

goed
Goede behandeling. Geen lange wachttijden.. Vriendelijk personeel.
Er wordt geluisterd naar mijn klachten en dan wordt er gekeken wat er aan gedaan kan worden. Nu kan een verstandskies trekken zelfs in eigen praktijk en hoef je niet naar het ziekenhuis. Ook wat betreft tandsteen wordt er gekeken dat het niet te diep komt te zitten om erger te voorkomen. Er wordt een behandelplan gemaakt en je krijgt een overzicht van de kosten. Er wordt rekening gehouden met de patiënt, je kunt aangeven als het even te veel wordt en dan wordt er even gestopt met de behandeling.
altijd goede informatie
Over het advies en de behandeling van tandarts en mondhygiëniste.
een dure ervaring. bijv. gebitsreiniging a € 360,- per uur. bij mijn bedrijf kan ik geen € 360,- per uur schrijven. onder de vraag: aan te bevelen: je kunt tegenwoordig nergens anders terecht. je wordt geweigerd omdat men vol zit. de tandartsen zijn zelfstandig dus moeten ze langer werken. ik werk ook 8 - 12 uur per dag en zaterdag ook.
Zie hierboven.
Top
praktijk met kundige medewerkers,
fijne mensen waar je door behandeld word altijd prettig.
Vriendelijke en kundige tandarts en assistentes.
Uitermate plezierig.
Hele fijne ervaringen, ontzettend fijne tandarts( Rob). Geen angsten er meer voor. Alleen prijstechnisch erg hoog, in verhouding met verzekering.
Vakkundige mensen
Zowel mondhygiënist en tandarts zijn professionals en leven zich in op de patiënt.
Afgelopen december in Terborg implantaat gehad en in januari de nieuwe kroon erop. Heel erg goed verlopen en behandeld !! Door de heer M. Rose en tandarts R. Roef, waar ik overigens altijd heel erg tevreden over ben! Ga zo door.
Ben netjes en goed behandeld. Wil wel eigen regie hebben over de mondzorg over het gehele jaar genomen, gezien mijn zorgpakket. Daar wordt makkelijk over gedacht. Is voor een cliënt wel belangrijk ook gezien de hoge kosten.
Mijn ervaring was goed, zowel bij de preventieassistente als bij de tandarts zelf. Er werd serieus omgegaan met mijn klachten en een goede oplossing voor bedacht.
Zie hierboven
Het ondertussen tellen en zelf mogen aangeven wanneer er even een pauze gewenst is, helpt erg bij angsten.
Mijn ervaring is goed zo lang ik niet steeds een andere tandarts heb.
prettige en gerust stelende manier van behandelingen
Mijn laatste behandeling vond plaats bij een andere tandarts (Vanzo) dan waar ik normaalgesproken naar toe ga. Er was weinig oog voor mij als cliënt en weinig communicatie, waardoor ik de behandeling niet fijn vond. Het resultaat van de behandeling was wel goed. Bij mijn eigen tandarts (Roef) en preventie assistente (Kiki) ervaar ik dat heel anders en voel ik me als cliënt wel gezien/gehoord.
Bij klachten wordt alles in het wer gesteld om je zo snel mogelijk te helpen.
Het was super professionel. Het hele tijd mijn tandarts werkt met microscoop en ik had geen last van pijn. Het blauwe doekje was voor mij eerste keer ervaren. En mijn mond was zonder spijksel.
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.