Snelle service, aardige mensen en product ziet er op t eerste gezicht goed uit!

Op dinsdag besproken wat de wensen waren en op vrijdag was de vloer al klaar! Snelle en hele aardige en flexibele service. Prijs/kwaliteit gaan we ervaren als we wat langer gebruik maken van deze vloer, maar verwacht hier heel lang plezier van te kunnen hebben!

Het eindresultaat is zeker zo mooi, zoals we dit hadden verwacht.

De diverse op een volgende werkzaamheden zijn naar tevredenheid en volgens afspraak/overleg verricht. Onvoorziene problemen worden flexibel en in samenspraak opgelost. Een prachtig eindresultaat (het betreft hier een mortelvloer). Zeker een aanrader!

volgens planning en afspraak is de vloer keurig gemaakt. Erg tevreden! Dank je wel Dormi !

keurig volgens duidelijke planning geleverd. Voorzien van goed advies en keurige vriendelijke service! Wij zijn tevreden. Dank je wel!!

Goed gelopen.

Goed naar ons geluisterd en daar door geadviseerd. Erg netjes gewerkt en de slecht betonvloer voorbehandeld waardoor het eind resultaat er heel mooi er strak bij ligt. Super tevreden met Dormi en onze vloer.

Vakmannen die vanuit de techniek erg mooie vloeren maken

We hebben in heel ons huis, begane grond en boven verdieping de mortelvloer laten maken. Erg fijne vloer die niet krasgevoelig is zoals een gietvloer. Door de kleine structuur zie je ook niet snel de vervuiling. Makkelijk schoon te maken. Stoere en strakke vloer, past goed bij ons interieur. Door tijdens de intake gesprekken samen naar de kleurstalen te kijken en de mogelijkheden te bepreken, is het eindresultaat naar verwachting.

Prima, netjes werk en geleverd zoals afgesproken.

Goede service & prachtig resultaat

Goede service vanaf het eerste belletje tot aan de laatste handeling. Ontzettend fijne partij die meedenkend is, veel ervaring heeft; weet waar ze mee bezig zijn en goede kwaliteit levert.

Fijn bedrijf, leveren mooi werk en zijn erg klantvriendelijk

Mijn ervaring is dat Dormi altijd goed met je meedenkt, houden zich aan de afspraken en leveren mooi werk.

Kwalitatief en flexibele specialisten.

We zijn super blij met het eindresultaat. Ze hebben ons een goed advies gegeven waar we zelf niet op waren gekomen. Contacten liepen heel soepel en resultaat is er. Iedereen die binnenkomt zegt iets positiefs over de vloer.

Prima vloeren

Goed product, goede service

Goed, klantgericht

Engelengeduld en een fantastisch resultaat

Door onvoorziene kwaliteitsproblemen met onze dekvloer op de begane grond kon de door ons gewenste mortelvloer niet aangebracht worden. Dormi heeft ons geadviseerd en bijgestaan bij de onderzoeken naar de oorzaak. Na ruim een jaar strijd werd de dekvloer uiteindelijk door de aannemer vervangen kon Dormi alsnog de door ons gewenste vloerafwerking aanbrengen. Het resultaat is fantastisch, we zijn er ontzettend blij mee!

Fantastische, behulpzaam, meedenken en snel.

Tijdens het uitzoeken van de vloer werd er meegedacht over de kleur en het soort vloer dat passend zou zijn bij ons. Er werd duidelijk uitgelegd hoe het verloop zou zijn van het storten van de vloer en hoe lang het zou duren. Het resultaat is geweldig! Ik beveel DORMI zeker aan.

Goed overleg, meedenken

Goede ervaring en goed personeel die meedachten naar goede oplossing

Zeer tevreden over de werkwijze van Dormi kunststofvloeren

Goed geïnformeerd, prettig contact, heldere planning en super eindresultaat.

Betrouwbare en klantgerichte onderneming

communicatie en klantvriendelijkheid zeer prettig, De lavavloer die wij hadden besteld heeft wel wat problemen ondervonden tijdens het leggen maar dat is uiteindelijk prima kosteloos opgelost

Net werk.

Komen goed hun afspraken na.

Fijn bedrijf, flexibel en denken mee voor de beste oplossing en resultaat.

Nu een 2e vloer laten leggen door Dormi. De eerste keer was de ervaring al prima zodat we een 2e keer niet eens ergens anders zijn gaan kijken. Denken mee voor een zo goed mogelijk resultaat en hebben veel ervaring in het verwerken van de verschillende vloeren. De 2e vloer had een probleempje, dat buiten de schuld van Dormi om was ontstaan. Dit werd toch netjes opgelost, zonder kosten, door Dormi.

Goede service en klant contact.

Flexibele ondernemer die mee denkt. En wat wij erg belangrijk vinden; elke afspraak wordt na geleefd! Echt top.

Alles naar wens en volgens afspraak verlopen. Duidelijke communicatie en een mooie strakke vloer als eindresultaat.

Duidelijke afspraken en goed werk afgeleverd.

Ondanks de korte termijn is het Dormi gelukt om het werk op een uitstekende manier uit te voeren.

Betrokken vaklui

Professioneel en toegewijd.

Vakmannen

We hebben een prachtige gietvloer liggen met maatwerk kleur. Klasse gedaan en wij kunnen Dormi aan iedereen aanbevelen

Heel netjes en professioneel afgewerkt

Super blij met onze vloer

De vloer is super mooi, heel strak. De communicatie vooraf was ook altijd fijn en snel. Prijs/kwaliteit verhouding ook top.

Nieuw laar 16

5258 TL Berlicum

06 45 63 96 68

Over Dormi Designvloeren

Dormi is specialist in het leggen van vloeren. Al 25 jaar. Toch is dat niet altijd zo geweest. Dormi bestaat namelijk inmiddels al meer dan 30 jaar. In 1989 besloot Geert van Doremalen om zijn eigen bedrijf te beginnen. Hij specialiseerde zich in gebouwenservice. Met adverteren en flyeren bracht hij zijn diensten onder de aandacht. Van gevelreiniging tot impregneren of schoonmaak: alles kwam voorbij. Na verloop van tijd diende de vraag om vloeren te leggen zich aan. Dat begon vooral in de landbouwindustrie. In de stallen voor koeien, varkens en paarden kwamen troffelvloeren van Dormi te liggen. Deze vloeren waren vooral praktisch. Het werk beviel Geert goed en langzaam maar zeker kwamen ook particulieren naar hem toe met de vraag om een vloer bij hen thuis te leggen. En zo veranderde de gebouwenservice in een vloerenbedrijf. Focus op kwaliteit Dat is het vandaag de dag nog steeds. Toch veranderde er in de loop der jaren veel. Zo nemen vloeren voor particulieren inmiddels het grootste deel van de werkzaamheden in beslag. En runt Geert het bedrijf nu samen met zijn zoons Bram en Thijn. Wat hetzelfde bleef, was de focus op kwaliteit. Voor Dormi moet een vloer niet alleen goed zijn, maar ook passen bij de mensen die erop werken of wonen. Daarom denken we altijd mee over het gebruik. Door de voor- en nadelen van elk type vloer te bespreken, zorgen we ervoor dat al onze klanten de juiste keuze kunnen maken. Hier staat Dormi voor: - Hoge kwaliteit vloeren die jarenlang mooi blijven - Eerlijk advies over de voor- én nadelen van elk type vloer - Ambachtelijk handwerk gecombineerd met moderne technieken - Vloeren op maat die naadloos aansluiten op je wensen en interieur - Jarenlange ervaring en altijd de beste service Dormi-vloeren zijn beschikbaar in verschillende stijlen, kleuren, materialen en structuren. Speciale wensen? Neem contact met ons op, wij denken graag met je mee over de mogelijkheden. Samen zorgen we ervoor dat je jarenlang plezier hebt van je vloer.