Fijn bedrijf om mee te werken.

Mooie vloer.

Zeer kundig en denkt mee, met een prachtig eindresultaat.

Destijds werkte de weeromstandigheden niet mee, maar contact en planning verliepen transparant en flexibel. Gehele begane grond voorzien van een mortelvloer. Geen scheuren te bekennenen werkt erg goed icm met de vloerverwarming. Tevens de garage voorzien van coating wat een aangename uitstraling geeft.

Mooie vloer en super service

Getipt door een collega op het spoor gezet van Dormi Designvloeren. Voor ons helemaal nieuw dus best spannend. Super goed geholpen in de voorbereiding met de mogelijkheden en keuzes. Na het leggen meteen een reactie toen we nog een vraag hadden en heel tevreden met het resultaat. Complimenten aan het bedrijf.

topkwaliteit & flexibiliteit

we werden gewezen via via op Dormi. we hebben een mortelvloer laten aanleggen. heel tevreden over het eindresultaat en de flexibiliteit waarmee Dormi de vloer kon aanleggen.

Aanrader als je maatwerk zoekt

Zowel de prettige persoonlijke omgang als het meedenken tijdens het kiezen van de vloer heeft ons doen besluitende gietvloer bij Dormi te bestellen. Alle afspraken werden perfect nagekomen en we hebben nu op onze hele benedenverdieping een prachtige, naadloze vloer waar we erg tevreden over zijn. Dormi bedankt!

Moderne vloer én toch passend bij ons jaren 30 huis.

Wij hebben nu ruim een maand een mortelvloer van Dormi. Het is een mooie, moderne vloer die heel goed past bij onze jaren 30 woning. De vloer voelt comfortabel, ook met blote voeten. De vloer is heel makkelijk in onderhoud. Je ziet niet elk stofje of vlekje en schoonmaken is een peuleschil. De kleurkeuze is enorm. Onze vloer is lichter uitgevallen dan de staal, maar past prima. Verder zijn we tevreden over de adviezen van Geert en de aanleg ging ook prima!

professioneel bedrijf

We hebben een gietvloer laten maken en die is echt heel mooi geworden.

Zorgen ervoor dat je hoe dan ook tevreden bent

Super mooie vloeren en binnen no-time gesmeerd. De heren zorgen overal zelf voor, het je moet er alleen even voor zorgen dat er niets op de vloer staat. Verder wordt er vooraf goed meegedacht met de klant, ze komen bij je thuis kijken om de kleur en soort vloer te adviseren. Ook al heb je zelf iets in gedachte, ze zullen niet blind dan die vloer ook voor je smeren. Ze denken juist mee en geven je advies door hun eigen ervaringen. Flexibel familiebedrijf en sterk in de communicatie richting de klant.

Fijne mensen en betrouwbaar

Goede advisering, werken volgens afspraak en strakke vloer afgeleverd.

Super advies, uitvoering en nazorg

Positief, geweldig om voortaan een bedrijf te treffen dat met je meedenkt

geweldig geholpen

We hebben een prachtige nieuwe gecoate vloer in de winkel en bedrijfsruimte zelfs toen het door onze eigen fout het plafond naar beneden kwam in de nog niet gedroogde vloer werd het gewoon zonder problemen opgelost. vakwerk geleverd.

Supermooie vloer die snel is gelegd

Op aanraden zijn we bij Dormi gaan kijken voor een nieuwe vloer. Prettig gesprek gehad en keuze qua mogelijkheden enorm. Afspraak was snel gemaakt en loer ligt er tot volle tevredenheid in.

Fantastische ervaring

Zowel werkzaamheden als resultaat. Waar vind je tegenwoordig nog vakmanschap en meedenkers en een prettige sfeer van werken?

Zeer tevreden en goede service

Het is een mooie vloer geworden.

Keurige opgaaf, correcte afspraken en prachtige vloer

Keurige opgaaf, correcte afspraken en prachtige vloer

Persoonlijke en keurige levering

Wij hebben de levering van de vloer als zeer prettig en netjes ervaren. Dagelijks werden afspraken gemaakt voor de volgende dag. De vloer is netjes opgeleverd. Ook is dormi goed bereikbaar voor vragen.

Ontvangst, uitleg, keuze, uitvoering, wij zijn zeer tevreden

Uitermate tevreden

Vanaf eerste contact tot aan oplevering uitstekend geholpen. Hulp bij keuze van de vloer en daarna alles in uitstekende handen bij Dormi, dat is erg prettig. Ben blij met het resultaat en denk met plezier terug aan Dormi.

Echt ervaren vakmensen en dat is te zien in het resultaat.

Ik zal iedereen aanbevelen om met Jullie contact op te nemen voor een nieuwe vloer. Wij zijn er erg blij mee en het is vakundig en keimooi met plint eraan gesmeerd. En de service en afspraken waren perfect verlopen . Nog bedank hiervoor Jan Dortmans

Prachtige vloer, vakkundig gelegd!

Er is goed meegedacht bij de uitdagingen van onze afwijkende vloerovergang. De vloer ziet er geweldig uit en voor alsnog hebben we geen scheuren (afkloppen) maar die verwachten we ook niet omdat er overal preventieve maatregelen zijn uitgevoerd om scheuren op te vangen. In onze verbouwing hebben we vele uitdagingen gehad maar Dormi is een van de weinige partijen waar alles in een keer goed is gegaan.

Zeer mooi, kwalitatief en net werk verricht!! Prima uitleg bij de keuze die je wilt gaan maken. Zeker een aanbeveling waard, zou het zo weer doen!

Een fantastische vloer. Strak en mooi.

20 jaar geleden legde Dormi vloeren een mooie vloer in een van mijn panden waar een kookschool in was. Die ligt er nog steeds mooi bij. In onze duurzaam verbouwde woning ligt weer een nieuwe vloer. Precies op de kleur die wij wilden hebben. Fantastisch werk van Geert, Bram en Tijn en andere mensen. Dank je wel Jan Nelissen

Klasse en goed!

Ben super tevreden!

Kwaliteit en perfectie

Dormi vloeren maakte bij ons een PU-gietvloer. Vanaf het adviesgesprek tot aan de uitvoering werkelijk alles was perfect! Ze denken echt met je mee, en werken uiterst precies. Alles wordt afgeplakt, nakeuring schoongemaakt om te een super eindproduct te komen en achtergelaten alsof ze er niet geweest zijn. Wij zijn helemaal tevreden. Een dikke 10!

Vertrouwd en goed, zelfs beter dan goed

Tweeentwintig jaar geleden een huis gebouwd en, gelukkig, bij Dormi terecht gekomen. Die vloeren liggen er nog altijd naar volle tevredenheid. Nu niet alleen door Geert maar ook door zijn zonen geholpen voor een vloer in een tuinhuis/schuur, waarbij je ziet dat ook de techniek niet stil heeft gestaan. Het is nog beter geworden, ook deze vloer zal jaren en jaren functioneren, daar ben ik zeker van. We zijn er erg blij mee.

Nieuw laar 16

5258 TL Berlicum

06 45 63 96 68

Over Dormi Designvloeren

Dormi is specialist in het leggen van vloeren. Al 25 jaar. Toch is dat niet altijd zo geweest. Dormi bestaat namelijk inmiddels al meer dan 30 jaar. In 1989 besloot Geert van Doremalen om zijn eigen bedrijf te beginnen. Hij specialiseerde zich in gebouwenservice. Met adverteren en flyeren bracht hij zijn diensten onder de aandacht. Van gevelreiniging tot impregneren of schoonmaak: alles kwam voorbij. Na verloop van tijd diende de vraag om vloeren te leggen zich aan. Dat begon vooral in de landbouwindustrie. In de stallen voor koeien, varkens en paarden kwamen troffelvloeren van Dormi te liggen. Deze vloeren waren vooral praktisch. Het werk beviel Geert goed en langzaam maar zeker kwamen ook particulieren naar hem toe met de vraag om een vloer bij hen thuis te leggen. En zo veranderde de gebouwenservice in een vloerenbedrijf. Focus op kwaliteit Dat is het vandaag de dag nog steeds. Toch veranderde er in de loop der jaren veel. Zo nemen vloeren voor particulieren inmiddels het grootste deel van de werkzaamheden in beslag. En runt Geert het bedrijf nu samen met zijn zoons Bram en Thijn. Wat hetzelfde bleef, was de focus op kwaliteit. Voor Dormi moet een vloer niet alleen goed zijn, maar ook passen bij de mensen die erop werken of wonen. Daarom denken we altijd mee over het gebruik. Door de voor- en nadelen van elk type vloer te bespreken, zorgen we ervoor dat al onze klanten de juiste keuze kunnen maken. Hier staat Dormi voor: - Hoge kwaliteit vloeren die jarenlang mooi blijven - Eerlijk advies over de voor- én nadelen van elk type vloer - Ambachtelijk handwerk gecombineerd met moderne technieken - Vloeren op maat die naadloos aansluiten op je wensen en interieur - Jarenlange ervaring en altijd de beste service Dormi-vloeren zijn beschikbaar in verschillende stijlen, kleuren, materialen en structuren. Speciale wensen? Neem contact met ons op, wij denken graag met je mee over de mogelijkheden. Samen zorgen we ervoor dat je jarenlang plezier hebt van je vloer.