Mooie vloer en top service !

Mooie kwaliteitsvloer gemaakt door de mannen van Dormi. Motto: afspraak is afspraak ! Topservice en dito afstemming. Weer een tevreden klant.

Top bedrijf!

Ze doen wat ze beloven.

Heel bij met de prachtige vloer..

Fijn bedrijf goede communicatie..

De vloer is erg netjes gelegd, Medewerkers van Dormi zijn vriendelijk en werken heel secuur. We werden steeds ook goed geïnformeerd wat ze gingen doen. We zijn zo blij met de troffelvloer het is een aanrader. Het is wel duidelijk dat ze veel kennis in huis hebben en prettig dat het een klein bedrijf is en daardoor heel persoonlijk! Dankjewel

Aanrader

Als je ooit op zoek bent naar een vloer die niet alleen je huis, maar ook je leven naar een hoger niveau tilt, zoek dan niet verder. Hier maken ze niet zomaar vloeren; ze creëren kunstwerken voor je voeten! Dormi Designvloeren levert niet alleen kwaliteit, deze vloeren zijn zo goed dat je bijna zou vergeten dat ze bedoeld zijn om op te lopen en niet om naar te staren. Het is duidelijk dat Dormi Designvloeren de lat hoog legt, en ik ben blij te kunnen zeggen dat ze er moeiteloos overheen springen. Als je een vloer wil waar iedereen jaloers op wordt, dan zit je bij Dormi goed. Aanrader!

Heel plezierig en vakwerk

Goed werk, plezierig in advies en werk. Werken met veel passie.

Fantastische en stevige vloer door vakmensen.

Afgelopen augustus onze vloer in ons appartement laten leggen door Dormi. De vloer is precies zo geworden als ons monster tegeltje. We hebben gekozen voor de robuuste mortelvloer met steentjes in kleuren m.n. groen 15%. In de woonkamer was een deel met teveel glans. De vloer is opnieuw geschuurd en gelakt. Dit kost enkele dagen extra. Ze wilden voor kwaliteit gaan en daar houden wij van. We hebben nu een mooie, strakke en matte mortelvloer. We zijn er blij mee.

Meedenkend in oplossingen.

We wilden in eerste instantie alleen wat informatie inwinnen over een gietvloer en kwamen al pratend uit op een troffelvloer omdat deze zeer slijtvast is. Ook was het mogelijk om op verschillende kleurstellingen uit te komen.

Snelle communicatie en flexibel

Snelle communicatie en flexibel

Professionele service die aan onze verwachtingen voldoet

De ontvangst bij Dormi is altijd hartelijk. Geert en Bram denken mee met je wensen en helpen de juiste keuze maken. Onze gietvloer ziet er prachtig uit. Alles op tijd en netjes afgewerkt.

Super tevreden.

Dormi werkt volgens afspraak en leverd zeer net werk. We zijn heel tevreden over de kwaliteit en afwerking van de vloer. Heel blij mee en laten het vol trots aan andere mensen zien.

Klantgericht kwaliteitsproduct

Prima geholpen en alle tijd gehad om productkeuze te maken. Vriendelijk, persoonlijk en vooral vakmensen. Ook toen mijn planning door toedoen van mijzelf mis ging waren ze erg meedenkend. Dank Bram en consorten!

Top service en prachtige vloer

Wij zijn echt heel blij met onze troffelvloer. Van Dormi kregen we goede uitleg over de mogelijkheden (vrijwel oneindig) en een prettige persoonlijke benadering van Bram en Geert. We kregen voorbeeldtegels mee ter beoordeling en zijn later ook op locatie gaan kijken naar een soortgelijke vloer op een grotere oppervlakte. Alle afspraken over het leggen zijn nagekomen en de vloer is helemaal naar onze wens. Topvloer!

Grote klasse, vriendelijk, secuur!, flexibel

Door bekende geattendeerd op Dormi. Ze maken het meer dan waar. Voor alle gietvloeren is er maar één dat is Dormi!

Goeie communicatie en mooie vloer afgeleverd

We zijn erg blij met de gemaakte lavasteen gietvloer voor onze nieuwe hal, toilet en keuken. Fijne communicatie met de heren van Dormi, in het advies vooraf en ook tijdens het werk.

Goed geholpen.

Wij kozen aanvankelijk voor een gladde egale gietvloer in een lichte tint voor de keuken. Het was prachtig, maar helaas viel het gebruik in de praktijk vreselijk tegen. We bleven poetsen. Dormi heeft toen met ons meegedacht, en het zeer schappelijk opgelost door het aanbrengen van een troffelvloer in een gemeleerde structuur er overheen. Keurig werk geleverd en nu dik tevreden!

Heel erg tevreden over proces en eindresultaat

Heel erg tevreden over proces en eindresultaat

Duidelijke uitleg bij opnemen en alles uitgevoerd volgens de duidelijke offerte en op de afgesproken tijden.

Keurig geregeld volgens afspraak.

Prima.

Deskundige mensen die een prachtige vloer hebben afgeleverd. Zijn zeer deskundig in hun adviezen.

nette, vakkundige vloer

We zijn heel tevreden. Mooi resultaat en gemakkelijk schoon te houden. Dormi komt de afspraken goed na met een snelle levertijd.

Fantastische vloer met top service

Dormi heeft op onze camping een nieuwe vloer gemaakt in 1 van onze sanitair gebouwen. Na jaren gebruikt zag de oude vloer er niet meer uit en heeft Dormi een passende nieuwe vloer aangebracht. We zijn erg blij met de kwaliteit en het resultaat! Echte vakmannen en een top service.

Prachtige mortelvloer, heel blij mee!

We zijn fijn geholpen in de showroom, kregen snel de offerte via mail. Op afgesproken datum zijn ze de vloer komen maken en hij is prachtig geworden. Zeker een aanrader!!

Meedenkend, goed geprijsd en kennis van zaken

Inmiddels 2 vloeren bij Dormi afgenomen (afwerkvloer schuur en een huiskamervloer) en ik ben zeer tevreden over de kwaliteit, voorlichting en het algehele proces. Qua prijs kwaliteit ben ik ook zeer tevreden, er wordt meegedacht met budget en uit meerdere opties was Dormi zonder twijfel de beste keuze. Veel keuze en ruimte voor eigen smaak en maatwerk kleur en samenstelling van vloer. Heldere communicatie, voorlichting en prima begeleiding bij het keuze proces.

Vakwerk!

Goede voorlichting, prettige mensen en vaklui. Het resultaat een mooie mortelvloer op de volledige begane grond. In combinatie met de vloerverwarming is op blote voeten lopen in de winter nog nooit zo'n feest geweest!

Nieuw laar 16

5258 TL Berlicum

06 45 63 96 68

Over Dormi Designvloeren

Dormi is specialist in het leggen van vloeren. Al 25 jaar. Toch is dat niet altijd zo geweest. Dormi bestaat namelijk inmiddels al meer dan 30 jaar. In 1989 besloot Geert van Doremalen om zijn eigen bedrijf te beginnen. Hij specialiseerde zich in gebouwenservice. Met adverteren en flyeren bracht hij zijn diensten onder de aandacht. Van gevelreiniging tot impregneren of schoonmaak: alles kwam voorbij. Na verloop van tijd diende de vraag om vloeren te leggen zich aan. Dat begon vooral in de landbouwindustrie. In de stallen voor koeien, varkens en paarden kwamen troffelvloeren van Dormi te liggen. Deze vloeren waren vooral praktisch. Het werk beviel Geert goed en langzaam maar zeker kwamen ook particulieren naar hem toe met de vraag om een vloer bij hen thuis te leggen. En zo veranderde de gebouwenservice in een vloerenbedrijf. Focus op kwaliteit Dat is het vandaag de dag nog steeds. Toch veranderde er in de loop der jaren veel. Zo nemen vloeren voor particulieren inmiddels het grootste deel van de werkzaamheden in beslag. En runt Geert het bedrijf nu samen met zijn zoons Bram en Thijn. Wat hetzelfde bleef, was de focus op kwaliteit. Voor Dormi moet een vloer niet alleen goed zijn, maar ook passen bij de mensen die erop werken of wonen. Daarom denken we altijd mee over het gebruik. Door de voor- en nadelen van elk type vloer te bespreken, zorgen we ervoor dat al onze klanten de juiste keuze kunnen maken. Hier staat Dormi voor: - Hoge kwaliteit vloeren die jarenlang mooi blijven - Eerlijk advies over de voor- én nadelen van elk type vloer - Ambachtelijk handwerk gecombineerd met moderne technieken - Vloeren op maat die naadloos aansluiten op je wensen en interieur - Jarenlange ervaring en altijd de beste service Dormi-vloeren zijn beschikbaar in verschillende stijlen, kleuren, materialen en structuren. Speciale wensen? Neem contact met ons op, wij denken graag met je mee over de mogelijkheden. Samen zorgen we ervoor dat je jarenlang plezier hebt van je vloer.