waardevol

Hele cursus goed verlopen. Docente was duidelijk en volledig. Fijne dag gehad. Examen was zoals een examen hoort te zijn.

Erg goed

Duidelijke uitleg en enthousiaste docent.

Duidelijke les, makkelijk te begrijpen.

Alles werd goed en duidelijk uitgelegd. Veel praktijkvoorbeelden wat het makkelijk maakte om te begrijpen.

Duidelijk

Goede les.

Het was een goede en duidelijke cursus

Het was een goede en duidelijke cursus en een leuke en positieve docent!

Ik vindt helenaal goed. Ik ben tevr3den en docent lefgt alles duidelijk uit. Ik heb alles begrepen

Zeer leerzaam en ook zeker een leuke docent. Hier en daar een grap tussen door maakt het dat de dag zeer snel voorbij gaat.

Zeer fijne docent Miro! Geeft enthousiast les en zeer goede aanwijzingen tijdens de praktijkles.

Experience was excellent

Excellent

Goed het was beter dan me ijgen les

Met de ruimte vond ik het beter en hoe het werd uit gelegd ik vond het super leuk

Beste les ooit

Ik vond het heel leuk en chill goeie uitleg ik voelde me convertabel

Was super

Geef de docent die les gaf sws een 10!!

Was goed

Tijdens het oefenen voor de theorie examen had hij allen goed uitgelegt daar door snapte ik 9/10 en heb de examen gehaalt

Prima les/uitleg van enthousiaste docent

Fijne lesdag gehad met goede uitleg van fijne docent.

Super geregeld. Fijne instructeur.

prettig

Eerst wat theorie, over de ARBO regels, daarna wat over de heftruck. na de theorie nog praktijk, laten zien dat je het heftruck rijden beheerst.

Was zeer geslaagd

Goed en duidelijke les gehad van de docent enige jammere is dat de praktijk ruimte erg klein is maar dat is voor de cursus niet erg heb mn rondjes kunnen rijden dus ben erg tevreden ben er over 5 jaar weer voorvde volgemde verlengen

100procent goed gegaan

Alles was duidelijk voorgelegd

Goede en duidelijke training

Fijne docent om naar te luisteren met goede uitleg en voorbeelden. Lokatie is goed, ik mis alleen wat zaken als vluchtroutes, rookmelders en blusaperatuur.

Ik heb een fantastisch ervaring gehad.

De les was goed. En ik heb genoeg les gehad bedankt! Maar 100% is onmogelijk. De huis van praktijk moet vernieuwen.

Leuke leraar die het allemaal goed kon uitleggen

Matig. Beetje warrige uitleg

Weinig afwisselend

Positief, erg leerzaam.

Dinsdag 12 april veel geleerd. Over brand en hulpverlening.

Uitgebreide informatie en goede omschrijvingen

Heb zeer veel geleerd van deze dag

Prima cursus.

Op een leuke manier gebracht, maar toch zeer leerzaam

Eendrachtsweg 4

4131 NS Vianen

+31 85 782 0688

Over BACE Academy

BACE Academy is, met meer dan 120 opleidingen en trainingen, één van de grootste onafhankelijke opleidingsinstituten met name binnen de transport en logistieke sector. Per jaar volgen meer dan 6000 cursisten één of meerdere modules, variërend van vmbo tot hbo+ niveau. Uw behoefte is ons uitgangspunt. Door jarenlange ervaring in het snel kunnen opstarten van (maatwerk)trajecten zijn wij zeer flexibel op dit gebied. Wij staan bekend als een betrouwbare opleidingspartner met oog voor persoonlijke aandacht. De opleidingen en trainingen worden bij ons, of natuurlijk in-company, verzorgd met begeleiding van docenten die over veel praktijkervaring beschikken. Door onze grote docentenpool kunnen wij op ieder gewenst moment en tijdstip een training opstarten. Bij BACE Academy bieden we onder andere de volgende opleidingen/trainingen aan: Veiligheidstrainingen, zoals heftruck/reachtruck rijden Chauffeursopleidingen, zoals alle Code 95 onderdelen, ADR en het ondernemersdiploma voor goederenvervoer, VCA opleidingen in de variant VOL en VCU, Arbotrainingen zoals BHV.