Snel, correcte, goede service

Klant komt afspraken na, werkt netjes en kwaliteit is zeer goed.

Super aandachtig bedrijf & een Super vloer!

Na een (héle goede) tip van onze aannemer zijn we bij Dormi Kunststofvloeren in Berlicum terechtgekomen. Omdat wij een cement dekvloer hadden gekozen, voor een stoere en robuuste uitstraling, maar deze uiteindelijk niet “kaal” zouden kunnen gebruiken -wij zijn leken op dit gebied- moesten we toch op zoek naar een oplossing. Toen we met een telefoontje met Geert van Doremalen van Dormi spraken, kregen we al direct de informatie die ons compleet gerust stelde: de vloer kon (transparant) gecoat worden, geen enkel probleem!! Afspraak gemaakt in de showroom van Dormi, met Bram van Doremalen, die echt met je mee denkt, heel goed advies geeft over wat wel en niet zou kunnen, de werkwijze enz. Ze zijn absoluut gebrand op een goed eindproduct, net zoals wij dat zijn, en iedereen die misschien maar één keer in het leven een grote investering doet en een verbouwing ondergaat. Normaal verzorgt Dormi zelf de complete vloer, zoals het leggen van een perfecte cement dekvloer. Omdat onze aannemer in het begin van onze samenwerking al een ander bedrijf hiervoor had besproken, hebben Dormi, onze aannemers en hun cement dekvloer leggers vooraf ook goed overleg gehad over het leg proces. Niet iedereen kan namelijk een goede vloer leggen ;) Wij hebben het geluk dat we niet alleen een uitstekende aannemer hebben gekozen, maar ook zeker een, die de perfecte vloeren leggers in Dormi zag. Wat een samenwerking, wat een aandacht maar vooral, WAT een PRACHTIG eindresultaat !!! Wat begint als een “gewone” gladde grijze cement gestorte vloer, komt na Dormi “magie” helemaal tot leven! Geweldig! Alsof de vloer er altijd is geweest, en toch helemaal nieuw. Heerlijk moeiteloos schoon te houden, stofzuigen is geen moeite meer. Van onze eigen aannemer, tot aan familie, ze zijn allemaal onder de indruk van onze geweldige super prachtige vloer! Net zoals wij dat zijn ;) Toppers, enorm bedankt!!

Zeer mooi product

Strakke praktische vloer met een luxe uitstraling. Geen naden geen voegen, makkelijk te reinigen. Je wordt goed en netjes geholpen. In elke kleur te krijgen, daarom perfect om onze badkamer extra allure te geven.

Flexibel, vakbekwaam, eerlijk advies

De mensen van Dormi hebben ons ontzettend goed geholpen met het advies en de realisatie van de vloeren van het nieuwe deel van ons huis. Het eerlijk advies over de bestaande vloeren kwam onverwacht maar was gewoon goed. De aanleg van de nieuwe vloeren ging voorspoedig en iedere dag met goed overleg.

Gewoon goed!

Vriendelijke mensen die weten wat ze doen. Vanaf het eerste contact goed advies gekregen, zonder problemen meerdere keren stalen kunnen lenen en zeer netjes gewerkt bij het leggen van de mortelvloer. En fijn dat de geplande datum niet verschoven werd. Afspraak = afspraak bij Dormi. Wij zijn erg blij met onze vloer (hal, keuken en bijkeuken - 60m2) en kunnen Dormi van harte aanbevelen.

Dormi is een bedrijf waar je als klant echt centraal staat. Door wat tegenslag met de verbouwing moesten we het plan voor de vloer volledig omgooien. Er werd door Dormi meegedacht in oplossingen, en deze is er bij ons in alle tevredenheid gekomen. We hebben gekozen voor een mortelvloer en krijgen hier veel complimenten over. De vloer is top gelegd en nadat we enkele oneffenheden gemerkt hadden, zijn deze snel en goed opgelost. kortom een bedrijf met top vloeren en een top service.

Dormi maakt een prachtig product; ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen!

Ik ben zeer tevreden over het eindresultaat van mijn mortelvloer. Het is een hele praktische onderhoudsarme vloer. De samenwerking en communicatie met Dormi-vloeren heb ik vanaf oriëntatie, offerte en tijdens het hele maakproces van de vloer, als heel gemakkelijk en prettig ervaren. Echte professionals die met trots een prachtig product leveren.

prettige samenwerking met Dormi vloeren!

Wij zijn zeer tevreden over onze nieuwe mortelvloer. Volgens afspraak en met echte vakmanschap afgewerkt. De nieuwe vloer heeft een moderne strakke uitstraling en is bovendien erg makkelijk in onderhoud. Vele mogelijkheden in afwerking en kleur keuze. 'Dormivloeren' echt een aanrader !

Heel fijn contact, prachtig resultaat en alles volgens afspraak uitgevoerd.

We kenden Dormi al van ons vorige huis. Ook nu weer hebben we voor Dormi gekozen en wederom een hele goede ervaring. Een aanbeveler!!

De service en de dienstverlening was vijf sterren waard .

Top bedrijf

Doen precies wat ze moeten doen en komen hun afspraken na. Werken nauwkeurig niks Op aan te merkten

Volgens afspraak

De troffelvloer is prachtig gelegd, goede communicatie en alles volgens afspraak.

Super fijn en goed geholpen

Dormi heeft ons geholpen met een nieuwe coating voor onze vloer. Goed advies en keurig werk hebben ons een mooie vloer gegeven.

Hele mooie vloer, zeer goede service

Hele mooie vloer, zeer goede service

Goed werk en goede afspraken

Al paar keer een vloer door Dormi gesmeerd. Altijd bereid om nieuwe kleurcombinaties te maken.

Fiets vloer met veeg

Ik kan weinig zeggen want het is echt niet normaal goed en netjes gesmeerd en gelegd. Ben er super blij mee en het is super mooi. Ik wil hier voor Dormi Kunststofvloeren hartelijk bedankt voor de presentatie en de prettige samen werking. Familie Dormi zal ik maar zeggen zal het ook beschrijven met 1 woord ‘top’

Klantvriendelijk, bekwaam;afspraken worden nagekomen

Goed bedrijf!

Met Dormi kun je gerust in zee gaan

Fijne mensen, goed werk geleverd, prima service

Prachtige vloer

Prettig bedrijf, denken mee en het was geen moeite een extra proefstukje te maken. We genieten nu al een half jaar van de vloer. Makkelijk schoon te houden en een chique uitstraling. Blij mee!

Tevreden

We zijn tevreden met de vloer, hij is mooi en ook makkelijk in gebruik (bijvoorbeeld goed schoon te maken en niet kwetsbaar). Klein minpuntje is dat de vloer niet overal even egaal is aangebracht (dit zie je enkel als je goed kijkt).

Vakkundig bedrijf, prettig in de omgang en geleverd volgens afspraak

Werken netjes, fijn in het onderlinge contact, snelle reactie op vragen en leveren goed vakwerk

Zie hieronder

Goed advies, snelle service

Zeer goed.

Goede voorlichting en afwerking. Hartelijke dank

Goede kleur professioneel gelegd

Goede service en erg klantvriendelijk

Vakmensen met een prima service

We zijn heel blij met onze prachtige troffelvloer in keuken en bijkeuken Mooi en ook heel praktisch om schoon te maken.

Nieuw laar 16

5258 TL Berlicum

06 45 63 96 68

Over Dormi Designvloeren

Dormi is specialist in het leggen van vloeren. Al 25 jaar. Toch is dat niet altijd zo geweest. Dormi bestaat namelijk inmiddels al meer dan 30 jaar. In 1989 besloot Geert van Doremalen om zijn eigen bedrijf te beginnen. Hij specialiseerde zich in gebouwenservice. Met adverteren en flyeren bracht hij zijn diensten onder de aandacht. Van gevelreiniging tot impregneren of schoonmaak: alles kwam voorbij. Na verloop van tijd diende de vraag om vloeren te leggen zich aan. Dat begon vooral in de landbouwindustrie. In de stallen voor koeien, varkens en paarden kwamen troffelvloeren van Dormi te liggen. Deze vloeren waren vooral praktisch. Het werk beviel Geert goed en langzaam maar zeker kwamen ook particulieren naar hem toe met de vraag om een vloer bij hen thuis te leggen. En zo veranderde de gebouwenservice in een vloerenbedrijf. Focus op kwaliteit Dat is het vandaag de dag nog steeds. Toch veranderde er in de loop der jaren veel. Zo nemen vloeren voor particulieren inmiddels het grootste deel van de werkzaamheden in beslag. En runt Geert het bedrijf nu samen met zijn zoons Bram en Thijn. Wat hetzelfde bleef, was de focus op kwaliteit. Voor Dormi moet een vloer niet alleen goed zijn, maar ook passen bij de mensen die erop werken of wonen. Daarom denken we altijd mee over het gebruik. Door de voor- en nadelen van elk type vloer te bespreken, zorgen we ervoor dat al onze klanten de juiste keuze kunnen maken. Hier staat Dormi voor: - Hoge kwaliteit vloeren die jarenlang mooi blijven - Eerlijk advies over de voor- én nadelen van elk type vloer - Ambachtelijk handwerk gecombineerd met moderne technieken - Vloeren op maat die naadloos aansluiten op je wensen en interieur - Jarenlange ervaring en altijd de beste service Dormi-vloeren zijn beschikbaar in verschillende stijlen, kleuren, materialen en structuren. Speciale wensen? Neem contact met ons op, wij denken graag met je mee over de mogelijkheden. Samen zorgen we ervoor dat je jarenlang plezier hebt van je vloer.