

Ben bij de kennismaking heel rommelig en chaotisch behandeld. Werd dus ook doorgestuurd naar de mondhygieniste.....Daar ga ik zeker nooit meer heen.Geen communicatie en wel rekening van ruim 400euro!
Positief over de benadering en behandeling
je wordt goed en vriendelijk geholpen. ze hebben een luisternd oor.
Voorheen was ik bij Tandarts Doodhagen, de overstap naar jullie was wel wennen. Nu zie ik ook in dat zijn praktijk zeer verouderd was. Ben blij dat ik bij jullie ben. Moderne apparatuur, goede technieken en ook belangrijk goed en leuk personeel.
vakkundig
Prima personeel en word super geholpen.
Ik ben nog niet klaar met de behandeling,maar tot nu toe gaat het geweldig.En dat terwijl ik enorme angst heb voor de tandarts.De tandarts komt rustig en vriendelijk over en dat maakt mij ook rustiger.Ik merkte dat ze erg vakbekwaam is en ik voelde mij op me gemak bij haar en de assistentes.Natuurlijk maak ik mij voor elke behandeling wat zenuwachtig =,maar eigenlijk hoeft het niet want ik weet dat het goed komt.
Zeer vriendelijk EN uitermate behulpzame medewerkers. !!!
Kosten vrij hoog mogen minder
Ik vind de telefoniste moeilijk verstaanbaar telefoon staad erg zacht Voor de rest alles ok.
Goede adviezen voor vervolgbehandeling. Prettige sfeer.
Altijd attent en ook geïnteresseerd hoe het verder met je gaat.
Zie de antwoorden op de vragen.
Prima tandarts. Duidelijk en vriendelijk en kundig.
N
Ik ga zonder tegenzin naar de tandarts. Wordt er prima geholpen
Je wordt altijd goed geholpen en bent meestal ook op tijd aan de beurt. De tandarts communiceert altijd duidelijk wat er aan de hand is of wat er moet gebeuren. Je hebt altijd zelf de keus of je iets wel of niet wil laten doen. Enige minpuntje vind ik dat ik in een periode van 8 jaar een stuk of 4/5 verschillende tandartsen of mondhygiënisten heb gehad.
Ik merk dat het heel belangrijk is al de tandarts goed luistert naar de patient. De klant is koning en er moet een goed samenspel zijn tussen klant en tandarts. Ik vind deze informatie voor beide partijen een goede zaak
Door het rustige handelen van deze tandarts neemt hij veel spanning weg bij de patiënt
Ondanks drukte, bleven tandarts en assistent vriendelijk en handelden professioneel.
Prima behandeling in de behandelkamer, maar de dame achter de balie weet niet zo goed hoe ze mensen moet helpen; Kaartje vergeten af te geven, heel vaak afwezig, niet efficiënt. Ook de het invoeren van onze zoon ging zeer moeizaam. Dit had ook prima voor de behandeling gekund (wij waren toch aan het wachten). Nu heeft ze het gedaan na ons tandartsenbezoek. Toen was het geduld van onze kinderen al iets minder.
Prima uitleg en behandeling.
prima behandeling
Moest al 35 min. Wachten voordat ik aan de beurt was. Niemand aanwezig, gewoon gaan zitten en afwachten. In de behandelkamer geen overleg, wat is er aan de hand, oké dan moet die er uit, en de verdoving zat er al in en nog geen 5 min later was de kies er al uit. Denk wel dat ze kundig is, maar mag meer overleg met de klant
Kundig en adequaat. Alleen bij gaatje of kleine "aanpassing" altijd 2e afspraak vereist
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.