komen alle gemaakte afspraken perfect na

Goed bedrijf die de gemaakte afspraken perfect nakomen en netjes werk maken

Keurige vaklui

Zeer goed geholpen zowel vaktechnisch als vriendelijk. Goede adviezen, keurig afgewerkt

Service en aandacht van begin tot en met het eindresultaat

Vanaf het eerste contact hebben altijd het gevoel gehad dat het resultaat waar wij tevreden mee zouden zijn voorop stond. Veel vrijheid gehad in het maken van de keuze en door goede informatie ook de juiste keuze kunnen maken. Heel tevreden met het resultaat.

Goed advies en mooie vloer gelegd

Dormi heeft ons goed geadviseerd over de gietvloeren voor in huis en in de garage. Vloeren liggen er mooi in!

Vloer ligt er prachtig in! Netjes aan de afspraken gehouden. Goei volk!

een bedrijf waar de klant nog koning is

komt zijn afspraken na en legt een superstrakke vloer.

Vakkundig bedrijf

Wij hadden voor een troffelvloer gekozen omdat die het beste bij onze wensen kwam. We zijn toen op advies van Dormi her en der gaan kijken en zo tot ons besluit gekomen. In de week van 3 tot en met vrijdag 7 juli is deze vloer geheel volgens planning vakkundig aangebracht. Wij zijn content over het bedrijf Dormi. Ad en Gerrie v Nuland.

Keimooie vloer in de badkamer

Wij zijn voor 100 procent tevreden over onze vloer in de badkamer en gaan Dormi aan eenieder aanbevelen die in onze kennisenkring zit dus er volgen zeker nog wel meer opdrachten hieruit. Bedankt voor de goede service Jan & Simone.

Mooie vloeren

professioneel en deskundige partij

Ontzettend mooi en strak resultaat

Afspraken maken en nakomen is goed en flexibel geregeld. Vloer ligt er strak in met een luxe uitstraling.

Wat een fijn bedrijf!!

Wij hadden via onze buurman al gehoord dat het een fijn bedrijf was en dat klopt helemaal. We werden zeer vriendelijk ontvangen en Geert nam alle tijd. We hebben verschillende staaltjes mee naar huis genomen om de kleur te kiezen, wat erg fijn was. Geert is goed bereikbaar als je nog vragen hebt. Afspraken zijn heel goed nagekomen en de vloer ligt er fantastisch bij. We zijn echt heel tevreden.

Fantastisch!

Super familie bedrijf, betrouwbaar, correct, hele fijne en goede begeleiding, meedenken met het uitzoeken van de juiste vloer, veel geduld! Aanrader!

Alles keurig afgehandeld volgens afspraak

Goed advies en vakkundig gelegd. Hele traject prima verlopen.

Goede service, mooi resultaat!

Ik ben heel blij met de mortelvloer in mijn huis. De kleur kon ik met stalen in mijn woonkamer kiezen; last minute en flexibel. Ook de planning veranderde bij de oplevering van mijn huis. En daar konden ze op inspelen. Ik zou liever persoonlijk uitleg hebben gekregen na oplevering wat ik wel en niet op de vloer kon doen dan alleen op papier.

Zeer tevreden met de nieuwe vloer!

Dormi heeft een mooie nieuwe mortelvloer geplaatst bij ons. We zijn erg tevreden over en helemaal volgens afspraak.

Goed advies en samenwerking.

Is goed

Het werk is goed gemaakt het werk goed en als volgs afspraak

Betrouwbaar

Doen wat ze afspreken en leveren goed werk.

Snelle service en goede kwaliteit geleverd

Snelle service en goede kwaliteit geleverd

Zeer behulpzaam en vriendelijk.

We zijn in het hele proces heel vriendelijk te woord gestaan. Het maken van een keuze duurde even maar in al die tijd werden we goed geholpen. Daarnaast was de communicatie tijdens het leggen goed en het eindresultaat is precies zoals we hadden verwacht.

Kwaliteit en top service

Goed contact, prima afwerking. We zijn er erg blij mee!

Alles,perfect geregeld tegen concurrerende prijs

Wellicht komen we hier terug wanneer we weer een verbouwing doen.

Komt afspraken na en maakt goede kwaliteit

Snel, efficiënt, kwaliteit, service. kortom, alles.

Mooie vloer en het plaatsen ging prima

De vloer werd bij ons in 5 dagen gelegd. Bij het uitzoeken van de vloer werden we ondanks maken van een afspraak wel aan ons lot over gelaten. Kleurstalen moesten we zelf mee naar buiten nemen en kregen bij het beoordelen geen advies. Verkoper was alleen maar aan het bellen. Offerteprijs kon alleen bepaald worden nadat ze zelf kwamen meten. Toen ze kwamen werd er “vluchtig” gemeten en hoefde er niet onder de oude keuken gekeken worden. Start was dus moeizaam, maar de vloer ligt er wel mooi in.

Nieuw laar 16

5258 TL Berlicum

06 45 63 96 68

Over Dormi Designvloeren

Dormi is specialist in het leggen van vloeren. Al 25 jaar. Toch is dat niet altijd zo geweest. Dormi bestaat namelijk inmiddels al meer dan 30 jaar. In 1989 besloot Geert van Doremalen om zijn eigen bedrijf te beginnen. Hij specialiseerde zich in gebouwenservice. Met adverteren en flyeren bracht hij zijn diensten onder de aandacht. Van gevelreiniging tot impregneren of schoonmaak: alles kwam voorbij. Na verloop van tijd diende de vraag om vloeren te leggen zich aan. Dat begon vooral in de landbouwindustrie. In de stallen voor koeien, varkens en paarden kwamen troffelvloeren van Dormi te liggen. Deze vloeren waren vooral praktisch. Het werk beviel Geert goed en langzaam maar zeker kwamen ook particulieren naar hem toe met de vraag om een vloer bij hen thuis te leggen. En zo veranderde de gebouwenservice in een vloerenbedrijf. Focus op kwaliteit Dat is het vandaag de dag nog steeds. Toch veranderde er in de loop der jaren veel. Zo nemen vloeren voor particulieren inmiddels het grootste deel van de werkzaamheden in beslag. En runt Geert het bedrijf nu samen met zijn zoons Bram en Thijn. Wat hetzelfde bleef, was de focus op kwaliteit. Voor Dormi moet een vloer niet alleen goed zijn, maar ook passen bij de mensen die erop werken of wonen. Daarom denken we altijd mee over het gebruik. Door de voor- en nadelen van elk type vloer te bespreken, zorgen we ervoor dat al onze klanten de juiste keuze kunnen maken. Hier staat Dormi voor: - Hoge kwaliteit vloeren die jarenlang mooi blijven - Eerlijk advies over de voor- én nadelen van elk type vloer - Ambachtelijk handwerk gecombineerd met moderne technieken - Vloeren op maat die naadloos aansluiten op je wensen en interieur - Jarenlange ervaring en altijd de beste service Dormi-vloeren zijn beschikbaar in verschillende stijlen, kleuren, materialen en structuren. Speciale wensen? Neem contact met ons op, wij denken graag met je mee over de mogelijkheden. Samen zorgen we ervoor dat je jarenlang plezier hebt van je vloer.