was een goede ervaring

Goede duidelijke uitleg met betrekking ook met gevaar

Goede uitleg, Voorbeelden met betrekking van gevaar En rustig en duidelijk uitgelegd

Duidelijk en interessant

Cursus werd duidelijk uitgelegd en belangrijke punten duidelijk besproken

Goede leer fijne vent

Beste die ik in 30 jaar gehad heb

Leuke duidelijke uitleg met veel enthousiasme gebracht

Makkelijk en duidelijk

De les was makkelijk te volgen de theorie werd gecombineerd met humor waardoor het interessant bleef

Helder en duidelijk

Duidelijke lesstof helder en duidelijk uitgelegd

Krijgt goede uitleg en instructies

Heldere praktijkgerichte uitleg door docent Willem Sanders

Zie boven

Een onvergetelijke ervaring!!

Heel erg blij met het behaalde resultaat dankzij de vakkundige en professionele begeleiding van de docent.De sfeer tijdens de training was ook fantastisch!!

Was een prima dag en goede uitleg

Eendrachtsweg 4

4131 NS Vianen

+31 85 782 0688

Over BACE Academy

BACE Academy is, met meer dan 120 opleidingen en trainingen, één van de grootste onafhankelijke opleidingsinstituten met name binnen de transport en logistieke sector. Per jaar volgen meer dan 6000 cursisten één of meerdere modules, variërend van vmbo tot hbo+ niveau. Uw behoefte is ons uitgangspunt. Door jarenlange ervaring in het snel kunnen opstarten van (maatwerk)trajecten zijn wij zeer flexibel op dit gebied. Wij staan bekend als een betrouwbare opleidingspartner met oog voor persoonlijke aandacht. De opleidingen en trainingen worden bij ons, of natuurlijk in-company, verzorgd met begeleiding van docenten die over veel praktijkervaring beschikken. Door onze grote docentenpool kunnen wij op ieder gewenst moment en tijdstip een training opstarten. Bij BACE Academy bieden we onder andere de volgende opleidingen/trainingen aan: Veiligheidstrainingen, zoals heftruck/reachtruck rijden Chauffeursopleidingen, zoals alle Code 95 onderdelen, ADR en het ondernemersdiploma voor goederenvervoer, VCA opleidingen in de variant VOL en VCU, Arbotrainingen zoals BHV.