

Goed gemaakt alleen de begroting was 790euro en de eind afrekening was 600 euro meer dat vindt ik toch wel een beetje veel.
Je wordt op een prettige manier behandeld
Service is good
Goede behandeling door kundige tandarts
Qua vakmanschap is het in orde, maar een aantal dingen eromheen ben ik niet altijd even blij Zoals de wachttijd, zelfs met een afspraak vinden we de wachttijd lang (min 15min) Waar ik het meest geïrriteerd van raak, is dat we in een paar jaar tijd al drie verschillende tandartsen hebben gehad. Mijn dochter heeft ASS en vindt het lastig dat het een 'verrassing' is wie er bij de afspraak onze tandarts zal zijn En bij onze laatste controle werd-voor ons uit het niets- gezegd dat mijn dochter over een paar jaar een beugel nodig heeft, terwijl er eerder (door een preventie assistente ) werd gezegd dat het tijd nodig heeft dat door de groei van de kaak etc de tanden wel recht(er) zouden gaan staan. Mijn dochter (9jaar) was dan ook flink overstuur De bedoeling van de betreffende tandarts was goed hij zei het mede vanwege de verzekering, dat ik daar vast over na moet denken.... Voor Corona stond er een apparaat bij de ingang, de kids kregen na de behandeling een muntje die ze in dat apparaat kunnen doen en er een balletje uitkomt. Top! Nu krijgt mijn dochter bij de ene tandarts wel iets, bij de andere niets.. Allemaal prima, maar ik ben van mening dat dat door de hele praktijk gelijk moet zijn..... Mijn aanbeveling is 'ja' maar met een grote kanttekening van bovengenoemde punten
positief
Het wordt mij opgelegd alsof ik aan hun systeem moet conformeren. Ik wil geen papiertjes. Als je al met een barcode komt, doe het dan digitaal. De tandarts zelf en de preventieassistent zijn daarentegen zeer kundig.
Ik moest lang wachten na de verdoving. Ik moest op een gegeven ogenblik mijn ogen dicht doen en snapte niet waarom en hoe lang dus ik hield ze dicht. Toen maakten ze op een gegeven moment een grapje dat ik in slaap gevallen was, dat vond ik erg vervelend omdat ze zelf gezegd hadden dat ik mijn ogen dicht moest doen. Ook zit er een donkere plek in mijn nieuwe vulling die ik raar vind.
Tandarts vertelde rustig wat hij ging doen, en nam ruim de tijd . behandeling ging prima.
Intake gesprek gehad, alles is duidelijk uitgelegd
Ik krijg altijd duidelijk uitleg en informatie.
gewoon goed jammer dat de tandarts vertrekt.
Ik heb een hele fijne tandarts.
Ik heb er lang over nagedacht om bij mijn vorige tandartspraktijk weg te gaan. Aangemeld bij Dentpoint, intake gehad. Zeer prettig, geen gedoe. Duidelijke uitleg en de volgende twee afspraken staan ook al geplant. Dat is iets waar ik erg blij mee ben.
Ik ben heel erg tevreden en iedereen is heel erg sociaal
-
Ik ben al jaren in de praktijk. Mijn vaste tandarts is R. Roef. Altijd vrolijk, altijd vriendelijk en kundig. Voel me in goede handen bij hem. Ook de assistentes zijn allemaal even aardig. Aan de receptie zitten meerdere vriendelijke dames, maar met één kan ik niet overweg. Kort aangebonden. Ik krijg antwoord op vragen die ik niet stel en zij is snel geïrriteerd.
Ondanks dat ik op zondag kwam met kiespijn , en dat het niet mijn eigen tandarts is werd ik op verrassend vriendelijke wijze ontvangen . Dat vond ik echt geweldig omdat meestal een weekend arts wat minder vriendelijk is omdat hij dan moet werken op zondag . Bij Dentpoint werd ik vriendelijk ontvangen door de assistente en later vakkundig en fijn geholpen door de tandarts . Dus dat heb ik als zeer prettig ervaren ondanks mijn verschrikkelijke kiespijn . Zeker een aanrader ! Het is voor mij nogal ver rijden anders had ik mij onmiddellijk als vaste klant aangemeld .
Mijn laatste afspraak had ik eerst bij de mondhygiënist en daarna zou ik bij de tandarts kunnen komen, maar naar een half uur wachten heb ik die afspraak gecanceld ivm ophalen kind van school. Mijn ervaring is ook dat er meer gerekend wordt aan tijd enzo dan dat ik er werkelijk heb gezeten
Prijs voor behandeling voor afrekening in eenheden voor de zoveelste keer weer te hoog.
Vriendelijk personeel, goed toegankelijk.
Goed
Ik ben tevreden met de ontvangst en de behandelingen
op tijd gehad bij de wachtruimte
Rustige benadering. goede uitleg wat ze willen gaan doen en ook de uitleg tijdens de behandeling.
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.