

Correcte, vriendelijke behandeling
Heldere communicatie, duidelijk behandelplan. Zakelijk en klantvriendleijk goed in verhouding.
En bovendien mevr. uit Duitsland die tandsteen verwijderde.
Adequaat gebit onderzocht en enfoto’s gemaakt. Daarna rustig besproken, met goede uitleg, wat de mogelijkheden zijn.
IK heb al vele jaren goede contacten met Dentpoint en zeker met mijn eigen tandarts Ik voel me thuis en gehoord in deze praktijd. Samen bespreek ik begin van het jaar welke dingen in dat jaar aan de beurt zijn of wat mijn wensen zijn. Geweldige tandarts die me vertrouwen geeft
Goede intake. Concreet voorstel met heldere opties. Fijne sfeer. Ook behandeling na kantooruren indien nodig. Duidelijke info.
Prima tandartspraktijk
Altijd even aardig en verstand van zaken werken netjes
Zeer tevreden
Onze tandarts is heel mee levend en begripvol voor onze kinderen. Hij denkt altijd mee en neemt rustig de tijd om iets uit te leggen of hen gerust te stellen. We zijn heel blij met hem.
Wat gebeuren moest heeft plaats gevonden
Goed en dezelfde dag geholpen heel fijn.
Ik ben nieuw gekomen in de praktijk. Duidelijk behandelplan en behandelingen. Word ook goed rekening gehouden met mijn angst voor de tandarts
De praktijk maakt een professionele efficient ingerichte indruk met vriendelijk personeel. De tandarts welke mij geholpen heeft werkte zorgvuldig. Veel nadruk op preventie door mondhygienisten. Wel vond ik het tarief voor de mondhygienische zorg (95euro) behoorlijk hoog in vergelijking met de tandarts behandeling. Niet iets om regelmatig te doen.
Ik wordt altijd prettig en deskundig geholpen door zowel de tandarts alsook door zijn assistente
duidelijk alles
Duidelijk en professioneel
Zag beetje op tegen behandeling, maar tandarts heeft heel rustig gewerkt en prima verlopen. Ook geen napijn oid.
zeer goed, vriendelijk en op gemak stellen, ook de assistente.
Ik ben zeer tevreden over de benadering van de preventie-assistente Tamara. De houding van Ubadah vind ik wisselend: de voorlaatste keer vond ik die onhebbelijk en nogal kortaf. Maar iedereen heeft wel eens een slechte dag (al mag je dat niet botvieren op een patiënt). De laatste keer was hij weer allervriendelijkst en voorkomend.
Ik als angsthaas, ben heel prettig geholpen . Er moest een wortelkanaalbehandeling gedaan worden en eerlijk is eerlijk , mijn angst voor de tandarts is ( bijna) weg
Er wordt zorgvuldig gekeken naar wat mijn gebit nodig heeft.
Niks op aan te merken
Zoals aangegeven zeer tevreden anders hadden we wel iemand anders gezocht. Al jaren patient.
De reden dat ik redelijk heb ingevuld als titel is dat ik wisselende ervaringen heb. Alle eerst wil ik zeggen dat de ervaringen met de tandarts en de tandarts assistente goed zijn. Altijd vriendelijk geholpen en behulpzaam. Maar ik heb ook andere ervaringen met sommige assistente aan de telefoon. Soms heel vriendelijk en empathie, een andere keer terwijl je afbelt omdat je ziek in bed ligt zeer betuttelend en bijna kleinerend , je kan toch best even een half uurtje in de stoel liggen. Dat vind ik geen normale behandeling. Als dit zo tegen je wordt gezegd. Een andere keer trof ik een hele vriendelijke assistente die heel begripvol was en alle moeite deed om mijn afspraak te verzetten. En daar ben ik wel heel tevreden over.
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.