Een realistische en hands-on insteek

Ik heb Bureau Hoofdstuk geselecteerd omdat ze en praktische insteek hebben. Doen wat nodig is om verder te komen in een sollicitatietraject met als einddoel een baan. Met een aantal sessies was ik op de rit om zelfstandig aan de slag te gaan. Daarna moet je het vooral zelf doen. Tussentijds konden we bijsturen op basis van de bevindingen gedurende het proces. Met als resultaat het einddoel van die baan behaald.

Erg professioneel en persoonlijk

Ik heb het traject samen met Jolanda als erg positief ervaren en raad dit ook zeker aan voor mensen die moeite hebben met de juiste/volgende stap vinden in hun carrière. Veel persoonlijke aandacht en professioneel te werk. Bedankt!

Heel fijn

Fijne snelle communicatie met een heldere uitleg.

• Betrokkenheid

Een waardevol duwtje in de goede richting

Mijn gesprekken met Jolanda zijn te beschrijven als open, informeel, inhoudelijk, stapsgewijs en gebruik makend van haar netwerkt en kennis van de regio. Ze heeft me op weg geholpen mijn CV opnieuw vorm te geven en heeft een belangrijke rol gespeeld in de introductie bij verschillende bedrijven waar ik mijzelf heb kunnen introduceren. Dit heeft mij geholpen in mijn persoonlijke proces.

Positief en leerzaam

Een aantal leerzame afspraken en weken achter de rug met behulp van Jolanda. Op een hele praktische manier zijn we tot een mooi eindproduct gekomen waarmee ik geholpen ben!

• Betrokkenheid

Kundige en realistische begeleiding.

Jolanda’s begeleiding past zich aan, aan de behoeften en wensen van de client. Je krijgt een goed en realistisch beeld van de actuele arbeidsmarkt en hoe jouw wensen, ambities en behoeften hierin een plek kunnen vinden of juist niet kunnen vinden. Na het volgen van een jobcoachings-traject ga je met de juiste bagage en vol vertrouwen je nieuwe toekomst tegemoet.

Mooie ervaring rijker

Jolanda heeft mij ontzettend goed op weg geholpen. Ze is betrokken en deskundig. Veel mooie ideeen opgedaan. Zeer professioneel bureau.

Goed geadviseerd

Snelle reactie op mijn vraag. Goed en pragmatisch geadviseerd. Dit kon ik direct toepassen in de praktijk met een positieve insteek.

• Betrokkenheid

Deskundig advies en goede gesprekspartner.

Als prettig ervaren, Jolanda is een goede gesprekspartner, is deskundig, heeft verstand van zaken en weet wat er speelt.

Betrokken en praktische aanpak waarbij mijn behoefte centraal stond.

Jolanda werkt vanuit oprechte interesse en heeft mijn persoonlijke behoeften centraal gesteld. Een heel praktische aanpak waarbij ik werd uitgedaagd om mijn kwaliteiten concreet te maken en dit te vertalen naar CV en brief. Resultaat: een mooie nieuwe job!

Hele goede samenwerking en ter plekke afstemming en maatwerk

Vooral de samenwerking en het maatwerk heb ik als heel prettig ervaren. Jolanda en Ellen weten snel te schakelen en een goed programma neer te zetten. Wanneer een groep erom vraagt wordt ruimte in het programma gecreeerd om aandacht te besteden aan dat wat leeft.

Havinghastraat 32 unit 1.3

1817 DA ALKMAAR

072 220 92 64

Over Coachscore.nl

Coachscore is de reviewtool speciaal voor coaches. Groei als coach met echte reviews. Help meer mensen. Meer weten over hoe de reviews worden verzameld en worden gecontroleerd op echtheid? Ga dan naar onze website en klik onderin de footer op: “hoe worden reviews gecontroleerd op echtheid?”