

Goede ervaring, zowel door assistente, tandarts, preventie assistente
goed
Mijn tandarts neemt de tijd voor mij en luistert goed. (ik heb wat angst voor de tandarts, van vroegere ervaringen in mijn jeugd). De behandelingen worden naar tevredenheid gedaan. Mijn mondhygiëniste idem.
Geen opmerkingen alleen mag het ontvangst wel Wat vriendelijker
Ik heb echt angst voor de tandarts en mondhygiënist maar door hun geduld, begrip en kundige behandeling kom ik netjes op al mijn controles
een fijne tandarts die je vertrouwen geeft
Mijn laatste ervaring, was bijna een aanvaring met balie medewerkster. Iets met maandagochtend.
In de ruim 30 jaar een vriend geworden super tandarts
Ik vind het altijd leuk om naar de tandarts te gaan. Aardige mensen en je wordt goed geholpen.
We hebben een fijne tandarts, dus we zijn heel tevreden
afspraak en toch nog 1 half uur moeten wachten, erg vervelend zeker nu met covid. wachtkamer niet groot
zie hierboven
Als boven.
Er wordt goed geluisterd naar mijn probleem. Duidelijke uitleg voor en tijdens de behandeling. Belangrijk vond ik ook de rust en tijd die werd gegeven omdat niet duidelijk was wat de oorzaak was.
alles bestens
Je wordt erg op je gemak gesteld. Ze geven je de ruimte om even op adem of tot rust te komen, wanneer je pijn of spanning hebt. Vriendelijk personeel.
Fijne praktijk met oog voor de patiënt.
Mij is al meerdere keren gevraagd of ik tevreden ben over de stand van mijn tanden. Ik heb bij mijn intake een folder gekregen voor een doorzichtige beugel. Ik heb in mijn daarop eerstvolgende bezoek aangegeven dat ik de stand van mijn tanden prima vind en geen beugel wil. (ze staan maar lichtjes scheef en is de stand niet zorgelijk is mij verzekerd). Nu blijft deze vraag herhaaldelijk terug komen; dit vind ik minder prettig. Het komt op mij commercieel over (proberen te stimuleren dat ik de doorzichtige beugel ga aanvragen). Ik vind dat 1 keer vragen voldoende is. Hierdoor kun je als klant de indruk krijgen dat jullie een samenwerkingsverband hebben en mogelijk marketing doelen hebben omtrent het 'aansmeren' van een doorzichtige beugel. Misschien is het niet zo bedoeld, maar zo komt dit wel op mij over. Bovendien vind ik dat er hierdoor mee gestimuleerd wordt in het bereiken van het perfecte schoonheidsideaal dat op dit moment in de media erg heerst; de tanden en het gebit moeten kaarsrecht en spierwit zijn. Dit wilde ik graag even terug geven.
Vakkundig en vriendelijk.
prettig ontvangen, gezien mijn angst voor tandarts. Behandelaar was 12812346, zijn naam weet ik niet
Ik ben tevreden over hoe alles geregeld is.
Zie tekst hierboven.
Prettige behandeling. Afspraken nagekomen.
Goed, in werk en uitleg.
Afspraken worden op afgesproken tijd uitgevoerd
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.